Belarus traktorid.

Ketta friktsioon materjali paksuses asi ei ole. Sidur alla vajutatuna ja luugist vaadates on ketta lõtk hooratta vahel vähemalt 2, kui mitte isegi 3mm.
Hooratta treimise vajadus? Mis asi seal täpsemalt siis vaevab, et uut asja peab ringi tegema?
Eks tuleb lahti võtta ja hakata asja tõsisemalt süvenema. Ei saa nii, et kõmmdi kokku ja toimib.
Vasta

(27-04-2024, 19:31 PM)meli666 Kirjutas:  Ketta friktsioon materjali paksuses asi ei ole. Sidur alla vajutatuna ja luugist vaadates on ketta lõtk hooratta vahel vähemalt 2, kui mitte isegi 3mm.
Hooratta treimise vajadus? Mis asi seal täpsemalt siis vaevab, et uut asja peab ringi tegema?
Eks tuleb lahti võtta ja hakata asja tõsisemalt süvenema. Ei saa nii, et kõmmdi kokku ja toimib.
Ma pidasin silmas vana,ei oleks vaja hiinlast osta.Kes teab kuidas tasakaalus.
Vasta

Kas vända sees laager ka on kuhu kasti võll toetub?
Vasta

(27-04-2024, 19:31 PM)meli666 Kirjutas:  Ketta friktsioon materjali paksuses asi ei ole. Sidur alla vajutatuna ja luugist vaadates on ketta lõtk hooratta vahel vähemalt 2, kui mitte isegi 3mm.
Hooratta treimise vajadus? Mis asi seal täpsemalt siis vaevab, et uut asja peab ringi tegema?...

Kas see "paar milli" püsib täisringi ulatuses sama?

Kuna liigub palju võltskaupa, siis mitte iga hooratas pole mõõdus, paralleelsete pindadega ja tsentris. Rääkimata juba nii keerulisest koostust, nagu seda on sidurikorv. Russipidamise rõõmud: nüüdisaegsed uued varuosad tuleb üle kontrollida oma oskuste piiresSad Nõukaaegseid laojääke (või senisäilinud traktoritelt võetud osi) võib rahulikuma südamega kasutada.
Vasta

Terevist. Äkki kellegil on aimu. Vahetasin Belarusil (825)hüdropumba ära. Samal õhtul tegin ka proovi kas ja kuidas laadur tõstab. Kuna laaduri tõste oli kõvasti positiivsem kui enne olin rahul aga järgmisel päeva laadurit tõstes vajus see lihtsalt alla ja üles enam ei tule (sama ka tagahaakega). Mis võis juhtuda või mis teha. Tänud
Vasta

Suure tõenäosusega on jagaja klapi vahele mingi sodi jäänud, klapp puhtaks ja käib jälle. Juhipool, jagaja all, kahe poldiga kaane all.
Vasta

(19-05-2024, 22:41 PM)lauren Kirjutas:  Suure tõenäosusega on jagaja klapi vahele mingi sodi jäänud, klapp puhtaks ja käib jälle. Juhipool, jagaja all, kahe poldiga kaane all.
Tänud Lauren. Sain korda
Vasta

Mootor hakkas  summutist ohtrat õli välja ajama. Karteri tuulutusest  tuli ka ohtralt tuult. Möödunud suvel sai pandud uus kolvigrupp. Töötunde selle ajaga 66. Võtsin nüüd kolvid välja. Hülsidel on veel tehase hoonimisjäljed sees, aga miks siis rõngad ei tööta. Selle ajaga oleks pidanud sisse töötanud olema. Kas sedasi tohib, et ostan uue rõnga komplekti proovin nendega.
Vasta

Tohib ikka, ega see keelatud ole. Smile

Aga...

Enne uute rõngaste  soetamist kontrolli lukupilu ja liibumist silindri seinale. Ning siis võrdle uutega...
Vasta

Uus kolvigrupp sai ikka mõõdu järgi või suvaline?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Hülsid, kolvid on C grupi oma. Selline tähistus on neil peale löödud. Muidugi ma tol korral ei mõõtnud lukuvahet lootsin heale õnnele, nüüd häda käes. Nüüd tagantjärgi targem.
Vasta

Häda oleks siis kui oleks keps küljepealt värske õhu kätte tulnud.
Kas õli oli kõikides silindrites või ainult mõnes üksikus.
Kuidas õlirõhk oli kui mootor veel töötas?

Mina pakun, et viga oli oopiski plokikaane tihendis mis lasi õli silindrisse.
Võib olla plokk või kaas kõver?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Kõik väljalaske aknad on õlised, õlirõhk kuumalt 2,5 madalamale ei lange, plokikaas sai möödunud suvel ka uus. Kaane tihend on ilusti pidanud kusagilt läbi löönud pole. Osa klapisääre tihendeid on küll paigast ära läinud aga see ei tohiks nii hullult mõjutada. Need plaanis niikuinii vahetada.
Vasta

Kas muidu mootor töötemperatuuri ka kunagi saavutab ja sellel töötab vahest? Eks õli ikka lahkub väljalaske kaudu, kuid kuumas kollektoris see aurustub ära. Palju selle 66tt'ga on pidanud siis õli peale valama?
Vasta

Mõõtsin praegustel rõngastel lukuvahed ära. Mõõdud jäävad 0,50...0.90mm vahele. Tehase raamatus lubab 0.40...0.60mm.
Vasta

Kui sa räägid, et kollektorist hakkas ohtralt õli välja ajama ning karteris oli tuul.
See ei saa läbi rõnga pilu tulla.
Selleks peaks vähemalt auk olema kolvis.

Tuleks kontrollida lisaks lukupilule ka rõngaste liibuvust hülsile. Seda on lihtne teha hämaras pirni ja pappkkettaga.
Valgust ei tohiks paista rõnga ja hülsi vahelt.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne