automoto.ee foorumid

Täisversioon: Voshod 3M
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Lisaks oma Riga- 11 cusotmile ja Jawa Stadionile sai nüüd ka kolmas pill soetatud. Masinaks 1989. aasta dokumentideta Voshod 3M. Masin hektel ei sõida, kuna vajab uut esipiduri ja siduritrossi. Läbisõit 23000 km. kopikatega.
Masin tahaks saada kohati uut värvi ja esiamortide katted tahaksid roostest puhastamist (4 aastat seisnud siiski). Varem oli pensionäri kasutuses. Piltidel puudub küljekaan, kuna vaja panna uus siduritross.

Pildid: http://pilt.ee/view/293095/ (viimasel pildil pole vosohod).
Ehk keegi oskab öelda, milline karpa oli peal Voshod 3M- il tehasest tulles. Tahaks ka teada, millisega minek kõige parem on. Sai proovitud ühte uuemat Ikov karpat aga tollega ei teinud törtsugi.
Tehasest tulles oli uuematel Voshodidel peal kas K62B või K65B. See minek ei olene väga karpa margist , vaid selle õigest reguleeringust.
Täna käisin Braueri motopoes ja viisin silindri puurida, kuna kaks suht sügavat kriimu olid sees. Hinda küsiti 300kr. Vaja osta ka ülemine kepsulaager (kolvisõrme juures olev).
Lisaks sai ka mingi kallim krunt+ aerosool+ lakk ära ostetud. Värvitoon täpselt sama, mis tsiklivenna Jawa 638 projektikal. Värv siis metallik sinine. Plaanis värvida ainult porikad+ küljekarbid+ paak. Raam on veel korraliku värvikihi all. Järgmisel nädalavahetusel maale nimetatud detaile haljaks laskma Wink

Edu soovides
Mikk
Masin sai peaaegu tervenisti lahti võetud. Jäid vaid lenks, raam ja rattad. Porikad, paak ja muud plekkosad said maha kruvitud.
Küljekarbikaaned lihvisin, kruntisin ja värvisin üle. Paak hetkel krundi all. Ülejäänud jupid ootavad veel tegemist tulevikus.
Masinat lahti võttes selgus see, et keegi tark oli tagaamordid ilma ülemiste puksideta alla surunud ja need ei täitnud seepärast korralikult oma ülesannet. Taga olev kärn ka suht läbi juba omadega aga sõita veel kannatab.

Pildid:
http://www.hot.ee/mikk5/k2rn.jpg http://www.hot.ee/mikk5/karbid.jpg
Eile sain siis puurimises käinud silindri lõpuks kätte. Puurimine+ uus kolb+ rõngad läks kokku 600kr.
Ise jäin tehtud tööga rahule ja eks millalgi saab asi ära ka proovitud Rolleyes

lauri_L

kena pill,kuna sul fotokas käepärast siis kas saaksid teha ühe pildi süütesüsteemist,ma ise ei suuda enam mõelda kuidas need juhtmed seal käima peaks.Palju muidu välja läheb?
Tänan, kuna masin Võrumaal ja ma ise Tartus, siis sinnakanti ei satu ennem järgmist nädalavahetust. Eks siis teen süütemängust mõned pildid.

k.s

kuidagi odav. krt kui ma laseks teha siis läheks mul see üle kilo kindlalt aga see nägu äääääääästi kvaliteet töö. no pildi pealt ei oska nii seda silidrit hinnata kui päriselt. aga kolb tundu kül imelik..
Imelik?! Imelik võibolla sellepärast, et pilt on natu udune ja kvaliteet kehv. Tegemist siiski ju treitud tuttuue kolviga.
Mikk15 Kirjutas:Lisaks sai ka mingi kallim krunt+ aerosool+ lakk ära ostetud.

Oleks huvitatud, et kas tegu on mingi kvaliteetsema aerosooliga või kasutad sa 30-100 kr aerosooli? Ja kas aerosool on mootorratta puhul parim värvimislahendus, kas see värvikiht liiga nõrgaks ei jää või paned sa väga palju kihte?
Lisaks:

Ma vaatasin pilt.ee -st seda voshodi. Minu meelest on selle värv enamvähem heas korras. Kas on mõtet seda masinat spreidega rikkuda. Ja kui sa paned krunti ka pintsliga(mida ma järeldan sellest, et kui sa värvid ratast spreiga siis sul püstolit ja kompressorit pole, sest muidu sa värviksid ka püstoliga), siis jääb värvi pind suhteliselt ebatasane ja mittekena. Ma soovitan enne järgi mõelda, kui sa hakkad seda ratast haljaks nühkima, sest kui värvimistulemus jääb kehvapoolsemaks, siis võib endal kahju olla. Raiskad hunniku raha värvide peale ja pärast pead nigunii uuesti tegema. Parem kogu rohkem raha, osta paremad värvid( näiteks auto või veoauto värv) ja lase see kuskil töökojas teha või kui sul on tuttavaid kes omavad heal tasemel kompressorit ja värvipüstolit, saaksid lasta neil selle ära teha või prooviksid ise värvida, sest sellised kogemused on kasulikud. Kulub küll veidi rohkem raha ja aega, aga tulemus on kordades parem kui pintslite ja spreidega. Pärast on endal ka hea meel, kui masin on kena. Värv püsib ilmselt kauem ja lõpuks saad aru, et asju tasub korralikult teha.

Alati mõtle järgi kuidas on targem teha ja kas on üldse mõtet teha!Wink
Väga paljud kohad roostega kaetud. Tagaporikas suhteliselt suurel määral roostes ja ka küljekarbid jubedad. Lisaks oli ka paagil peal tohutult pisikesi roostetäppe.
Värv oli tõesti 100kr. purk. Alla läks 2 kihti krunti, siis kaks kihti värvi ja kõige peale 2 kihti lakki. Küljekarbikaaned tulid küll väga ilusad välja. Ühel läks värv seestpoolt kergelt jooksma, aga see ikka algaja värvija asi. Järgmisena panen mootori kokku ja peale. Siis tegelen värvimisega edasi. Praeguseks on siis värvitud küljekarbikaaned ja paak on krundi all. Porikad ja küljekarbid veel ootavad haljaks laskmist.
Ma lihtsalt kirjutasin selle jutu selleks, et sa mõtleksid järgi ennem, kui midagi värvima ja ehitama hakkad. Tulemus võib kehvaks jääda ja võib juhtuda sama mis su ümbertehtud võrriga, läheb raisku, värv läheb laiali, endale enam ei meeldi ja lõpuks üritad mõttetult kõrge hinnaga seda maha müüa. Keegi ei taha sellise hinnaga osta säärast \"ümperehitatud\" võrri. Mõtle järgi, sest varsti sa müüd oma voshodi nagu rigat.
Sai jälle nädalavahetus maal veedetud ja natuke nokitsetud.
Paak sai lakikihi ja ka esiporikas käis värvi all ära. Praeguseks veel krundi alla tagaporikas ja küljekarbid.
Täna lükkasin siis paagi külge ja porika ka alla. Kahjuks olid vanadel paagi külgedel käivatel embleemidel mõra(d) sees ja oleks uusi vaja. Kel pakkuda, siis võiks ühendust võtta Wink
Pildid: Vaade1
Vaade2
no ma vaatan et vimasest postitusest juba nädalaid möödas, kas andsid alla või said juba pilli korda?? tahaks valmistulemust juba nähaWink paistab et tuli kena masin.......et kui valmis \"tuuning\" ja oled klõpsu kah vahepeal teinud, tahaks uusi pilte nähaWink
Allaandmisest pole juttugi Wink
Kuna vahepeal kimbutas rahapuudus ja ka kooli lõpetamine lähedal, siis pole pidevalt aega masinat teha.
Homme lähen ostan Braueri motopoest veel viimased puuduvad jubinad ära (esipiduritross, 1 nõellaager, väike ketihammakas) ja nädalavahetusel läheb mootori kokkupanemiseks.
Kui raha üle jääb, siis ostan ka värvi juurde ja lõpetan värvimistööd.
Uusi pilte on oodata pühapäeva õhtul või esmaspäeval.


Mikk
Nii projekt areneb vaikselt.
Pilte praegu ei saa, need tulevad natu hiljem. Toungue
Nädalavahetusel sai siis jälle nokitsetud veidi. Peamiselt mootori kallal. Pool mootorit, st. siduripoole sain kokku suure jebimise peale, kuna 2 korda jäi mõni seib ikka kuskilt vahelt ära Big Grin
Ketihammakat ei saanud külge veel, kuna sellel võllil, mille külge hammakas käib on laager läbi ja laagrit eraldi vahetada ei saa. Tuleb osta koos võlliga, mille eest taheti 275kr. Lähen mõnipäev ja tellin ta ära. Ära vahetasin ka käimalöömisvõlli.

Viimased jupid (tagaporikas ja küljekarbid) kruntisin ära ja lähevad millalgi värvi alla. Istmealuse pleki värvisin ka altpoolt Hammeritega ära. Millalgi peaks Venemaalt uue rootori ka kätte saama ja juuli alguseks oli plaan masin sõitma saada. Oleks vaid aega ja raha Smile
Selgus, et üks summuti tahab väljavahetamist, kuna praegune oli kõveralt alla pandud ja mõlki pekstud käima lüües. Vaja oleks ka tagapiduri metallvarrast, mis ühendab trumlit ja jalghooba ning veel oleks vaja ka korralikke siduri ja esipidurilinke.
Kel pakkuda nimetatud juppidest midagi, siis PS abiks Wink
noh mikk kas siis nüüd on su ehitamine peatunud lõpuks?? või oled nii hoogu sattunud, et enam pole aega siia oma tegemistest kirjutada??Big Grin tahax juba pilte näha!!!
Hehe Matu. Pole 3 nädalat masinat näinudki, rääkimata ehitamisest Big Grin
Täna Brauerisse mõningaid juppe ostma ja värvi ka veel vaja natu. Õhtul maale ka ja hakkan kohe tegutsema. Esmaspäevaks tahan masina niipalju kokku saada, et ainult mootor vaja peale tõsta. Mootoris ikka veel väikse veohammaka võll puudu. Rahapuuduse tõttu ei saanud tellida ka. Tellin täna ära. Esmaspäeval peaksite juba värvitud masina pilte nägema.
Asjad, mis veel vaja osta/peale panna:
- veohammasratta võll Smile
- esiamordi kummilõõtsad
- silindri alla papptihend
- siduri ja esipidurihoovad
- uus kett
- rootor (saabub Venemaalt millalgi Rolleyes )
- hädasti oleks vaja uut vasakpoolset sumpat ja tagapiduri hooba ning trumilt ühendavat metallvarrast.
- puudu ka esi ja tagatule pirnid

Esmaspäeval uued pildid tulekul!!!
Senikaua peate kannatama Smile
Lehti: 1 2 3 4