automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-750 63
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
64 aastal soetasid minu vanavanemad ühe k-750-ne. Umbes 10 aastat tagasi arvasid ühed tegelased, et löövad \"relva\" läikima ja müüvad sommidele maha. Õnneks jäi neil see tegemata ja mul õnnestus masin osaliselt tagasi saada. Nüüd on plaanis masin sõidukorda seada.

Eks näis mis asjast välja tuleb. Pildid asuvad siin

Kommentaarid, soovitused, kriitika on teretulnud.


Esmapilgul on puudu järgmised jubinad:

Istmed
Esimene tuli koos spidomeetriga (reflektor olemas)
Esipiduri hoob (\"tagurpidi\")
tagumine kiige
korv (plaanis on soolo)


Session Smile
Kuna liivapritsi pole veel leidnud ja liivapaberiga nühkimine huvi ei paku, siis otsustasin mootori laiali lammutada. Esimene üllatus oli see, et käigukastis oli õli asemel vesi (?). Roostes löga tuli ka silindritest välja. Ilmselt on mootor kuskil väljas seisnud.

Vasakpoolse kolvi õli- ja parempoolse surverõngas olid juppideks ning sellest tulenevalt ka kolvid rikutud. Silindrid tundusid näpuga katsudes siledad. Kas on aimu palju sellise isendi kolvid+rõngad uuena maksta võiks ja kas neid üldse saada on? Jubinaid on tegelikult palju puudud ja mul pole aimugi kust neid hankida võiks. Mingil hetkel katsun korraliku nimekirja puuduvatest asjadest teha.

Olles oksendamiseni voshodi mootorit lammutanud, oli selle mootori avamine tõsine üllatus. Karter, sidurikoda, käigukast eraldi jne. jätavad mulje nagu lammutaks pisemat autot.

Ok, eks katsun teid toimuvaga kursis hoida ja vajadusel ka abi paluda Smile

Session.

Nitro

Vaeva näed sa selle masinaga veel kõvasti. Kuid ära mingil juhul käega löö - saad kõvasti kogemusi ja teadmisi juurde.
Kolbe ja rõngaid on suht kindlalt saada. Kardan, et ka laagrid on mootoris roostes ja läbi, kuna sealt sellist löga välja tuli.
Igatahes jõudu ja jaksu sulle ! (PS: \"worklog\'e\" on huvitav jälgida)
Oi pergel ,sellega saad tõesti vaeva näha,aga kui valmis saad on ilus asi.Jõudu tööle !