automoto.ee foorumid

Täisversioon: Luup:Projekt Delta RMR-24 93a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Luup

Tere,sain endale mopeedi delta,raami eesotsas oleval tehasemärgistusel on kirjas et 93a. tehtud,imestasin isegi,olen koguaeg arvanud et deltasi tehti 89 ja 91 aasta vahemikus,aga see selleks.Kui sain siis oli värv igaltpoolt maas ja mootor ka ei töödanud.Mootoriks oli V-501 m,see vanem versioon kandilise süüte-ja sidurikaanega.

Nüüdseks olen teinud sellised asjad:

Mootoris:Vahetanud väntvõlli laagrid(asemele panin SKF explorerid 120.- kr/tk),vahetanud tihendid,väntvõlli,rõngad,siduri(lilletoos),originaal tagahammasratta vahetasin võrrioma vastu,olen käinud ka proovisõitu tegemas ja olen masinaga vägagi rahul,kuid kiirenduse võiks parem olla.

Kere:Olen paagi ja küljekarbid ning tagaporika värvinud musta matiga,kuid see nii kindlasti ei jää kuna plaanin varsti mootori maha võtta ja seda natuke edasi arendada,siis ka värvin.

Augustikuu tegemised:

MootorisTounguelaanin teha silindri väljalaskeava suuremaks ja panna ka teise leegitoru ning resonaator summuti,surveaste teen kuskil 9-11 peale,plaanis on ka minski süüte ja karpa soetamine-süüde peaks sobima vist päris täpselt,aga karpale teen vahetüki.

KereTounguelaanin värvimist ja bike tagaotsa tegemist ning sadula vahetamist.

Sooviks teilt soovitusi/kogemusi oma tegude elluviimiseks,äkki kellelgi on isegi minski süüde või karpa,siis olen nõus need sümboolse summa eest ära ostma,veel võiksite soovitada värvivalikut(võiks olla kahes värvis)

Pildid tulevad nädalavahetusel
Lugupidamisega Luup

Luup

Täna oli tegus päev,vahetasin kõik tihendid ja esimese ja teise käigu hammasrattad.Panin asja kokku ja lõpuks sain ka silindripea (surveaste kuskil 10) treiali käest kätte.Installeerisin asjad peale ja hakkkasin käivitama.Essast vändahoobist käis kuskil kümme sekki,teisest juba rohkem,siis muutsin natuke süüdet ja siis jäi masin ilusti käima.Läksin proovisõitu tegema,minek umbes 25% parem ja lõppkiiruski 5km/h suurem.Kuid tekkisid ka probleemid vabakäiguga,nimelt seda peaaegu ei leidugi.Oleks vaja v-501m(jalakäigud) mootori käigukasti jooniseid.
Veel mõtlesin värvivaliku peale,tumeroheline või taevasinine ja valge??

Avaldage ka oma arvamust!
Luup Kirjutas:Veel mõtlesin värvivaliku peale,tumeroheline või taevasinine ja valge??

Avaldage ka oma arvamust!

Kas elektrisinist oled mõelnud, oma Iz 56-e plaanin teha umbes selliseks.
Aga muidu taevasinine sobib ka.

Luup

Nonii sain täna karpa koos vahetükiga,karpa mark on K-36P,vaatasin järgi ja see on vjatka elektroni originaal karpa.Vahetükk on ka korralik ja õhufilter peaks sobima ka mopi oma.
Värvisin siniseks ja valgeks,esiots siis valge ja tagaots sinine.Valge peale plaanin panna paar kleepsu:Ühe oz racingu kleepsu ja ühe teise kleepsu veel,taha sinise peale tegin kirjaBig Grinelta RMR 24.
jalakäikude puhul tekib esimesena küsimus, et kas sa käigufiksaatori ikka õigesse kohta, õiget pidi ning muud moodi korrektselt peale remonti tagasi paigaldasid?

Luup

Nüüd käigud korras,probleem oli selles et see fiksaator vedru oli liiga lühike,asendasin selle pikemaga ja nüüd töötavad väga hästi.

Bling Bling

Palju lõpp kiirus tuleb? Ise olen ka uue karbussi paigaldusest huvitunud, aga ei tea milline sinna panna. Muidugi võib panna ka 2 mopi karbussi ühele silindrile, kui õiget tulemust tahad, unusta õhufilter ära.

Palju siis raisku on läinud (raha) ???? Mul endal uuem mootor ja sinna ikka läks ja läks raha.

Luup

Raha on ikka läinud Big Grin
Täna käisin kihutamas Smile
Esimese sõiduga tõmbas tagakiige kõveraks(võrrihammakaga),siis oli tippkiirus kuskil 55 km/h,teiseks sõiduks vahetasin tagakiige ja panin mini tagahammasratta,sellega jõudu vähem kuid ikkagi oli minek päris hea,tippkiirus oli midagi 70 km/h kanti.Hiljemalt järgmine kolmapäev tahaks teise sumpa ka valmis teha.Siis üritan ka pildid saada.

Luup

Täna käisin ja tegin juba paar pikemat otsa,esimene 10km ja teine kuskil 16km,mootor pidas ilusti vastu,ei kuumenenud üle ega midagi.
Keskmine kiirus oli mul 50 km/h.Homme hakkan teist silindrit tegema ja sumpat ka.Täna vahetasin tagahammasratta kummipuksid ära.

Luup

Pole vahepeal pikka aega rääkinud siis oma projektist,panen allapoole asjad mis olen ostnud,vahetanud ja kokku pannud,kuna on tulemas talv otsustasin masinal vajalikud kohad ära määrida ja ka tähtsaimad asjad välja vahetada.

Rattalaagrid 4 tk. 60 kr. tk.
Tagumine sisekumm 90 kr. tk.
Kõik tihendid ~100 kr.
Käigukastis kõik laagrid ~180 kr.
Süütes kõik juhtmed ~80 kr.
Küünal 35 kr.
Kolvirõngad 30 kr.

Projekt on lõppstaadiumis kuid tagaratas,karpa ja juhtmed vaja veel korda teha,endal digikat pole,aga äkki mõni asjamees saab pilte tulla tegema nt. 3 või 4 detsembril ? Asukoht on Tallinn.

Ah ja veel, tegin mootorile kosmeetikat,värvisin Body musta kuumakindla sprayga +600 kraadi C ja tulemus oli kohe ilusam,veel toonisin tagatule ära,ostsin 2 AMG kleepsu koduextrast mis sobivad ilusti.Sumpaga on selline lugu,et teen nagu bike sumpa,tagant ülessemineva,tagaosa on olemas kuid resonaator osa jaoks pole koonusekujulisi asju(nime tean aga praegult läks meelest ära).Keegi teab kustkohast neid saada ?

Aitäh lugemast.

Coop

ega sa lehtrit selle koonusekujulise asja all ei mõtle ??
Kuule kelle juures sa seda silindrit treimas käid?

Luup

Masin juba teise omaniku käes,aga silindrit ma polegi ju treinud?
Silindripead käisin treimas.Neinde koonusekujuliste asjade all mõtlesin vist jah lehtritaolisi asju,kuid nendele on ka oma spets nimi olemas.