automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanad bussid, osa 3
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Aspelund Kirjutas:PS Ennetamaks kisa teemal "buss vajab päästmist": Kahjuks on too 672 oma paremad päevad juba ammu ära elanud ja roll näitelavana talle igati auväärne lahkumine.

Ja ennetamaks kisa, et surnute rahu häiritakse - ma ei arva, et seda bussi oleks pidanud vanaraua veski hekseldama koos originaalsete 672 istmetega. Ma ostsin need sealt ikkagi ära, lisaks muudele pudinatele.

Regardman Kirjutas:Eks pilt ütleb rohkem, kui 1000 sõna.

Õnnitlen - see on pea ainus kirjalik tõestusmaterjal, millised nägid välja 70ndate alguse 672 istmed üldse. Enamus kunagisi bussijuhte suutsid neid vaid kirjelada stiilis - olid mugavamad kui 672M-l ja kõrgema seljatoega. Aga siiani polnud ühtegi näinud, ega ka fotot, veel vähem mõõtudega joonist.
Üks vana pilt millelt paistab üks KAVZ(?) :
Pildistatud kärdlas...
"Soov"is komistasin ühe PAZ 3205 müügi kuulutuse otsa.
http://www.soov.ee/searchCar.do?carBody=...ndex=1&
oxygen Kirjutas:"Soov"is komistasin ühe PAZ 3205 müügi kuulutuse otsa.
http://www.soov.ee/searchCar.do?carBody=...ndex=1&

päris karm hind krt...
Coger Kirjutas:
oxygen Kirjutas:"Soov"is komistasin ühe PAZ 3205 müügi kuulutuse otsa.
http://www.soov.ee/searchCar.do?carBody=...ndex=1&

päris karm hind krt...
Kirves jah, pill muidu kabe.
Kus kohas umbkaudu need isendid paiknevad?
carfan Kirjutas:Oma järge ootab veel uuem ikarus:
http://img241.imageshack.us/img241/2835/...237na2.jpg
http://img179.imageshack.us/img179/5296/...238ps2.jpg
Waadake ja mõelge.
PETSS Kirjutas:
carfan Kirjutas:Oma järge ootab veel uuem ikarus:
http://img241.imageshack.us/img241/2835/...237na2.jpg
http://img179.imageshack.us/img179/5296/...238ps2.jpg
Waadake ja mõelge.

See endine Eesti Bussi buss. Kas viimane omataoline Eestis?
Palju müügi eest raha tahetakse?
Jah, tõenäoliselt viimane.Müügist juttu pole ,läheb kõike kaduva teed.Kahjuks.
Lausa kriminaalne, et asi läheb nii Sad
PETSS Kirjutas:[quote=carfan]


Oma järge ootab veel uuem ikarus:
http://img241.imageshack.us/img241/2835/...237na2.jpg
http://img179.imageshack.us/img179/5296/...238ps2.jpg
Ma paraku ei tea kodanik carfan ist midagi.See nüüd Sulle .Sa ära rikkunud palju asju siin.Kas see pakub Sulle lõbu?Siin Ikaruse fänne kotiga.Tolle bussi oleks  oleks rahulikult kõigile teadmata lammutusse viia ja olekski kõik.Aga ikka oli waja asi kõigile teatawaks teha. .Lihtsalt ma pidasin Sinust rohkemat.Kahju ,et pettusin.
Ei lähe seda bussi sealt keegi ära tooma.Lihtsalt warem võinuks teada anda.Bussist lihtsalt kahju.Ja igawene rahu selles teemas tagasi!
Aspelund Kirjutas:PS Ennetamaks kisa teemal "buss vajab päästmist": Kahjuks on too 672 oma paremad päevad juba ammu ära elanud ja roll näitelavana talle igati auväärne lahkumine.

Sai siis Tartus ära käidud ja tühja see reis ei läinud. Tegemist oli tõesti puhta 672-ga. Üsna läbi teine, aga siiski kaunis komplektne.
Trobikonna detailide osas küsimusi tekitas ka. Lisaks saongi istmete komplektile sai kaasavõetud ka juhi-iste ja see erineb ikka oluliselt minu bussis olevast.
[attachment=26538]

Vaadake siis seda istet ka - oskab keegi öelda, kumb ja kas on õige iste? Ja siis mille oma teine on? Tegin oma isendi juhiistme logost eraldi pildi.

[attachment=26539][attachment=26540]

Jahutus-süsteemis ootas ees üllatus - pole sellist konstruid veel kohanud.
Tegemist peaks olema teatud liiki podogrevateliga (soojendusega) vist?

[attachment=26541]

Generaatorgi andis heas mõttes üllatuse - sellist "aurumasina" disainiga rihmaratast pole mina Gorki mootoriga masinatel kohanud. Kardetavasti pole siiski tegu "õige" asjaga, sest rihmarattal on koodiks G250P1 ja veel trobikond numbreid, kirjalikud allikad (PAZ-672 kasutusjuhend aastast 1969) aga viitavad margile G253.

[attachment=26543]

Ühe välise gabariit-tule saime samuti tervelt kätte, ei julge aga väita täie kindlusega, et tegemist õige asjaga on. Tuhnin veidi raamatutes.
Üks vahekaan koos karburaatori ja klaasist kupliga kütusefiltriga rändas samuti minu pakiruumi. Lisaks veel kummist neljakandiline veeämber ja veidi pisemaid detaile ühes. Kauba hind - ei häbene tunnistada - Hennesey konjak. Kaasas olnud sõber kommenteeris ainult kõrvalt, et tegelikult peaks vanametalliettevõte meile maksma, sest tegime nende töö ju kergemaks....
See esimene iste peaks Paz-i juhi originaal istumine olema, aga teine on kahtlaselt sarnane saksa E-301 ja E-280 istumisega.
kolz Kirjutas:See esimene iste peaks Paz-i juhi originaal istumine olema, aga teine on kahtlaselt sarnane saksa E-301 ja E-280 istumisega.

Logo - mille logo see on?
eno1 Kirjutas:[Oli suur au täna omandada autobuss KAVZ-651.Birkal aastaarv 1968.

Eno,

käisin eile sinu hooviltki läbi. Väga hariv käik järjekordselt. Nina küljeplekk, mis enamusel 51-del on Gorkovskii Avtozavod, vähemusel Zavod. im. Molotova kirju kandev, on Sinu omal (mulle absoluutse uudisena ja esimest korda elus nähtud) xxxxxxxxxxii avtobusnii zavod. Tea, kas on ka veel mingite kirjadega?
Kurganski on seal. Minuteada rohkem variante polegi.
reymo1995 Kirjutas:Üks vana pilt millelt paistab üks KAVZ(?) :
Pildistatud kärdlas...

Vast üks neist kahest (teadaolevast) KAVZ 651st, mis Hiiumaal seninigi alles on?
PETSS Kirjutas:Ei lähe seda bussi sealt keegi ära tooma.Lihtsalt warem võinuks teada anda.Bussist lihtsalt kahju.Ja igawene rahu selles teemas tagasi!

Käige siis ruttu Betooni tn, pidi seal olema.
Regardman Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Ei lähe seda bussi sealt keegi ära tooma.Lihtsalt warem võinuks teada anda.Bussist lihtsalt kahju.Ja igawene rahu selles teemas tagasi!
Käige siis ruttu Betooni tn, pidi seal olema.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44