Vaadake nüüd esimest pilti.On takso on ka roheline tuli katusel.Selle viimase asja üle sai siin foorumis kunagi vaieldud.
Veidi O.T. Mina jälle vaatan, et 51-he kõrval poseerival soldatil dembliaeg saabunud. Pannal kõver ja tagurpidi.
Ehh, mulle meeldib see UralZis-5M heinaniitmise pilt
A.
Sessioni piltidest esimesel on kujutatud 2 puukabiiniga GAZ-51, mis on omaette vaatamisväärsus.
Külarahvas on tulnud soomekelkudega uut 412 mosset vaatama
Aspelund Kirjutas:Ehh, mulle meeldib see UralZis-5M heinaniitmise pilt
Kas ma näen õigesti, et kolm hobuse lattniidukit on rakendatud UralZis-i taha?
Mark "samkampunn" ehk iseehitatud kupee. Kereosadest äratuntavad M 407 ja (vist) ZAZ 966. Huvitav, kas mootor on ees või taga? Tollal ei lubatud iseehitatutele suuremat kui sapaka mootorit.
On jah, samkompunn. Kuulus minu vanaisale, kes ehitas selle peale Siberist kojujõudmist. Väga suure tõenäosusega sai ta abi oma vanemalt vennalt, kes lõpetas EW ajal veel Praha tehnoloogi instituudi. Oli omatte fantast. vana, elu lõpuni (oli vist 85 aastani) sõitis BMW kupeega - põlgusest vene võimu vastu. Kahjuks läks see kere nii umbes seitse aastat tagasi oma rada, aga mul on juhtumisi pärnus alles veel poritiib ja paar ust. Üllatav, et see neil suht. puhta joonega õnnestus, omamoodi ilus asi. Või on tegemist isikliku nostalgiaga.Mootor oli tal ikkagi mosse oma ja ees. Ma ei tea kuidas, aga tollastest normidest õnnestus neil elegantselt möödaminna. Kaksikmajagi (millest pool täna minu omanduses) neil paberite järgi nii umbes 100 ruutmetrine, aga mõõtsin, mis ma mõõtsin, oma osa tuli juba 280. Tea, ehk kunagi tuleb aeg ja saab siis replica teha.
Need viimased pildid on Viru hotelli juures tehtud. Esimesel pildil paistab tausal punavalge Ikarus....
Tolle viimase RAF-i tähis peaks 3407 olema.