automoto.ee foorumid

Täisversioon: Iž Planeta 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis otsustasin, et panen oma rondi ka siia liikmete sõidukite alla.

Tegemist siis Iž Planeta 2-ga v.a. 1967. Isa esimene sõiduk. Aga kuna sai auto soetatud jäi tsikkel kuuri alla seisma ja nii ta seal siis seisis u. 20 aastat kuni eelmise aastan suveni mil ma otsustasin talle hääled sisse lüüa. Sellest aga ei tulnud eriti midagi välja, sest sädet ei olnud. Otsisin ja otsisin, et milles võib viga olla aga ei leidnud. Kätte hakkas juba jõudma külm sügis ning ei viitsinud enam sellega külmas garaažis jamada.  

Selle aasta kevadepoole otsustasin masina jälle käsile võtta kuna tsikliga sõitmise himu oli nii suur. Lõpuks leidsin, et see klemm või vedru, mis kontaktihaamrit kinni hoiab ei olnud isoleeritud sellest teisest klemmist mille peale ta toetub. Isoleerisin siis selle ära ning ennäe imet oligi säde olemas. Siis läks kohe masina käimalükkamiseks. Nügisin ja nügisin seda aga ei mingit matsu. Viga oli aga liiga tühjas akus. kuna õiget laadijat ei olnud millega 6v akut laadida siis laadisin ühe lihtsa 600mA adapteriga. Laadisin aga liiga vähe aega ning siis tõmbas kohe aku tühjaks. Siis laadisin terve ööpäeva ning saingi lõpuks masina tööle. Masin ei käinud aga korralikult, käis ainult siis kui toores oli avatud. Siis leidsin, et seda splinti mis karpas segunõela kinni hoiab polnud küljeski. Panin selle siis lihtsalt traadiga kinni (polnud seda splinti kuskilt võtta). Peale seda käis päris kobedalt.

Selline lugu siis...

Masin iseenesest ei ole originaal. Palju osi on välja vahetatud uuemate vastu, nagu näiteks leegitorud, rattad (väiksemad), signaalid, käiguvänt, gaasirutska ja suunatuled on mingit uemat sorti. Esiporikas algul oli ka mingi uuema oma aga selle ma võtsin ära (ei sobinud nagu hästi), originaal porikas on ka olemas aga seda ei saa praegu panna kuna signaalid ees. Tagatuleklaasi meisterdasin ise kahest mingisugusest traktorituleklaasist kokku, kuna polnud seda hetkel kuskilt võtta. Veljed lasksin ka ilusti puhtaks ja veljevärviga üle. Üks suur probleem on aga selles, et esihark on kõver ning amordid ei tööta ja lenksud vahivad veits viltu, niiet masin vajaks ka uut esiharki. Kui kellegil on Rapla lähedal mõnda doonorit kust saaks odavalt korraliku hargi võiks teada anda.  

Tasakesi kõpitsen siis masinat ning äkki kunagi saab päris kobeda sõiduki.

Siin siis pildid peale käimasaamist

[Pilt: image001.jpg]
[Pilt: image003.jpg]
[Pilt: image002.jpg]
[Pilt: image005.jpg]
[Pilt: image006.jpg]

Ja need peale väikest facelifti

[Pilt: PIC_0001.jpg]
[Pilt: PIC_0002.jpg]
[Pilt: PIC_0003.jpg]
[Pilt: PIC_0004.jpg]
[Pilt: PIC_0005.jpg]
[Pilt: PIC_00071.jpg]
Väga kobe, peale velgede värvimist hoopis teine kohe!
Need signaalid kruti ära ja pane originaal vöi vähemalt siis 1 nendest mis sul hetkel ees.

Räägi kuidas veljed puhastasid jne ? (Omal sama töö ees).

Edu!
Need veljed tegin suht ajutiselt. Selles mõttes, et trelli otsas traatharjaga tegin muidu vanast värvist ilusti puhtaks, siis aga avastasin, et kruntvärvi kodus ei leidunud (kruntvärv peab ikka enne värvi alla tulema) ning otsustasin, et lasen veljevärvi kohe otse pinnale. Välja näeb normaalne küll aga ei tea kui kaua ta seal selline püsib. Kui maha tuleb küll siis teen uuesti ja korralikult.
Tegin muidu aerosool hõbedase veljevärviga, seda igalpool müügil.
Ma vist ei kruti neid signaale küljest ära. Ilma porikata ja pasunatega on tegelt päris šeff välimus. Kunagi läheb esihark ka loodetavasti vahetusse nii, et pole eriti mõtet.
Planett2 Kirjutas:Need veljed tegin suht ajutiselt. Selles mõttes, et trelli otsas traatharjaga tegin muidu vanast värvist ilusti puhtaks, siis aga avastasin, et kruntvärvi kodus ei leidunud (kruntvärv peab ikka enne värvi alla tulema) ning otsustasin, et lasen veljevärvi kohe otse pinnale. Välja näeb normaalne küll aga ei tea kui kaua ta seal selline püsib. Kui maha tuleb küll siis teen uuesti ja korralikult.
Tegin muidu aerosool hõbedase veljevärviga, seda igalpool müügil.

Ma just mõtlesin seda ka, et kas sul olid kroomitud rattad ?
Kui jah, kas terashari võttis selle maha?
Ei olnud kroomitud. Olid mingit hallikat värvi. Värv oli osaliselt maha ka koorunud. Seda võttis hari küll hästi. Ja seda ka, et kumm värviseks ei saaks, hoidsin ma velje serva vahel papitükki. Tagavelge on halvem värvida, sest seal on vaja ratast rohkem keerata. Rummusid ma väljastpoolt ei värvinudki.
Ei olnud kroomitud. Olid mingit hallikat värvi. Värv oli osaliselt maha ka koorunud. Seda võttis hari küll hästi. Ja seda ka, et kumm värviseks ei saaks, hoidsin ma velje serva vahel papitükki. Tagavelge on halvem värvida, sest seal on vaja ratast rohkem keerata. Rummusid ma väljastpoolt ei värvinudki.