automoto.ee foorumid

Täisversioon: Iz jupiteri korrastamine.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Plaanis siis iz jupiter sõidukorda teha, ja üritada ta võimalikult orginaali saada.Iz'he siis kaks, üks korviga teine ilma.Plaanis ilma korvita iz üles putitada , ja siin kohal kohe oleks soov näha orginaalis olevat lenksu, gaasi kinnitus siduri kinnitus(kui kellegil on käepärast pilti).Ilma korvita rattale viimamati olla 3-4a tagasi hääled sisse pandud, ja korviga rattal juba aastakümmneid tagasi viimati.Korviga ratas iseenesest väga hästi seisnud, rattad seisid küünis heinte all(seda ka mõnelt pildilt näha, veel heina peal sai need pea kohe tehtud kui oma kodu õuele need sisse seatud).Aga ei ole veel pooleteise päeva jooksul suutnud häält sisse saada rattale, kontaktid puhtad,säde olemas, kompresioon kah olemas.Käivitamiseks kasutasin käepärast olevat valmis segu mootorsae bensiini spets õliga(vahekorras 50:1) see peaks sobima? Aga siiski ei taha ratas häält teha, säde on kena sinine.Aga aku tundub olema viletsa võitu, kas võib ka see probleem olla? karburaator puhastatud, õhupuhasti samuti, uus õligi õhupuhasti põhja sai pandud.Muidugi kui mõni hakkaja järvamaalt tahaks abistada Smile Mõningad pildid siis hetke seisust Siin

kummimees

ma võin ju aiata kui nii väga soovi on
Võin kah käpa külge panna kui soovi on,ma kah Järvamaalt.
Saele sobiv segu (1:50) on küll liig. Pane parem 1:30 või 1:35.
Külgkorviga masina kallal küll üsna palju tööd. Kas neil masinatel dokustaadid ka olemas on?
Igatahes jõudu nende ellu äratamisel.


Korviga rattal täitsa olemas paberid, ja bensu ja õli vahekorra määrasin täpselt kuis pidi(kallutad õli pudelit õli valgub väiksemasse paaki, ja selle koguse valad 5l besu peale, välja arvutades sain siis et 50:1 vahekord tuli).Aga mis venerattale sobiks ültse? Kas ka veneõli, või siiski ka spets kahetaktilise õlid bensu sisse?
renxx Kirjutas:... mis venerattale sobiks ültse? Kas ka veneõli, või siiski ka spets kahetaktilise õlid  bensu sisse?

Teema foorumis varem põhjalikult läbi arutatud. Parim variant on siiski spetsiaalne 2T õli tootja poolt määratud vahekorras. Vene õli ajab asja ära, kuigi spetsiaalne 2T õli hoiab mootorit rohkem, st selle viimasega kulub mootor (silinder, kolvirõngad, kepsu- ja väntvõllilaagrid) vähem.
hei.

Mul täpselt sama mudel, mis sul see korviga Smile
Aasta on 1973, isegi natukene teemat arendanud siin.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...355&page=1
ratas võta kindlasti arvele koos korviga Smile

Edu
Mikk89 Kirjutas:Saele sobiv segu (1:50) on küll liig. Pane parem 1:30 või 1:35.
Külgkorviga masina kallal küll üsna palju tööd. Kas neil masinatel dokustaadid ka olemas on?
Igatahes jõudu nende ellu äratamisel.
PALU piiblis on kirjas,et segu peaks olema 1:25
mesamees Kirjutas:
Mikk89 Kirjutas:Saele sobiv segu (1:50) on küll liig. Pane parem 1:30 või 1:35.
Külgkorviga masina kallal küll üsna palju tööd. Kas neil masinatel dokustaadid ka olemas on?
Igatahes jõudu nende ellu äratamisel.
PALU piiblis on kirjas,et segu peaks olema 1:25

Oleneb tegelikult õlist. Kaasaja 2T õlid on "kangemad" kui veneaegsed autoolid jms, seega võid teha "lahjema" segu. Liiga palju õli tahmab küünla. Oma rahustuseks võid veidi ebatäpsema ja robustsema Vene masina jaoks panna õli veidi rohkem, st nt õlivalmistaja soovitatud 1:50 asemele kas 1:30 või 1:35. 1:25 on küll väga liiast.
Tekkis väikese lammutamise käigus küsimus, kas jupiteril ka silindrikaane vahele alumiinumist(arvatavasti) tihend käib? Kuna hetkel ei olnud seal miskit.Või on alumiinum vastu alumiinumi nn tihendi eest?
seal peaks ikka mingi imeõhuke alumiiniumtihend olema.sry kui puusse panin,kuna viimane kokkupuude oli u.3-4 aastat tagasi.