automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nymmik'u Vaz 2102 hullus, 2103 universaal - SOLD!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Olen siin lehel kajastanud oma ZAZ965 valmimist ja GAZ24 tegemistest. Mõtlesin, et panen siis ka oma kolmanda NSVL'i toodangu siia.
Alguses ostsin küll hoopis kehvemas seisukorras masina aga juhus tõi 5 kuud hiljem kätte palju paremas korras eksemplari.

Autoks on 21021 export e. Lada 1300 Combi (Auto on Müüdud August 2008)
Autol olnud 1 omanik, kes on kuupäeva järgi kõik kirja pannud, millal autot remonditud, mida ja kes teinud, palju sel hetkel läbisõit oli, palju maksis jne.
Auto on ostetud uuena Eestist, NB! ei ole kuskilt tagasi tulnud. Omanik oli tol hetkel kõva nina olnud aga ei tahtnud öelda kes Smile Auto ei oleks muidu müüki läinud, kui peremees poleks kaotanud silmanägemist, kurb, et sellised asjad inimesi tabavad.
Auto on nagu uus peaaegu, loomulikult on mõned roostepesad ja pisike mõlk esitiivas, kuid see on kõik köömes. Raplast Tallinna ei olnud mingeid viperusi masinaga, seega tänane päev on igati korda läinud.
Eks varsti pajatan veel autost ja avaldan pilte, seniks pilt koos vanade omanikega.

[Pilt: Picture%20005%20%28Medium%29.jpg]

Ahjaa, see 1972 aasta 2102 kerenumbriga 3468, mille Omega käest soetasin läheb müüki. http://www.nymmik.pri.ee/index.php?name=...topic&t=10

Natuke olen siis saanud masinat näppida.
Minema sai visatud lisalülitid, mis olid salalukuks.
Pandud uus terve raadiokonsool.
Kell armatuuri, mis kokku tehtud uuest ja vanast. Kell mida müüdi VOLGA poes, oli plast seieritega ja koleda sifferplaadiga, sai siis sisu ringi tõstetud vanasse korpusesse.
Veel panin kroom küljepeeglid, esialgu küll õhukesed, sest autentseid pakse on raskem hankida. Kui saabub juhus ja need saan, siis vahetan ringi hiljem.

Ülevaatus tehtud, viidati paarile asjale siis. Seega täna käisin Veerenni tn poes ning soetasin:
käsipiduritrossi
alumise sarniiri
ning iluasjadena läikivad esiklaasitihendi kiilud
Kokku 315.-
nymmik Kirjutas:Autol olnud 1 omanik, kes on kuupäeva järgi kõik kirja pannud, millal autot remonditud, mida ja kes teinud, palju sel hetkel läbisõit oli, palju maksis jne.
...
täna käisin Veerenni tn poes ning soetasin:
käsipiduritrossi
alumise sarniiri
ning iluasjadena läikivad esiklaasitihendi kiilud
Kokku 315.-
jätkad vana omaniku algatust - aga "moodsamal kandjal"? Smile

palju õnne suurepärase leiu puhul!

Teet
Kas sellel masinal on 5 käiku vöi 4? Osad masinad mis kuskilt tagasi toodi olid 5 käigulised.
miniest Kirjutas:Kas sellel masinal on 5 käiku vöi 4? Osad masinad mis kuskilt tagasi toodi olid 5 käigulised.

1972 aasta autol?
Päris kindlalt ei ole.
Kui ma ei eksi siis hakati viiekäigulisi paigaldama vähemalt 85.a. ja uuematele(jätame ralliversioonid mängust välja).

Edit:
Jätsin märkamata, et tegu pole 1972. aasta masinaga.
Mind huvitaks tõsiasi, kas plekksepp on kunagi ka kere küljes juba askeldanud? Ei mäleta, et 02-le (ka misiganes versioonid) kunagi algselt oleks paigaldatud 011-lt pärinevat alumiste avadega ninaplekki.
02 oli lõpuni 4 käiguline.
Plekksepp on masina kallal käinud küll, mõlemad esitiivad on vahetatud, kuid kas ka esipõll? seda pean terasemalt homme uurima, logiraamatus selle vahetust kirjas ei ole.
taruvaras Kirjutas:Mind huvitaks tõsiasi, kas plekksepp on kunagi ka kere küljes juba askeldanud? Ei mäleta, et 02-le (ka misiganes versioonid) kunagi algselt oleks paigaldatud 011-lt pärinevat alumiste avadega ninaplekki.

Siin 83 aasta eksport ja ka avadega
[Pilt: 8334332.jpg]
Viimasel on ka 011-e kaitseraud, mis kollasel on (asendatud?) 01-e "sarvedega" rauaga. Kuna kollasel on sees peatugedega istmed ja oli juttu ka kellast armatuuris, siis kas tal on 03-e võo 06-e sisu?
Alts Kirjutas:Viimasel on ka 011-e kaitseraud, mis kollasel on (asendatud?) 01-e "sarvedega" rauaga. Kuna kollasel on sees peatugedega istmed ja oli juttu ka kellast armatuuris, siis kas tal on 03-e võo 06-e sisu?
03 sisu nii nagu tehasest tuli.
Peres olnud 1300 Combil (mis nüüd vast kuskil mõne ChungFengina ümbersündidnuna kilomeetreid mõõdab) olid kah need avad esipaneelis, needsamad funkyd istmed (juhiiste vahetus peagi miskise Datsuni istmega, mille otsas oli hulka vähem väsitav päevas 100-kilomeetrisi otsi teha), aga 011 armatuur.
nymmik Kirjutas:
taruvaras Kirjutas:Mind huvitaks tõsiasi, kas plekksepp on kunagi ka kere küljes juba askeldanud? Ei mäleta, et 02-le (ka misiganes versioonid) kunagi algselt oleks paigaldatud 011-lt pärinevat alumiste avadega ninaplekki.

Siin 83 aasta eksport ja ka avadega
Sel masinal on kahtlemata isetegevust tehtud, sama auto tagumise otsa pilt Auto 24-s on õige , puhvritega 01 kaitserauaga.
Huvipärast googeldasin pildid-postrid läbi 02-st. Avadega ninaplekki siiski ei kohanud, ka seda enam 011 kaitseraudadega. Küll olid aga mõningad pildid kõveratest "rapetest",millel avad ninaplekis. Neid siiski ei saa pidada autentseks materjaliks.
Ka Pärnus liigub aegajalt ühe vanapapi juhtimisel  beež originaalvärvis 02 eksportversioon, küljekarbi liistki veel peal. Sel on suunatuled oranžid, kuid mitte sirge klaasiga nagu 011-l, vaid ikka nurgaga profiiliga nagu 01 valged klaasid. Ninaplekk ka ilma avadeta ikka.  
mis selle teise 02 hind on
motoblokk Kirjutas:mis selle teise 02 hind on
Pigem mis oli, sest auto müüdud 2000.- krooni eest.
nymmik Kirjutas:
motoblokk Kirjutas:mis selle teise 02 hind on
Pigem mis oli, sest auto müüdud 2000.- krooni eest.

Põlluralliks, vanametalliks?
omega Kirjutas:
nymmik Kirjutas:
motoblokk Kirjutas:mis selle teise 02 hind on
Pigem mis oli, sest auto müüdud 2000.- krooni eest.

Põlluralliks, vanametalliks?
Raske kontrollida mida uus omanik teeb aga teadu poolest ei läinud ei põllule ega veskisse, vaid elundidoonoriks .
2010 Oktoobris sai soetatud korralik 1976 aastal valmistatud puhas 2102.
Pildid http://www.muhuklubi.ee/offroad/index.php?list=76
Kahjuks on auto piltidel pesemata ja uste äärtes ei ole rooste vaid mingi möga korrosiooni kaitseks.

Hetkel talvitub ja kevadel korrastame natuke, et nautida suve 2011.


Ja ei saa salata ka selline projekt on seinaääres, 2103+2102. Hetkel küll seisab ja hakkan kevadel uuesti nokitsema selle kallal.
[Pilt: 2103stw.jpg]
Ja ei saa salata ka selline projekt on seinaääres, 2103+2102. Hetkel küll seisab ja hakkan kevadel uuesti nokitsema selle kallal.

See masin tuli vist tehasest sellisena välja? Kirjutad ehk pikemalt sellest Smile
Tehasest tuli selliseid välja kas 3 või 4 tükki katsemudelitena. Ja ei rohkem.
Kui 2102-l poolraamid 03-06 omadega vahetada, saab sellise masina teha küll.Nõuk. ajal poleks sellist isetegevust liiklusesse lubatud...
Kas see masin ongi siis tehasest üks 3- 4 -st? Või hoopis hilisem isetegevus?
Lehti: 1 2 3 4