automoto.ee foorumid

Täisversioon: MTZ 05 ja Neva MB-2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
(25-02-2012, 15:32 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Aga veel üks küsimus.. kas mtz-05 jõuülekandel on ka mingisugune polt õlitaseme kontrolliks?
Kui ma valesti ei mäleta, ei ole. Täitmisel tuleb jõuülekandesse õli kallata täiteava servani, s.t., kuni hakkab tagurpidi tagasi tulema. Eks selle kaudu saa ju taset kontrollida kah Smile

(25-02-2012, 15:32 PM)olli Kirjutas: [ -> ]
(23-02-2012, 23:18 PM)pannkook Kirjutas: [ -> ]kusagil karpa all oli mu mtz-05'l.
Nagu käima läks, nii 15mm välja kargas.
Panin pildi kahh.

Tänud, seal see jublakas on tõesti! Smile

Aga veel üks küsimus.. kas mtz-05 jõuülekandel on ka mingisugune polt õlitaseme kontrolliks?

Minu masinal kontrolliks polt olemas, küllap teistelgi. Tagant vaadates paremal küljel kaane küljes.
Aidake palun rumalat - mul üks põhimõtteliselt uus MTZ-05 mille täiskomplektsusest on puudu bensiinipump. Karteri küljes on vaid kaks tikkpolti ja nende vahelt august välja vaatav tõukurvarras.
Kas sellele käiv eksemplar langeb mõne auto omaga kokku või peab kas originaali otsima või millestki aretama hakkama?
(28-02-2012, 16:47 PM)oldmoped Kirjutas: [ -> ]...täiskomplektsusest on puudu bensiinipump. ....
Kas sellele käiv eksemplar langeb mõne auto omaga kokku või peab kas originaali otsima või millestki aretama hakkama?

Sapika pump läheb 1:1.
Just. 30 hobujõulise sapaka juppe sobib teisigi.
üks variant on benakanister seljakotiga selga tõmmata ja pikem voolik Big Grin
See ei kuulu küll siia teemasse. Aga kusagil siin voorumis vist oli küsitud Motoplokk MB1 sisust. Mul on MB1 lahti võetud seal kus see keti mäng sees on.
Ja mul on pildid kes tahaksid näha MB1 sisu kettide ja käikude koha pealt.
Mul oli lahti võetud sest käigud jamasid ja nõel laagrid olid ka ära kulunud ja nüüd on mul hunnik juppe.
Kõik rattad ,poolteljed ja sellised asjad oleks mul müügis ,et kui keegi tahaks endale MB1-le topelt rattaid siis mul on MB1 rattad olemas. Ja mullafreesid on mul ka olemas. Ja kaks vene mootorit annaks ka ära ,sest pole neid asju enam vaja.
Ja originaal natuke tugendatud käru ka olema kui kellelgi on soovi osta siis annan selle ka müüki.
Ega neist freesidest pilti pole võimalik üles panna ? Sain omale ka ühe MB-1, mis oli 3 aastat õues kuuse all seisnud ja nüüd õnnestus lõpuks mootorile hing sisse ajada.
Mulla freesid on nii ära hooratud, et neist asja enam pole.Pakud siin tollele riistale, kas on veel alles.
Reduktor andis peale 3 meetri läbimist ka veel otsad.Kakkusin lahti ja see 36 lüliga kett pooleks.Terve kett oli mõrasi täis, mingi 9 tk. lugesin kokku.
Millest selline anomaalia, et ainult üks kett on sellist vatti saanud?
Kas need alumise võlli simmerid on ühes tükis, väljaspoolt peale vaadates vahib vedru vastu.Teoorias peaks olema nii, et vedru on seespool, et õli välja ei pääse.
Või on seal 2 tk. , kokku siis 4 simmerit.Üks ühtepidi ja teine teist pidi.Kataloog näitab küll ainult kahte?
(10-04-2012, 18:49 PM)ecuadoor Kirjutas: [ -> ]Kas need alumise võlli zimmerid on ühes tükis, väljaspoolt peale vaadates vahib vedru vastu.Teoorias peaks olema nii, et vedru on seespool, et õli välja ei pääse.
Või on seal 2 tk. , kokku siis 4 zimmerit.Üks ühtepidi ja teine teist pidi.Kataloog näitab küll ainult kahte?

Originaalis on alumised rattavõlli simmerid sellised erilised, kahepoolse huulega. Ehk siis põhimõtteliselt nagu kaks SK tihendit, teine teisi pidi, aga ühest tükis. Ilmselt tehtud selle põhimõttega, et muld ja vesi ei saaks ka sissepoole pressida.
Minul igatahes sellist tihendit leida ei õnnestunud. Panin sinna kaks SK tihendit, aga siis see jama, et ei taha enam ära mahtuda. Välimine tihend jääb pool välja.
Ühe targema mehe jutu järgi lähvat MB-1 kett puruks mitte ülemäärase jõu tõttu, vaid kulumise ja venimise pärast. Lihtsalt veninud kett läheb hamba otsa ja...
Selgitas ta seda nii, et aja jooksul vajub keti lülide vahelt õli välja ja kett venib veelgi. Tal endal olevat olnud sama asi, et tegi sügisel põkaga tööd, kevadel ei saanud aga garaazistki paari meetrit välja sõita, kui vedu katkes.

Oskad äkki selle simmerlingi mõõdu kirja panna.Käisin Viljandi "Hamos" poes ja midagi targemaks ei saanud.Taheti vana simmerlingi näha ja täpset marki.
Kui selle vana sealt välja kangutan, siis on see juba rikutud.Tagasi seda enam ei pane ja kevad käes ning masin vaja tööle panna.
(12-04-2012, 20:36 PM)ecuadoor Kirjutas: [ -> ]Oskad äkki selle simmerlingi mõõdu kirja panna.

Alumistele rattavõllidele läheb 30*42 ja rihmaratta võllile 20*32. Kui võimalus, siis võiks valida tolmukaitse lisahuulega tihend. Nii effektiivne vast mulla ja vee vastu ei ole, kui originaal, aga parem ikka, kui kõige tavalisem.

http://youtu.be/5rOv1dKoFog

Tegelikult peaks metallrattad vist teistpidi olema, aga sai korra niimoodi alla ja pole viitsinud ümber tõsta.Toungue
(15-04-2012, 13:03 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]http://youtu.be/5rOv1dKoFog

Tegelikult peaks metallrattad vist teistpidi olema, aga sai korra niimoodi alla ja pole viitsinud ümber tõsta.Toungue

Mis nipiga need topelt rattad kinnitatud on? Smile
Kinnitub ümara kujuga metallplaadi abil raskuste (need vist 16 kg raskused rataste keskel) külge 4 poldiga, raskusel 4 auku sees, samuti on 4 auku metallratastel. Metallplaadil on keskel veel väike torujupp, mis läheb ka ilusti sinna raskuse sisse, arvatavasti et kui ratast kinnitada tahad, siis keskelt toetaks. Pole enda tehtud kuna ostsin rattad koos nende vaheplaatidega, aga kui vaja, siis võin teinekord pilti teha.
Mainin ka ära, et topeltratastega on juhitavus veidi raskem. Veidi raskem pöörata, aga oluliselt raskem kinni hoida kui mingi ootamatu asi ratta alla satub (känd, kivi), võib käest ära tõmmata. See-eest aga läbivus pehmemal pinnasel tunduvalt parem. Varem ei saanud täiskoormaga palke vedades metsast isegi suvel kuivaga hästi liikuma, nüüd kannatab ka väiksema mudaga vedada (mitte küll nii hullus olukorras nagu videos. Täpselt samat rada olen vedamiseks kasutanud küll, aga siis kui kuivem on).Big Grin Tühja käruga sõitsin sealt mitu korda läbi, niisama testimise mõttes. vahepeal oli üsna sügav muda ja vesi, oli juba oht, et jahutustiivik puutub veega kokku ja pritsib küünla märjaks (on juhtunud). Üks pilt ka, ehk siis topeltratastega ei olnud probleem sellisest kohast läbi saada, diffrilukk oli koguaeg peal:
[Pilt: 14042012572.jpg]
Nagu vaese mehe ATV juba.Big GrinCool
Kas kellegil juhtub vedelema kodus laiali lõhutud mtz-05? Tarvis oleks sidurikoda, sidurit ja haake kinnitust.
Tere, äkki kellegil pakkuda Neva MB-1 le erinevaid põllu harimis seadmeid nt, atra , vao ajajaid ,käru , sahka jne.
Ärge pange pahaks aga ma ei leia ega tea foorumis sellist kohta kuhu ma enda motoploki pildid saaks panna, need on mõned pildid minu vanast
Motoplokk MB 1.

Need on paremad pildid mis ma sain lauaarvutist. Teisest arvutist.


http://fotoalbum.ee/photos/qwerty123456789

Kui kellelgi on probleeme käigukastiga MTZ 05, siis saan aidata
Endal oli probleem, käigud ei seisnud sees, mõni käik ei läinudki sisse., suurem lohk ja hüppasid välja sõidul.
Pakun, et segu lahja. Käru vedamine on kerge töö, palju kergem kui lume ajamine. Siis ei anna tunda. Või proovisid kohe hurraaga vana lumevalli rünnata ja andsid liiga palju lund kätte?
Sulalumi võib suht raske olla. MB-l see paljuräägitud viga ka, et läheb liiga kiiresti edasi. Vahel tuleb edasiveo rihma libistada, et liiga palju lund kätte ei saaks. Aga segukruvi võid veerand pöörde haaval välja keerata ja proovida, kas tuleb rammu juurde. MB-1 mootor on sitke sell, nii naljalt välja surra ei tohiks. Enne hakkab koledat häält tegema ja musta suitsu välja ajama. Erandiks on hooga hange või valli sõit, siis pole jah, midagi teha.
Mootor on ikka tihe? Kohviveskiks hooratud mootoril ei pruugi ka jõudu olla.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16