automoto.ee foorumid

Täisversioon: DT 20 kolb ja rõngad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kas põkale sobib ka muu kolb ja rõngad,ma olen kuulnud,et pidi vist
sobima DT-54 omad?
ylo
Ainult rõngad sobivad
Kas dt 14 kolb sobib dt 20-le.Nimelt 14 kolvil on lisa klapi pesa 20 ei ole seda pesa.Kas on see mootori tööd segav(klapi pesa).
Sobib iseenesest aga,14 kolb on 10mm pikem,kõrgem.Tuleb kasutada 14 kepsu,mis on 10mm lühem 20 omast.
Ilmselt see 10mm kannataks maha ka treida kolbi.
Rõngasteni on seal ikka väga pikk maa.
(21-01-2015, 01:24 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Ilmselt see 10mm kannataks maha ka treida kolbi.
Rõngasteni on seal ikka väga pikk maa.

ei kannata,treiad pööriskambri välja.
Ma ei tea nüüd palju tal seina täpselt on aga seda kambrit saab vähemalt 5mm juurde lasta.
Surveaste võikski kõrgem jääda on lihtsam käivitada ja jõulisem.
pööriskambri treiad nii välja,et ülemine väike auk muutub olematiks,nii väikse seinaga,et plahvatusel ei pea vastu.
20 kolvil on see paksus kusagil 6,5 mm.Sealt hakkab ava suurenema ja kui maha treida 7,5 mm 14 kolbi pealt,siis see sein jääb kuramuse õhukeseks.
Kuidagi neid ju on veel liikvel ja eks igaüks teeb millest saab.
Kui sinna tahetakse panna selline kolb,
[Pilt: traktori-dt-20-kolb-17373634.jpg]
siis seda silindrilist ava pole sinna otseselt vaja.
Lihtsalt allesjäänud ava ääred peaks ära ümardama.
On ju selle mootori liitrivõimsus kaduvväike tänapäevasemate mootoritega võrreldes kus põlemiskambri serv on ümardatud isegi alla 2mm raadiusega.
aga kas keegi oskaks suunata kuhugi, et kust saaks DT 20-nele vähemalt rõngadki. Kolvist ja silindrist unistada oleks vist liig
(23-01-2015, 00:03 AM)vorrimen Kirjutas: [ -> ]aga kas keegi oskaks suunata kuhugi, et kust saaks DT 20-nele vähemalt rõngadki. Kolvist ja silindrist unistada oleks vist liig

Need defkad aga pane maz kolb-hülss-rõngad-pikk pihusti-kepsusõrm ja sõrmepuks ning saad töölooma endale eluks ajaks.
(23-01-2015, 00:35 AM)ylli Kirjutas: [ -> ]
(23-01-2015, 00:03 AM)vorrimen Kirjutas: [ -> ]aga kas keegi oskaks suunata kuhugi, et kust saaks DT 20-nele vähemalt rõngadki. Kolvist ja silindrist unistada oleks vist liig

Need defkad aga pane maz kolb-hülss-rõngad-pikk pihusti-kepsusõrm ja sõrmepuks ning saad töölooma endale eluks ajaks.

Tööloomaks on uuemad masinad, see dt 20 seisab lihtsalt niisama,kui ta korralikult käima läheks,siis vb paar korda aastas teeks midagi. Big Grin veaks käru, või huvipärast prooviks lattniidukiga niita. pump ja pihusti said remonditud üle eelmine suvi, paar tundi käivitamist ,ning lõpuks sai masina üle mitmete aastate käima. sai väike tiir sõidetud ja seisma jäetud ja umbes aasta hiljem enam käima ei suutnud ajada. Eetri pealt läheb korraks käima,aga muidu ainult sinine suits väljas. Ilmselt mootor liialt hõre.

oleks suht õnnelik kui kellegil leiduks dt20 kolvirõngad kuskil.
No kõik need vanad mudelid suitsutavad....aga kontrolli ikka ennem muud asjad nagu pihusti,pump,klapid jne. üle,sest pole mõtet küüneviha sisse ajada ilma asjata......
Tavaliselt läheb vana mootor eetri pealt käima. Vb sul tõesti mingi muu probleem  seal. Üks idee on proovida võimalusel mis surve seal silindris on enne kui lahti võtta. 
(23-01-2015, 01:15 AM)vorrimen Kirjutas: [ -> ]...
Eetri pealt läheb korraks käima,aga muidu ainult sinine suits väljas.
...

Kontrolli üle toitepool. Hõre mootor võtab käivitusgaasilt elu sisse ja jääb käima. Kui aga pihustamist ei ole, siis ei käi.

Suitseb ka paigast toitega mootor, lihtsalt suitsu lõhn on teine.
Mõned päevad tagasi nägin mingis portaalis müüa 20 uut kolbi. Otsida ei viitsi, kel janu sel jalad.

Aga lisan ühe seiga mis paljudele ei pruugi meeldida aga ärge näkku lööge.
Nägin oma silmaga kui vana tehnohoole meister keevitas vanale 20 kolvile kihi peale ja treis välja ning masin teenib juba 5 aastat talus suviti ja tiksub nagu kell.
(23-01-2015, 22:25 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Mõned päevad tagasi nägin mingis portaalis müüa 20 uut kolbi. Otsida ei viitsi, kel janu sel jalad.

Aga lisan ühe seiga mis paljudele ei pruugi meeldida aga ärge näkku lööge.
Nägin oma silmaga kui vana tehnohoole meister keevitas vanale 20 kolvile kihi peale ja treis välja ning masin teenib juba 5 aastat talus suviti ja tiksub nagu kell.

Peksust pääsed...
Nimelt olen ka kuulnud,et DT-54 kolvile on sissepoole täidet keevitatud ja pärast on ülevalt treitud välja õige kujuga kolb. On ka lihtsalt 54 kolvilt niipalju maha treitud,kui võimalik on ja ka nii on traktor töös hoitud.
Kas see on ikka dt 20 kolb.See äärmine süvend on vist kolmanda klapi pesa mis on dt 14-nel bensiiniga käivitamiseks.
Kui kellegil väga häda käes,võib minu käest saada teatud tingimustel DT-20 ja 14 jaoks kolvirõngaid mis on küll sama läbimõõduga aga pisut laiemad. Seega kellel kolvil soon ära loksund,saab asja ilma suurema vaevata jonksu. Oih,välja lobisesin....
T.
Lehti: 1 2