automoto.ee foorumid

Täisversioon: kardi ehitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
sai möeldud et ehitaks karti. Asjad on köik olemas ainult ära toomise vaev aga tekkis küsimus et kui 175 voshodi mootori sumpad üheks teha et kas siis vöimsuse kadu on

möned pildid täna tehtud nn kollektorist http://fotoalbum.ee/photos/g5943/sets/348805

kui asi edasi edeneb siis veel pilte
Mul on sama kubatuuriga Cz mootor peal. Teine väljalaske ava on kinni pandud metallplaadiga.
ma vaatasin kuidas sa oma leegi torud panid ja see oli paha mõte et sa need ülesse viisid sa võid oma käe ära põletada.
mul sõber läks sama jamapärast pisult põlema ja se ei olnud naljakas.
vii oopis süüte poole kaane kõrvalt ja kui sa need torud kokku paned siis se eriti võimsust ei vähenda kui sa hea sumbsi paned.
Öhh? Kodanikud, palun tehke endale kahetaktilise mootori tööpõhimõte selgeks. Näiteks alustage animatsiooni vaatamisest siin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_cycle

Siit saate aimu sellest, miks summutitele paunu ehitatakse ja korraliku väljalaskesüsteemi ehitamisele rohkelt aega ja raha kulutatakse. Fotodel olev variant võib ju käima minna, aga miskit tõsist minekut sealt nüüd küll ei ole. Ja teine väljalaske ava metallplaadiga kinni panna...

Asp
hämmeldunult pead vangutav
Hmm...ei tasu näkku lüüa...Ise pole midagi pannud. Ostes oli peal.Kardil on minekut tapvalt ja seda metallplaadigal ahendit olen isegi mõnel küla urrod-ishil näinud.
tean isegi väga hästi kahetaktilise töö pöhimötet aga ei ole lihtsalt viitsimist ja vajadust sellele resonaator sumpsile. Selle käe pöletamise kohta ma juba mötlesin ja siis tuli möte et panen pleki ette et siis on vähe kindlam et sellist asja ei juhtu. Edasisest nii palju et homme öhtul lähen ja toon raami ära ja siis laupäeval mootorit peale panema. Tekkis aga küsimus et miss moodi oleks köige parem teha mootori kinnitust nii et mootorit saaks liigutada. (keti pingutuseks)
mootorit sa ei saa liigutada
Miks ei saa? Teeb mootori kinnitusele lisa auke teatud vahemaa tagant, kas nihutad esimest või tagumist otsa. On mu mõte väga "wrong" siis?
Kui sa selle mootori vanale 50-se kardi raamile paned, siis seda uurides on sul mootori liigutamise värk juba olemas. Seal originaalkinnitused käisid raami külge, raamil piklikud pilud sees.
aga ma ei tea kas see on see 50 raam http://fotoalbum.ee/photos/sifkas/sets/26798/ see sama raam ongi ag asee druzba mootor on nahad saadetud
Sifkal(see kellelt saad raami) oli seal kunagi 350cc jawa mootor peal.Vahepeal(piltidel ka näha) oli sae mootor.
ma tean sifka on mu klassivend
ag raam on juba kellegi kolmanda omanduses
Njah.Igaljuhul tema nii oli omalajal.
aga kui ma öieti möistan siis selle tooli mis sealpregast on pean igal juhul minema saatama kuna muidu see mootor nag vist ei mahu sinna
See raam on ümberehitatud. Mõlemal pool hammasratast peaks olema laager, ja ka toru. Nende kahe toru vahel oleks siis plaat, kuhu mootori kinnitused peale käivad.
mehed kui te ehitate karti siis tehke seda ,kui peldikuid siis tehke seda ilma kärata.
sai siis täna raamil järel käidud. siin ka pildid tema pregusest olekust http://fotoalbum.ee/photos/g5943/sets/348805
Ju seda mootori kinnitamist vaatan j amötlen ehituse käigus.
Nu bljat, see raam ikka päris rape... Kas on üldse mõtet sellele ehitada?

Palju see raam maksma läks, kui saladus pole?
Selle raami võid tõespoolest ära unustada, sest see on nii sai kui sai. Esiteks, selel istega Sa lendad väiksemas kurviski välja, teiseks, pidureid ei olegi tarvis ? Kolmadaks, kas Sa ei karda, et seal on päris palju keevitusi, mis suvalisel hetkel lahti võivad tulla. Paned sinna veel raske mootori peale ja ongi oht olemas. Mõtle ikka tiba tervema raami peale .
Enesetapjaks pole jah nagu mõtet hakata.Nii,et ole hea ja kuula,mida teised sulle räägivad,säästad ennast.