08-09-2008, 22:36 PM
Tervist.
Vaagisin siin pikalt kas kajastada oma värsket masinat või ei, aga jõudsin otsusele, et see on vajalik nii mulle kui võiks ka mõnele lugejale huvi pakkuda.
Masin sai ostetud neljapäeval 4. septembril 2008. aasta nii umbes kella kahe paiku. Mina olen masina 3. omanik. Varemalt on Jawa olnud kogu aja ühe pere käsutuses. Eelmise omaniku isa ostis masina 1964. aastal ning sõitis tollega kuni 1979. aastani. Jawa kirjutati poja nimele ja sai ka uue tehnilise passi. Kuna vene kroonu nõudis oma jäi masin peale ümberregistreerimist mõneks aastaks seisma kuni 1981. aastani.
Ilmselt millalgi 90` aastatel võttis kolmanda põlve järeltulija masina oma hoolde. Tema poolt on teostatud ka hetkel nähtavad värvitööd. Kvaliteet on küll väga kesine, sest värv on "huvitavalt" hele ning matt, samuti on hõbedaga üle võõbatud summutid ja muud kroomdetailid. Teadmiseks kõigile, et kui kroomdetailid on roostes siis näevad nad ikkagi paremad välja kui värvituna mingisuguse hõbedase värviga.
Sellel Jawal on esindatud küllaltki hea kogu nõukaaegsest tuuningust ja lisaseadmetest: tuuleklaas, laibakad, torud summuti otstes, ostetud on isegi krossilenks, kuid külge seda õnneks ei jõutud panna. Vaatamata sellele, et lenksu ei jõutud külge panna on lennuki tiibu siiski kärbitud- ilmselt tuuleklaasi kinnituste pärast.
Pilte vaadates võite küll ära ehmatada, et issand kui kole see Jawa on! Eks ta praegu ongi veel kole, kuid eks aeg ja mina parandame kõik vead. Mind võlub selle masina puhul just tema eelnev minevik, Velorexi külgkorv originaalsete kinnitustega, ning mis seal salata ka dokumentide olemasolu.
Sellisena jõudis ta minu kätte: üsna juppideks lammutatult, kuid siiski küllaltki komplekteeritav.
Milline on siis minu eesmärk selle masinaga? Hetkel panen ta kokku sellisena nagu ta on st. mingisugust roostet ma nühkima veel ei hakka. Panen masina sõitma, tutvun temaga natuke, et saada täpsemalt aru tema iseärasustest ning alles seejärel asun teda korrastama (tahaksin kangesti öelda taastama, aga otsustasin, et sellest masinast saab küll läikiva karvkattega hobimasin, aga mitte musta numbri kanditaat.)
Velorex ja jupid mis oma õigest kohast raami küljes puudust tunnevad. Nagu näha on bensiinipaak, korvi istmed jt. jupid üsna halvas seisukorras.
Külgkorvi raam
Ning mootor, mille sain ma samuti just sellises seisukorras.
Vaagisin siin pikalt kas kajastada oma värsket masinat või ei, aga jõudsin otsusele, et see on vajalik nii mulle kui võiks ka mõnele lugejale huvi pakkuda.
Masin sai ostetud neljapäeval 4. septembril 2008. aasta nii umbes kella kahe paiku. Mina olen masina 3. omanik. Varemalt on Jawa olnud kogu aja ühe pere käsutuses. Eelmise omaniku isa ostis masina 1964. aastal ning sõitis tollega kuni 1979. aastani. Jawa kirjutati poja nimele ja sai ka uue tehnilise passi. Kuna vene kroonu nõudis oma jäi masin peale ümberregistreerimist mõneks aastaks seisma kuni 1981. aastani.
Ilmselt millalgi 90` aastatel võttis kolmanda põlve järeltulija masina oma hoolde. Tema poolt on teostatud ka hetkel nähtavad värvitööd. Kvaliteet on küll väga kesine, sest värv on "huvitavalt" hele ning matt, samuti on hõbedaga üle võõbatud summutid ja muud kroomdetailid. Teadmiseks kõigile, et kui kroomdetailid on roostes siis näevad nad ikkagi paremad välja kui värvituna mingisuguse hõbedase värviga.
Sellel Jawal on esindatud küllaltki hea kogu nõukaaegsest tuuningust ja lisaseadmetest: tuuleklaas, laibakad, torud summuti otstes, ostetud on isegi krossilenks, kuid külge seda õnneks ei jõutud panna. Vaatamata sellele, et lenksu ei jõutud külge panna on lennuki tiibu siiski kärbitud- ilmselt tuuleklaasi kinnituste pärast.
Pilte vaadates võite küll ära ehmatada, et issand kui kole see Jawa on! Eks ta praegu ongi veel kole, kuid eks aeg ja mina parandame kõik vead. Mind võlub selle masina puhul just tema eelnev minevik, Velorexi külgkorv originaalsete kinnitustega, ning mis seal salata ka dokumentide olemasolu.
Sellisena jõudis ta minu kätte: üsna juppideks lammutatult, kuid siiski küllaltki komplekteeritav.
Milline on siis minu eesmärk selle masinaga? Hetkel panen ta kokku sellisena nagu ta on st. mingisugust roostet ma nühkima veel ei hakka. Panen masina sõitma, tutvun temaga natuke, et saada täpsemalt aru tema iseärasustest ning alles seejärel asun teda korrastama (tahaksin kangesti öelda taastama, aga otsustasin, et sellest masinast saab küll läikiva karvkattega hobimasin, aga mitte musta numbri kanditaat.)
Velorex ja jupid mis oma õigest kohast raami küljes puudust tunnevad. Nagu näha on bensiinipaak, korvi istmed jt. jupid üsna halvas seisukorras.
Külgkorvi raam
Ning mootor, mille sain ma samuti just sellises seisukorras.