Tervist!
Mõtlesin siin kajastada ka oma võidusõidu võrri ehitust.
http://nagi.ee/photos/t6niz/sets/134791/
Pildid asuvad siin
Nädalavahetusel üritan vesikuppli peale panna koos radikaga.
Avaldage arvamust!
Väga lahe!
Igasugune projekt on vägagi tänuväärt ettevõtmine! Võidusõidu säärekas on kindlasti üks omapärasemaid. Nii, et jõudu ja jaksu-ka kajastamisel!
Korralik projekt paistab tulevat!
Edu!
Minumeelest väga viis ettevõtmine! Omapäraseks teeb selle masina need värvitud mootori kaaned. Edu sulle selle projektikaga!
Kevin.
Kas too raamikombinatsioon liiga raskeks ei osutu, tegu ju mopeedi raamiga? Mõne "peenema" ja kergema raami kasutamine oleks otstarbekam. Või on mootor niivõrd forsseeritud, et jõud jääb ülegi??
Eriti ei usu, et raam raskeks jääb. Enamus jupid siiski ju eemaldatud ka, taguots, tuled, küljekarbid jm.
Mjnaa, kui aus olla, oli mootor varem riga 5 raami peal ning eritilist kaaluvahet ei olnud. umbkaudne kaal on sellel praegu ehk mingi 40-50 kg
Ja paljud asjad on veel puudu. Veesärk koos radikaga jne
mellpoiss Kirjutas:I.R. Kirjutas:Kas too raamikombinatsioon liiga raskeks ei osutu, tegu ju mopeedi raamiga? Mõne "peenema" ja kergema raami kasutamine oleks otstarbekam. Või on mootor niivõrd forsseeritud, et jõud jääb ülegi??
Olen sama meelt, aga kui mootoril jaksu on siis vahet pole.
Kerge raam ja pedaalid suuresti abiks.
Ise katsun sellisega mitte teistest maha jääda:
Mellpoiss, sul päris vinge pill! Integreeritud paak ja vinged pedaalid suurpärase haarduvuse saavutamiseks...Ootame võidusõidult kõrget kohta
Muide, mitu kg kogu komplekt kaalub (oletame, et paak on täis)?
Jep, eks loodame kevadeks tööle panna.
Täna vihastasin ennast lolliks vesikupliga.
No kuidagi ei saa neid auke klappima
updateks vahepeal toimunut.
Minu kätte on sattunud korraliku resoka joonised, radikas on valmis tehtud ka. Peale jõule üritaks kõik asjad raamile ära tõsta. tõsist muret valmistab praegu ka süüde.