automoto.ee foorumid

Täisversioon: K750, esimene projekt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Jälle natukene uudiseid.
Uus auto on perre tulemas ning sellega kaasneb ka võimalus oma detailid liivapritsi viia kuid suure ettevalmistustöö kõrval tekkisid paar küsimust.

Esiteks esihargi põsed - kas need tuleks üleni puhtaks lasta või peab seest ikka mingit muud moodi puhastama? (mingit kindlat mõõtu sees äkki?)
Teiseks - kui kiirelt peaks krundi selga laskma peale pritsi? Pritsid jäävad minust kõik umbes 1,5 sõidu kaugusele.
Kolmandaks - kui keegi on teinud oma masinale pritsi, siis võiks öelda, kui palju aega (ehk siis ka raha) kulus ühe raamikomplekti (v.a. külka vann) tegemiseks st. nii pritsimine kui ka kruntimine. Värvimine tuleb pärast töö juures kus oma inimensed on ikka omad ja hind on nelipakk.

Suurim mure on veel siiski 2.remondi kolbidega. Kui kellelgi on kasvõi 1 olemas, andku teada sest mõnel teisel võib veel 1 olla.

Terv.

Jürgen
Mida kiiremini krundi selga lased seda parem - niiske ilmaga läheb väga kiiresti rebasekarva - 1,5 tundi pole mingi aeg, kui kinnises kuivas transpordis. Mitmed liivapritsiga tegelevad ettevõtted pakuvad ka kohe kruntimise teenust vajadusel.
Pärnu kandis küsitakse terve korviga ratta pritsimise eest 1400-1700.-eeku(komplektis siis kõik - korv, rattad jms).

(26-07-2010, 21:35 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Jälle natukene uudiseid.
Uus auto on perre tulemas ning sellega kaasneb ka võimalus oma detailid liivapritsi viia kuid suure ettevalmistustöö kõrval tekkisid paar küsimust.

Esiteks esihargi põsed - kas need tuleks üleni puhtaks lasta või peab seest ikka mingit muud moodi puhastama? (mingit kindlat mõõtu sees äkki?)
Teiseks - kui kiirelt peaks krundi selga laskma peale pritsi? Pritsid jäävad minust kõik umbes 1,5 sõidu kaugusele.
Kolmandaks - kui keegi on teinud oma masinale pritsi, siis võiks öelda, kui palju aega (ehk siis ka raha) kulus ühe raamikomplekti (v.a. külka vann) tegemiseks st. nii pritsimine kui ka kruntimine. Värvimine tuleb pärast töö juures kus oma inimensed on ikka omad ja hind on nelipakk.

Suurim mure on veel siiski 2.remondi kolbidega. Kui kellelgi on kasvõi 1 olemas, andku teada sest mõnel teisel võib veel 1 olla.

Terv.

Jürgen
Täna sai lahti võetud 2 tulekorpust ning avastasin eest erinevad sisud. Ühel on räniplaadiga süütelukk ja teisel valge plastik, samuti erinevad spidokad, suunatule relee oli mõlemal ning paar nipet näpet olid veel erinevad.
Suure hurraaga sai ka genekas puhastatud. Tuhinas viskasin selle essuse tihendi, mis ümbe oli minema, ning ei olnud üldse meeles vaadata mis materjal see ka oli ning kas on sellist asja ka saada?

Üldiselt said nüüd puhtaks genekas ning tulekorpuse kõik sisu.
Lõpuks hakkab asi kolbidega liikuma!

Nimelt sai esivanemaga veidike nõu peetud ning tuleb välja, et tal tuttav, kes käib tihti Ukrainas ning tal seal ka palju vaba aega. Pidavat teadma kohti, kus saab veel neid nõuka aegseid kolbe. 2 paari tellimus sai sisse antud, eks lähinädalail saab kuulda.
Halleluuja!
Raam koos muude värvitavate asjadega saavad lõpuks ometi pritsi alla. Seni jätkub aga juppide puhastamine ning hakkab ilmnema lõpuks kas midagi on puudu või vaja välja vahetada.
Kuna jõuan puhastamisega tagumiste amortideni siis küsiks, millised olid 750m ja dnepr mt9 originaalamordid? igasugustel piltidel on pidevalt erinevad (kopsikuga, ilma kopsikuta?).
Kolvid liiguvad (vähemalt loodan) ka Ukrainast juba siiapoole ning nende saabumisel peaks juba mootori kokku saama, vähemalt jupid olid küll kõik olemas.
Detailide väljaotsimisel (pritsi saadetavad) ilmnes, et mu liigendiga tagaporika lühem jupp on kellegi poolt veel lühemaks tehtud ning hing ära murtud.
Ehk on kellelgi kuskil vedelemas üleliigne tagaliigend olemas?
Alljärgnevalt valik juppe mis lähevad töötlemisele ehk siis pritsi. Samuti ka pildid arhiivi mõttes.

Kuna oma liigendiga porikas on vigane (vt eelmist postitust) siis tuleb leppida Dnepri pika porikaga
[Pilt: p8155835.jpg]

Rattad, mis kõige normaalsemas seisus tundusid
[Pilt: p8155836.jpg]

Vanni raam (vann ise peab veel ootama)
[Pilt: p8155837.jpg]

Valik amorte, siinkohal küsiks uuesti, millised olid originaalis dnepr mt9 ja k750m?
[Pilt: p8155839.jpg]

Üks genekas mille teiste juppide seast leidsin (polnud õhelgi mootoril peal), mille oma?
[Pilt: p8155840.jpg]
[Pilt: p8155842.jpg]
See generaator põksutab tõenäoliselt pärastsõjaaegsete M-liste taastajate südameid. Iseloomulik klambriga kinnitus harju katval plekiribal.

Ehk siis M-72. Kurtnas või mõnes muus kohas läheks hea isuga kaubaks.

A.
Tänud info eest. Sel juhul lähebki asi kaubaks kuna endal pole sellega essugi teha.

Ja juba läinud ta ongi!!!
Mt-9 amordid peaksid need kinnised olema, vähemalt minu omal on nad säärased.
Täna sai tagumised amordid (need ilma kopsikuta) tööle kaasa võetud ning oh üllatust kui avastasin oma kenas kilekotis õli (loe: plöga) loigu. Üks amort lekib.
Kas on olemas neile amortidele mingisugust remontkomplekti ehk siis tihendikomplekti?
Lisaks tekkis küsimus, mis õli ja kui palju tuleb seda sisse valada?
Amordid ise nüüd kenasti lahti võetud, puhastatud ning värvitavad jupid ootavad värvimist.

Nüüd ka veel rõõmsamaid uudiseid: kolvid jõudsid kohale kaugelt Ukrainamaalt. Pesuehtsad nõuka-asjad koos rõngastega ning peal mõõdud 78,45 ja 78, 43, mõlemat 2 paari nii igaks juhuks. Järgmine nädal saab töö juurde kaasa võetud ning korralikult ära mõõdetud.
Tagaamortis on 105 kuup cm amordiõli.Vanasti oli neid tihendeid saada.
Täna anti teada, et tsikli jupid on pritsitud ja krunditud seega nädalavahetuson sisustatud juppide äratoomisega. Vahepeal teen töö juures ühte varu silindripaari ehk siis puurin õigesse mõõtu.
Tagumiste amortide poole pealt ei oska hetkel kohe midagi ette võtta - tihendeid pole. Siiski külastan ka Tondi motopoodi nv-l, ehk neil on?
Tondi motopoes on Dnepri jupid, siin ülevaade (amordid ilmselt samad K´l):
http://www.motoonline.ee/index.php?id=12...gory_id=85

Kohapeal on ka kataloog kust saab enamus juppe veel tellida kui on valikus - ise just tellisin sadula tihendi.
(26-08-2010, 00:14 AM)murgens Kirjutas: [ -> ]Tondi motopoes on Dnepri jupid, siin ülevaade (amordid ilmselt samad K´l):
http://www.motoonline.ee/index.php?id=12...gory_id=85

Kohapeal on ka kataloog kust saab enamus juppe veel tellida kui on valikus - ise just tellisin sadula tihendi.
Amordid ei ole K-ga samad aga külge istuvad.K-l vedrud üleni kapseldatud(kaetud)
Eks nüüd tulebki panna veel kokku viimane nimekiri, mis vaja. Enamus tihendeid ja rattalaagrid on veel puudu, gaasitrossid, piduritross, enamus peenkeermega polte, samuti peaks ka uued sidurikettad ostma ning siin tekkis väike küsimus. Nimelt müüakse ju erineva paksusega neid kettaid - mis 750 jaoks sobivad? Ei tahaks koihe suure hurraaga midagi ära osta ja pärast vaadata, et oi ei sobigi. Ühed suured asjad, mis veel puudu, on leegitorud koos nende vahel käiva toruga. Ehk on kellelgi pakkuda?

Samuti on mul veel lahti võtmata 750 enda õige käigukast - laagrid ikka täitsa läbi. Samas on olemas ka Dnepri remonditud kast aga hoida seda ehk Mt9 jaoks?

Suurematest asjadest on veel lahti võtmata rattad ehk siis rehvid veel peal ning veljed puhastamata. Samuti üritaks täna lõpetada esipiduri katte sobiva väljaotsimisega ning puhastamisega.
(27-08-2010, 07:03 AM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Eks nüüd tulebki panna veel kokku viimane nimekiri, mis vaja. Enamus tihendeid ja rattalaagrid on veel puudu, gaasitrossid, piduritross, enamus peenkeermega polte, samuti peaks ka uued sidurikettad ostma ning siin tekkis väike küsimus. Nimelt müüakse ju erineva paksusega neid kettaid - mis 750 jaoks sobivad? Ei tahaks koihe suure hurraaga midagi ära osta ja pärast vaadata, et oi ei sobigi. Ühed suured asjad, mis veel puudu, on leegitorud koos nende vahel käiva toruga. Ehk on kellelgi pakkuda?

Samuti on mul veel lahti võtmata 750 enda õige käigukast - laagrid ikka täitsa läbi. Samas on olemas ka Dnepri remonditud kast aga hoida seda ehk Mt9 jaoks?

Suurematest asjadest on veel lahti võtmata rattad ehk siis rehvid veel peal ning veljed puhastamata. Samuti üritaks täna lõpetada esipiduri katte sobiva väljaotsimisega ning puhastamisega.

Sidurikettad osta samasugused nagu küljes on, tõenäoliselt õhemad. Kui ostad paksemad, siis on sul vaja leida ka pikem sidurivarras. Paksemaid kettaid saab ka kombineerida õhema vahekettaga, kuid minu kogemus näitas, et ka siis jäi varras liiga lühikeseks.

Pauk
Suurimad tänud info eest!
Asi areneb. Täna sai jupid ära toodud:

[Pilt: p8285955.jpg]
[Pilt: p8285956.jpg]
Natukene jälle värskemaid uudiseid.
Kuna hetkel koolisess ja viibin seetõttu Tallinnas, siis kasutasin juhust ja käisin väheke sisseoste tegemas.
Mis sai muretsetud:
1. uued kiige kroom kattekausid
2. aku klamber
3. esiamortide tihendid
4. kiigepuksid
5. gaasitrossid, piduritross
6. jm nipet näpet.

Järgmine nädal vast saab pahteldamise juurde jõutud ning siis värvi viia.
Kas neid kiige kroomitud kattekausse müüakse kusagil?Kus?
Lehti: 1 2 3 4