automoto.ee foorumid

Täisversioon: K750, esimene projekt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
(17-09-2010, 17:29 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Kas neid kiige kroomitud kattekausse müüakse kusagil?Kus?

Mina sain siit KIIGE KAUSS KM3
Sealtsamast on ka minu omad pärit.
Rattavõllidel olid ka ühel pool samasugused kapslid ainult suurema auguga,need ka arvatavasti seal saadaval?
Täna sai tehtud lõplik ülevaade, mis siis puudu/välja vaja vahetada. Samuti sai korda tehtud garaaþ (koristatud, valgustatud, laud sisse tehtud) kuna koht,kus ma muidu asju hoian ei võimaldaks talvel tööd teha ehk siis krdi külm on seal.

Nimekiri:
1. Mootoritihendite komplekt
• karter
• generaatori tihend (geneka enda ja kinnituskoiha)
• nukkvõlli otsa simmer
• 2x klapikambrikaane tihend
• õlivarda rõngastihend
• mootori ja käigukasti vaheline
2. Esiamortide tihendid (otsa kummitihend, suur kummipuks, simmerid)
3. Esihargi kinnituse laagrid
4. tagaporika ja tagumise sadula vaheline kumm
5. 4x jalatoe kummid
6. kickeri kumm
7. 2x kiige kummid
8. tagakiige väikesed kummid
9. akuklamber
10. kiige kausid
11. kiige seibid (vt mis seisus on kodus)
12. tagaamortide kummipuksid
13. tagaamortide tihendid
14. 6x rattalaagrid
15. 3x ratta simmerid
16. tagadifri laagrid, tihendid
17. karteri-silindri
18. silindri-silindripea vahelised rihendid
19. silindri-karburaatori vahelised tihendid
20. korvi kinnituse klambrid
21. õhutorude kummid (väikesed)
22. leegitorud ja nendevaheline toru
23. trossid (2x gaasitross, piduritross, toore tross)
24. bensuvoolikud
25. käepideme kummid
26. süütemängu tihendid
27. piduriheebel
28. piduri konn
29. juhtmed
30. käigukasti tihendid, laagrid
31. sidurikettad (õhemad)
32. pirnid
33. aku (6v)
34. küünlad
35. õhufiltri sisu
36. k301 karburaatorite tihendid
37. bensupaagi kork
38. jalatoe vedru
39. aku alune kumm
40. splindid
41. difri suur laager
42. difri väike nõellaager
43. difri kardaanipoolne laager (topeltlaager)
44. kardaanipoolsed simmerid
45. rehvid

Kui keegioskab aidata ülalolevaga siis võib ühendust võtta. Punases, on need, mis juba olemas
6x rattalaagrid? Milleks, oleme oma peres taastanud kaks korviga masinat üks MT-10 teine K-750M kokku teeb tagavara rattaga kaheksa
jooksu rattaid ja ühtegi laagrit pole olnud vaja uut panna.Sel koonus rullid ja kui seda määret ka seal on siis peab igaviku.
(22-09-2010, 21:27 PM)Armex Kirjutas: [ -> ]6x rattalaagrid? Milleks, oleme oma peres taastanud kaks korviga masinat üks MT-10 teine K-750M kokku teeb tagavara rattaga kaheksa
jooksu rattaid ja ühtegi laagrit pole olnud vaja uut panna.Sel koonus rullid ja kui seda määret ka seal on siis peab igaviku.

Ei pruugi olla koonuslaagrid, võivad olla ka tavalised kinnised (misiganes nende ametlik nimi on Smile ) ja need hakkavad küll logisema. Kui uued panna, siis vast ikka koonused jah, just vastupidavuse pärast.

Aga misasi see toore tross on? Sellel rattal peaks ju see nö rikkama segu klapp käima näpuga õhupuhasti juurest? Edu kokku ladumisel, see on see kõikse mõnusam protsess, kui tulemus hakkab juba silmaga nähtavaks muutumaSmile
Äkki siiski süütenurga muutmise tross.
Nüüd olen vist midagi trossides segamini ajanud. Puudu on jah süütenurga muutmise tross ja lühike tross laternast.

Mis puutub kokku ladumisse, siis ei jõua juba ära oodata. Viimased suured asjad ongi veel värvimine ja rataste korrastamine.
Pahteldamis ja lihvimistööd hetkeseisuga tehtud. Homme värvi järgi ja saab ehk järgmine nädal ka töösse panna.
Asi on nüüd natukene soiku jäänud kuna haigused ja kõrgkool nõuavad ka oma aega. Siiski sai täna uued summutid ostetud, värvitööde ettevalmistused on kõik lõpetatud kuid veljed välja arvata. Lisaks on ka klapipesad freesimisele viidud ning peaks ka järgmine nädal kätte saama.

Kuna alustasin rataste lahtivõtmisega ja ühes teises teemas nendega seotud probleeme alustasin, tekkis veel üks küsimus.
Nimelt mis asjad tasub veel tsinkimisse viia?
Täna sai ära toodud silindrid, milledel tuli klapipesad ära freesida ja klapid lihvida. Põhimõtteliselt saab nüüd mootori kokku panna, vaja osta ainult lehtkaliibed ja vaadata kolvirõngaste sobivust.
Täna sai esimesed amordid puhastatud ja tihendid vahetatud. No ei ole lihtne töö kui vastavad võtmed puuduvad.
Aja puudusel on asi natukene toppama jäänud. Üritasin ka rattaid lahti saada, see tähendab et kodaraid maha võtta kuid mis ei tule need ei tule. Lõhkuma ka ei hakka. Veel vähem tahaks (tegelikult ikagi tahaks) uusi kodaraid panna kuid arvestades nende hinda ja 4 ratast, siis jääb ära. Saatsi ühe velje nüüd ühe profi liivapritsija juurde ning lubas vaadata, mis teha annab. Igatahes peaks juba homme tulemusi nägema ning loodan et need tulemused mind ka rõõmustavad.
Heihoo ja rõõmsaid pühi.

Peab ütlema, et tõsiselt piinlik on hakanud juba. Õnneks on ka jõulutaat üht-teist kingikotti poetanud millestparim on lehtkaliiber. Saab nüüd mootori vähemalt kokku pandud ning loodan et see ka lähinädalail juhtub kuna eksamisessioon sai ka edukalt läbitud.

Lisaks sai täna tellitud hulga uusi asju nagu uued sidurikettad, uued heeblid (vanad olid kas liigselt väsinud või purud), mõned tihendid, kummipukse, süütetross ja muud peenemat pudi padi.

Mis puutub värvimisse, siis see asi ikka toppab kuna mees lubas ja lubas ja nüüd ütles, et ta ei saagi oma töökojas talvel värvida. Pole muud kui siis töö juurde värvima, mida loodan samuti tuleval nädalal teha.

Mis puutub ratastesse, siis selle jaoks leidsin endale parima lahenduse: velg värvieemaldajaga puhtaks ja messingharjaga üle, kodarad puhastada sodist ning jätan nii nagu on, rumm spets alu puhastamise vahendiga. Üks ratas sai nii tehtud ning sai väga hää minu meelest. Lähiajal katsun mõned pildid üles seada.

Tänu nendele vahvatele tuiskudele avastasin oma garaažis ka nõrku kohti. Uste alt puhub lund sisse ning äiapapa on jätnud 2 ventilatsiooniava kinni panemata.

Uskumatult aeganõudev tegevus on see "restaureerimine" kuid kannatus on voorus. Mõnel viskaks juba "kopa ette" kuid endal on selline tunne et teeks veel kümme korda sama asja.
Restaureerimine tahab jah jõhkralt kannatust. Mõnikord on nii, et kui lahti võtad, siis selline tunne, et kokku vist ei oskagi panna. Aga mis värvi tuleb muidu? Must?
Must jah, otsustasin klassika kasuks.
Mootor ilus ja kena, värskelt diislilõhnaline. Sai viimane lihv antud ning minu arust peaks hea küll olema. Mootori nokitsemisel tekkis ka üks küsimus: nimelt jäi ennist kahe silma vahele klapitõukurite poldid. Vaod on üsna sügavad ning tahaka ka vahetamist. Kas sinna võib panna lihtsalt tugevdatud poldid (10.9 tugevusega) või peab panema spetspoldid?

[Pilt: dsc00212xe.jpg]

[Pilt: dsc00213k.jpg]

Minu talvine korter. Järgmine aasta loodaks juba eraldiseisva garaaži valmis saada koos autode varjualusega.
[Pilt: dsc00215b.jpg]

[Pilt: dsc00214rm.jpg]

Tavotist puhastatud kolvid ja rõngad, valmis mõõtu sättima.

[Pilt: dsc00216yi.jpg]
Tere taas!

Pole juba tükk aega midagi siia kirjutanud ning seega parandan nüüd selle vea.
Vahepeal olen mootori, käigukasti ja difri korda teinud ning kokku pannud. Karpad on ka küljes kuid siiani on kõik reguleerimistööd tegemata.
Velgedest on veel üks teha. Soetatud on ka 4 äärmiselt vähe kasutatud rehvi ja lohvi ning seda ülisoodsa hinnaga.
Kuna värvimistööd on IKKA tegemata (no häbi hakkab ausalt) siis võtsin ka vanni kohe käsile. Sai keevitused ära tehtud ning minu suureks rõõmuks pole vannil MITTE kuskil mõlke va. siis nina all kaks pisemat. Keevitust nõudsid ka ainult esimeste klambrite alused aga ka need olid suhtleliselt hästi säilinud kuna sinna oli jumal teab millal pandud 2 lappi et tugevam oleks.
Elektritööde asjad on ka veel soetamata, samuti ka leegitorud kuid selle mure lahendab ehk tulev Tagadi rest. päev.

Samuti jooksin ühe väikese küsimuse otsa: millised õhutorud käivad talle külge? Endal mitu erinevat toru aga no kuidagi ei taha sobida. Käimariks on siis Dnepri reversiga.

PS. pildimaterjal lähipäevil
Paar pilti. Kvaliteedi pärast mina enam meie peres fotokat kätte ei võta.

Paar pilti komplekteeritud mootorist/ülekandest.
[Pilt: p4226884.jpg]
[Pilt: p4226885.jpg]

Neli velge ootavad värvi.
[Pilt: p4226886.jpg]
Täna sain kätte pritsitud/krunditud vanni. Selle käigus tulid välja veel paar üksikut kohta, mis keevitust vajavad (esimeste kinnituste juures) kuid ei midagi hullu.
Selle õppeaasta viimane sess sunnib asjad jälle nädalakeseks seisma jääma. Siiski loodaks vanni pahteldada ning viimasedki asjad ära teipida/peita värvimiseks.
Lehti: 1 2 3 4