automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-125 1951a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ratta ostis kauplusest 50-ndatel üks vanapapi ning sõitis siis sellega kodu. Kauplusest kodu oli 7 km. Teadmata põhjustel jäi see tema küüni seisma. 80-ndatel sai see ratas minu pere käsutusse läbisõit endiselt 7km. Käidi saunavihtu tegemes sellega vahest ning siis jäi ta kuni 2002 aastani seisma. Seejärel sai ratas restaureeritud 2003 aastal. Kuna paljud kroom osad olid paksu õli kihi all siis need jäid originaal kroomiga. Läbisõit oli enne restaureerimist umbes 50km. Nüüdseks on ratas läbisõitnud ligi 300 km ning enamus ajast seisab. Signaal on ainult tuksis ja seda asendab DKW Boschi signaal, karpa ja silindri vahel on tehasest seibike "piiraja" mis piirab kütuse peale andmist sissesõidu ajaks. Peal on ülikorralik tehase elektri juhtmestik ning mootoril on tehase tihendid, ehk pole seda lahti pidanud võtmagi. Kõik näeb välja nagu just tehasest välja veerenud, kuid kahjuks sai metallik värvi värvitud ratas ning kodarad on tsinkimatta, mis tema originaalsust kahandab.
Lähiajal plaanis ta uuesti lahti võtta ning õiget värvi värvida (tumesininse/must).
[Pilt: 0617572211baf5.jpg]