automoto.ee foorumid

Täisversioon: cz175-450
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Reigol on ilusad pildid oma Jawast,Paneks ka mõne mitte nii ilusa pildi poolikust asjast.Üks Jawa eksis ka ära.[attachment=37650][attachment=37651][attachment=37652][attachment=37653][attachment=37654]
Nii neid masinaid tehakse! Kiitus!
Jawa kohta selline küsimus, et mis mudeliga on tegemist? Mootori küljes olevad silindrid paistavad välja nagu oleks uuemalt mudelilt. No ei saa aru, mis värk nendega on...
Jawa tundub olema mudel 360 millele külge pandud 634 silindrid koos peadega(seega eeldatavasti ka väntvõllil sellised kepsud millel kolvid nõeladel). Esiporitiiva järgi 1969a ja noorem.

(05-12-2011, 16:02 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Jawa kohta selline küsimus, et mis mudeliga on tegemist? Mootori küljes olevad silindrid paistavad välja nagu oleks uuemalt mudelilt. No ei saa aru, mis värk nendega on...

Peaaegu ,vänt on sees ilma nõelteta.Silkud 634 omad, sellisena see ratas kunagi meile jõudis.Mootor tundus et ei olnud lahti käinud.Mingi uuemast ajast ta ilmselt on jah,aga aastat ei tea kuna pirka puudub.
Uko, see Jawa meenutab sul Californiat, mida Ameerika mandrile tarniti. Sellel analoogne silinder ja pea nagu 634-l.
Saada mulle PS-ga mootori-/raaminumbrid, saad teada Wink
Ok, õhtul saadan.Oleks vaja veel tuvastada353/03 aasta,sai sakemanide juurest toodud.Tänud igal juhul.
(05-12-2011, 21:52 PM)unicman Kirjutas: [ -> ]Uko, see Jawa meenutab sul Californiat, mida Ameerika mandrile tarniti. Sellel analoogne silinder ja pea nagu 634-l.

Silindrid on noil tõesti ülisarnased.

Silindripead aga kaugelt tunduvad sarnased ning esmalt tundub lausa, et Californian'il on peale pandud 634 silindripead 180 kraadi keeratult, kuid neid kaasi käes keerutades on vahe väga suur. Californiani kaane jahutusribide kalle kaane horisontaalpinna suhtes on hoopis erinev 634 omast.
St. 634 kaane ribid on kaane horisontaalpinna suhtes PEAAEGU paralleelsed, esimene äär on vaid veidi kõrg tagumisest; Californianil on aga üleminek eest taha väga suur - ehk siis kaane kõrgus ees on palju väiksem kui taga.

Samad kaaned kui Californialil tunduvad olevat Jawa 633 Bizon'il, kuid ei ole 100% kindel, kuna ei ole ühtegi Bizonilt pärinevat silindripead peos hoidnud.

Kokkuvõttena võiks oletusena väita, et Californiani mootoril asetsevadki Bizoni stiilis silindrid ja kaaned, kuid seda väidet võiks keegi toetada.

Antud pildi "Vana Jawa" mootori peal seismas ikka laialt levinud 634 silindrid ja pead, milletaolist vahetuskaupa on meiemaal kõvasti tehtud ja nähtud.

Vabandan teemast kõrvalekaldumise pärast, aga siiski Jawajutt Wink
Ongi peaaegu valmis,mõned väiksed vidinad veel puudu.Tuli igatahes torus.
Ja paar muud pilti ka,Reigo vast ei pahanda.
Pahandan küll, nüüd ei saa magada rahulikult, tahaks juba tükid kokku laduda Wink Aga tubli töö oled minu tükkidega teinud ja veel tublima oma rattaga!
Nagu näha, on rattal ainult Saksa turule iseloomulik tagatuli ... klaas peaks olema kollane-punane.
See tagatuli peabki olema selline, kuna meie turule sellist ratast ei toodetud/toodud!
A miks neid siis siin naapalju on sellise tagatulega?
Kes seda täpselt teab, ma ei ole jõudnud veel oma tagavarasid võrrelda, aga ma arvan, et ega seal täpset süsteemi ei olnudki, millise tagatuleklaasiga, kuhu turule tehti! Pandi külge seda, mida oli panna!
Nii ,sai siis veel üks Kurtna motoks kokku.See peaks olema enamvähem originaali lähedane ja[attachment=39564][attachment=39565][attachment=39566][attachment=39567]käivad need vanemad mootorid tõesti hästi.
[attachment=40455][attachment=40454]Peaks vist uue teema tegema.Nimelt läheb elustamisele siis Jawa 353-03
Sooviksin teada kuidas oled töötlenud kartereid ja muid alumiiniumist detaile?
Kas uuesti värvitud,poleeritud või mõni muu moodus?


Ette tänades!
Jaak
Kuna see seltskond kus mina tegev olen ehk UnicMoto, on kõik natuke diagnoosiga,siis oleme jõudnud järeldusele asju mitte üle restaureerida.Nii et karter värvitud ,kaaned läikima nühitud.Klaaskuul on muidugi väga edev,kuid sellel ajal kui see ratas tehti,sihukest asja ei tehtud.
[attachment=42123][attachment=42122][attachment=42121][attachment=42120]353-03 hakkab tasapisis valmis saama,kevad ka lähedal.Jäävad üle ühed torud ja sumpsid.
Lehti: 1 2