Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mul ka see raamat kodus,mille lehed mlsluik sisse skaneeris. Algajatele päris hea raamat.
Väga hea teema.
Sisseskannitud materjal ka kenasti maakeelne. Nüüd peaks küll igaühel olema võimalik see lihtne, kuid pirtsakas pärr tööle sundida.
Arvan ka et väga hea teema...
Magneeto paigaldamist saab veel paremini lahti seletada tegelikult, kui keegi soovib, siis võin seda teha.
Karburaatoreid K-06, K-16 oskavad vast kõik reguleerida, küttesegu reguleeritakse reguleerkruvi abil, seda sisse keerates küttesegu rikastub, sest õhu kogus väheneb, ja vastupidi.
Min pöörded reguleeritakse seguklapi tugikruvi abil.
Minu meelest põhilised vead sellel käivitumootoril on ära kulunud laagrid ja kaelustihendid( võivad seistes ka kivikõvaks muutuda). Siis karburaator, see on eelkõige membraantüüpi karburaatori puhul tavaline teema.
Kuid ,kas on olemas ka käivitusmootorit, mis kasutab vastupäeva pöörlemisega magneetod? PD-10 ja selle modifikatsioonid on kõik päripäeva pöörlemisega magneetoga!
(18-02-2013, 20:16 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Siis karburaator, see on eelkõige membraantüüpi karburaatori puhul tavaline teema.
K 16puhul on tavaline et membraan jookseb läbi nagu kusekurn, kes jõuab neid membraane koguaeg vahetada...
Eks keerad kraani lahti, ujutad natuke, kraan kinni tagasi, tõmbad käima, keerad kraani lahti -gaas peale ja käivitus ...
Või lased selle õnnetu karburaatori jõepõhja nagu Tonisson õpetajate-noorhärrade parve...
Ma siis olen oma mootorit juba 2 korda lahti lammutanud ja 3-4korda maha kisnud ja asi hakkab selgeks saama
Karpa ostsin poest tutika, maksis miski 12 euri vms, ei regullind midagi ja läks külge. Magneetoga sama lugu ainult et maksis 48 euri.
süüte saab öigeks niimodi:
Augus kuhu magneeto kinni läheb, on hammasratas, mis välja käib(mönel paremini, mönel kehvemini). Kolvi paned ülemisse surnud seisu ja selle hammaka paned niimodi tagasi, et see "löhe" jääb kaldu mootori suunas. umbes sellise nurga alla nagu see \ . Siis peaks hammaka peal olema miski märge - magneeto detaili ühes otsas on pisike auk. Need paned klappima ja peaks paugupill olema. Vähemalt minul.
Ostsin kunagi uue karburaatori, maksis veel kroon, ja asja eest käisin välja sada krooni. Müüja käskis kohe kaks tükki osta, kuna need uued karpad, õigemini membraanid, ei kannatavat 95 bensiini. Pidavat üles sulama. Ja vaadates käivitusmootorite maailmas toimuvat, oli tal vist tuline õigus.
(21-03-2013, 09:33 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Mis te mehed jandite! Ujukiga vanatüübiline karburaator peale ja asjad korras. Pole mõtet poode nuumata.
No ei ole neid vanatüübi karburaatoreid kusagilt võtta!
(21-03-2013, 10:28 AM)sass Kirjutas: [ -> ] (21-03-2013, 09:33 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Mis te mehed jandite! Ujukiga vanatüübiline karburaator peale ja asjad korras. Pole mõtet poode nuumata.
No ei ole neid vanatüübi karburaatoreid kusagilt võtta!
Poest muidugi ei saa aga natuke otsida ja uurida,midagi ikka leiab.
(21-03-2013, 10:28 AM)sass Kirjutas: [ -> ]...
No ei ole neid vanatüübi karburaatoreid kusagilt võtta!
Veel leiab kuurialustest.
Aga otsima peab... Siinnne turuplats abiks!
Sama hästi võib sinna ka mõne kaasaegse väikemootori vms karburaatori külge panna. Ainult sisselaske flants tarvis sobivaks teha. Vast kõige töökindlam ja soodsam lahendus pikas plaanis .
On kunagi proovitud mingit IŽ tüüpi tsikli karpat. Töötab ilusti aga vaeva on rohkem, kuna pööreteregulaatori roll tuleb endal mängida.
Kunagi sai ka Iz Planeta karbussi proovitud. Kinnitus sobis 1:1, aga käia ta sellega küll kuidagi ei tahtnud. Ei hakanud sellega rohkem pusima ja ostsin uue originaal karbussi (membraaniga).
(21-03-2013, 18:46 PM)Gravity Kirjutas: [ -> ]Sama hästi võib sinna ka mõne kaasaegse väikemootori vms karburaatori külge panna. Ainult sisselaske flants tarvis sobivaks teha. Vast kõige töökindlam ja soodsam lahendus pikas plaanis .
Kõige töökindlam on siiski see sama vana ujukiga K16 tüüpi karburaator...
Jalgratast polegi vaja leiutada
Kas sul on mõni selline üle? Ma oleks huviline seni kuni jälle pooleks võtma hakkan.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10