automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa 350 (360) 1976.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oktoobris sai tehtud teoks aastate pikkune unistus oamada Jawa 350/360 mudelit. Leitud sai sobiv mudel foorumi vahendusel Rakverest.

[Pilt: 081020122875.jpg]

Talve jooksul sai kokku otsitud terve posu juppe ja vaikselt nokkima hakatud

[Pilt: 081120123208.jpg]

[Pilt: 021220123305.jpg]

[Pilt: 280220133465.jpg]

[Pilt: WP_20130422_018.jpg]

Täna sai asi nii kaugele, et ühendasin juhtmed ära ja hakkasin akut peale panema ja avastasin et süsteem on lühises ja seda tekitab tõenäoliselt see, et originaalis on + raami kuid ma paigaldas Vape süüte ja seal läheb - raami ?
Kas kellegil on elektrisüsteemi skeemi Vape süsteemiga ? Mul kahjuks endal skeemi kaasas ei olnud ja internetist ei oska öelda, tsehhi keelsed.

Marko.
[attachment=43120]

ilus töö.

on pakkuda pädev saksakeelne skeem 12V Vapele. juhul kui tekib küsimusi skeemist arusaamisega, küsi julgelt.
Suured tänud skeemi eest!

Viga oli valmis juhtmestikus kus - ja + olid omavahel koos ja läksid aku + külge. Esimene eluvaim sees, hea tunne Wink

[Pilt: WP_20130424_008.jpg]

Marko.
Välimuse järgi peaks olema selle tsikli raaminumber 200T kandis. On see tõsi?
Aasta on tal 1976, millele on paigaldatud vanema mudeli paak ja seelikuga esimene porilaud, raami number on 0188**
Raaminumbri järgi on tsikkel toodetud 1965, seega on uuemat sorti mootor peale pandud.
[Pilt: WP_20130425_007.jpg]

Nipet-näpet veel teha kuid pmts valmis. Käima läks "poolest vändast" ja käib kenasti. Sai tehtud ka esimene väike sõit väravast välja ja kaugemale ei jõudnudki esialgu - ketilukk andis saba ja kett keris end ketikaitsmesse rulli ja poos tagaratta kinni. Päris feil oleks old kui suure hoo pealt oleks nii juhtud ja esimese sõiduga kõik töö ja vaev vastu taevast lendab. Juba ketti peale pannes vaatasin et lukk on naljakalt äbarik.

Marko.
Tubli töö! Kui nüüd triibud ka peale saaks, siis oleks juba nagu päris! Smile
Väga ilus töö.
On ikka kena - mõnimees kohe oskab !
Tekkib eneselgi tungiv vajadus uuestisünniks !Big Grin
Ilus töö korda saadetud rattaga!
Viimasel ajal neid siin kerkib nagu seeni pärast vihma. Big Grin


Tsitaat:ketilukk andis saba ja kett keris end ketikaitsmesse rulli ja poos tagaratta kinni

Pisut offtopicut ka

Olen olnud ise puldis kui ketikaitse pääses valla ja risti kodarate vahele ning loha. Hoog oli põhjagaasiga ja sellest ka raskemad tagajärjed. Ratas jäi enamvähem terveks tänu laibakatele. Ise sai sündmuskohalt ka omal jalal ära kõnnitud.
Panen endale siis meelespeaks ühe originaalina säilinud mudeli kust hea detaile vaadata http://photo.qip.ru/users/mamontov/200640885/
Väga ilus tulemus ja igati kiiduväärt tubli töö!
IP
Pole suurem asi kaherattaliste fänn, kuid mõni töö lööb karbi lahti küll...
Pildid uuena säilinud 559st on lihtsalt fantastilised.
[Pilt: 946300_10200545021282569_1035455692_n.jpg]

Vahepeal sai mootor uuesti maha võetud ja ka see remonditud kuna käigud otsustasid puhkusele minna. Nüüd on kogu mootor ka "uus". Vaikselt juba ~350km sissesõitu teinud. Ei tea kas punasest värvist või säravast kroomist aga igal pool kõrvalseisjatel näpud püsti ja kusagil seistes tullakse oma "jawa lugu" rääkima (ka Soome keelt juba korduvalt minuga "puhutud") Cool

Kui kellegil tekkis nüüd soov ka jawa omanikuks saada siis auto24s jäi selline isend silma mis pildilt tundub küll eeskujulik:
http://www.auto24.ee/used/1376943