automoto.ee foorumid

Täisversioon: K650 / 750M
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervitus asjaarmastajatele!

Sai siis kah pika otsimise peale üks korviga 1968a. aparaat omale soetatud ja hakkaks siis tasapisi pilli ilusaks tegema.
Plaanis teha nii originaal kui võimalik ja jääb jaanipäeva lustisõitudeks - värv ilmselt küll ei tule enam originaal kuna algselt oli värviks "mitteniikena" roheline.
Eelmise omaniku lapselaps hakkas ka 90.ndatel aparaati "restaureerima" värvides seda siis mattmusta ja kuldsega - niipalju vast oli kasu,et masin on roostest pääsenud.
Hetkel pill küll juppideks võetud kui väidetavalt peaks enamus osad olemas olema.
Ratta spilka peal on kirjas K750M aga mootori silindipead tekitavad minus segadust,et mis ta siis ikkagi on.
Samas mootori number on samuti ka spilka peal ja klapib...
Ehk targemad oskavad selle kohta õelda midagi.

Korvi pool on natukene nutusem - põhjaplekk vajab vahetust ja korvi poritiib on samuti läbi omadega.

Puudu on veel kogu juhtmestik ja voolusüsteem - kui keegi oskab soovitada või pakkuda siis igasugune info on väga teretulnud,samuti vist mõistlik 12V peale teha süsteem?

Lisaks puuduvad leegikad ja summutid ja eks siis ülejäänud hakkab käigult selguma.

Mootori poole laseks heameelega mõnel targemal mehel ülekäia ja joonde panna,muude asjadega vast proovin ise jõudumõõda toimetada.
[attachment=49438]
[attachment=49439]
[attachment=49440]
[attachment=49441]
[attachment=49442]
[attachment=49443]
[attachment=49444]
[attachment=49445]
Terve jõuallikas pärineb Dnepr'ilt/K-650'lt. Mootor on ilmselt vahetatud ja tehasesildil olev mootori nr. ise peale löödud (varuosamootoritel nr puudus).
Kas raam paistab siis mõne teise mudeli oma olevat?
Vaatasin pildid uuesti läbi ja nägin, et sellel tehasesildil mootori numbrit polegi. Kas raaminumber on sama pirkal olevaga? Nende piltide järgi ma ei oska vahet teha kas on K-750 või K-650 raam. Selliseid eksperte peaks meil foorumis olema küll, kes selle ära ütlevad. Raam on täiesti iseloomulik uuema otsa K-750 omale, kuid kas raamidel oligi vahet K-650-ga? On võimalu, et K-650-st on "tehtud" pirka abil K-750. Kusjuures seerianumber on huvitavalt lühike (omalooming?).
Pidurihoovastiku järgi on Dnepri/K650 raam.
(13-08-2014, 19:04 PM)teints Kirjutas: [ -> ]Pidurihoovastiku järgi on Dnepri/K650 raam.

Kas mitte viimase otsa (al 1968) K-750 mitte ei olnud samasuguse pidurihoovastikuga?
K650 ja viimaste K750M-de raamil polegi midagi vahet, pidurihoovastik on ka sama. Mootor on K650/MT9, õlisurveanduriga, esituli on ka K650, kolme märgutulega ja raaminr on minu 69. a. K650 ka neljakohaline- 5702.

Tarmo
Ilmselt ühe lõpp ja teise algus,muidu see mootor sinna ära poleks mahtunud,esimene porikas jääb ette.
Tore, et nii mõnigi emm on käsile võetud ja seda ka kajastada viitsitakse. Loodetavasti jõutakse ka eesmärgini.

Elektriskeemid saab näiteks siit: http://cvkustoms.com/Technical/Ural-Dnepr_Wiring.html

Valmis juhtmestiku osas saab kindlasti abi: easthighway.com, henriksson.ee ...