automoto.ee foorumid

Täisversioon: Voshod 3M
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist

Lisan siia oma "projekti" Voshod 3M-01 näol.

Ajaloost nii palju, et aparaat jõudis minu kättesse alles sel suvel, peale ca 15 aastat seismist. Vahepeal võibolla on paar korda käivitatud ja seisma jäi ta töötava pillina.
Ratas oli suhteliselt komplektne, puudu olid : paagi kork,esimene- ja tagumine tuli,spidoblokk, esipiduri heebel murdunud.
Aja jooksul kroomdetailid korrodeerunud ja väsinud. Tagumine ratas oli väga "vedel"
Üldine vaatepilt aga liiga trööstitu ei tundunudki, seega entusiasm oli suur kui masina lõpuks maale sain transporditud.
Kuna mul pole vene tehnikaga absoluutselt mingisugust kogemust, sai kasutajat erw1nike esialgu igasuguste küsimustega painatud ja temalt ka esimese portsu puuduolevaid jubinaid tellitud.

Tehtud töödest :
Õlivahetus,küünal,bensiini kraan,karpa puhastamine ja häälestamine (viimast on tehtud praeguseks 10x vähemalt).
Keerasin lahti ka silindri pea ja soovisin vahetada tihendi. Motopoest sai tellitud Voshodi tihendikomplekt, mis aga osutus siiski valeks. Pea tihend oli täiesti teise kujuga. Kuna tuhin oli suur, sai tollest valest tihendist välja lõigatud õige kujuga tihend, lootuses et see ka peab.
Igasuguseid nipet-näpet puhastustöid ja kinnituste kontrollimist sai palju tehtud ja tundus, et edukaks sõitmiseks kõik eeltööd valmis.

Käivitamine osutus aga selle masinaga korralikuks sportlikuks ettevõtmiseks. Uputa,kuivata,löö tehnika oli teoorias selge. Küll sai joostud ja murutraktori ning autoga käima tõmmatud, aga sellist kindlat tööd masin ei saavutanudki. 30 minutit tööd, enne kui mootori tuksuma sai.
Pöörded sai karpa pealsest mutrist isegi paika timmitud ja lõpuks sain "tühikäigu" ilma tuuritamiseta. Kuigi hääle järgi ütleb ka treenimata kõrv, et päris õiget häält masin siiski ei tee. (Üritan lisada ka video)

Praeguseks on olukord järgmine : Masina saan tööle kuni 15 minutilise meelitamisega. Pöörded on endiselt kahtlased ja sellist vaikset trõnn-trõnni ei ole. Sõitma hakates tuleb kõvasti sidurdada, et üldse kohalt minema saada, sealt edasi lippab mehiselt. Seisma jäädes, aga teinekord sureti ei tööta, pöörded on kõrged ja välja suretada saab ainult käiguga.
Sõitnud olen minimaalselt. Karpa nõela astmeid ja segukruvi olen kõikvõimalikes asendites proovinud, muutub ainult käivitamiseks kuluv aeg.
Viimasel ajal olen käivitanud nii, et vänta lüües, hoian all sireeni nuppu. Niimoodi käivitades ja töristades tundub, et aparaat läheb tihemini tööle kui ilma nupu vajutamiseta....on see üldse võimalik ?! Kohati läheb tööle esimese löögiga, kohati läheb pikalt aega enne kui üldse lubamagi hakkab.

Ervini käest sai just tellitud 2 paremas olukorras velge,sadula rihm,originaal kork,harkjalg ja tagumine tuli.
Tuleval nädalavahetusel on maale sõit ja sooviks asjatundjate arvamusi/õpetusi, mida veel proovida. Plaanis on ära vahetada kogu juhtmestik.
Homme käin läbi Kloostrimetsa motopoest ostan uue ja loodetavasti õige tihendikomplekti ja uurin mida sealne vana asjast arvab ning ühtlasi uurin ka uue karburaatori kohta.

Lisan siia ka mõned pildid. Nädalavahetusel teen juurde.

[attachment=49901]

[attachment=49902]

[attachment=49903]

[attachment=49904]
Maal käidud,natuke jälle kõpitsetud. Hark sai alla pandud,sadulale rihm peale ja nipetnäpet veel. Juhtmestikku ja tagumist ratast ei hakanud igaksjuhuks praegu näppima,sest kokkupanekuks poleks aega jäänud. Sellised tööd tahaks ühe korraga ära teha.
Käivitamise probleemi kõrval aga häirib mind rohkem see,et kui ma ta ükskord tööle saan,siis peale umbes 100m sõitu ei taha mootor enam seisma jääda. Tõmbab tuurid üles ja sureti lakkab funktsioneerimast. Samas jõudu on vähe ja poob kinni hirmsasti kui liikuma tahad hakata. Milles probleem võiks olla?
(07-09-2014, 22:10 PM)aegluup Kirjutas: [ -> ]Käivitamise probleemi kõrval aga häirib mind rohkem see,et kui ma ta ükskord tööle saan,siis peale umbes 100m sõitu ei taha mootor enam seisma jääda. Tõmbab tuurid üles ja sureti lakkab funktsioneerimast. Samas jõudu on vähe ja poob kinni hirmsasti kui liikuma tahad hakata. Milles probleem võiks olla?
Tõenäoliselt probleem lisaõhu pääsemises karterisse kas tihendi või otsasimmerite vahelt.