(29-12-2014, 22:03 PM)Ervin Lill Kirjutas: [ -> ]Ööbimise soov. Võimalusel teiste toanaabritega, kui eelneval aastal
Eelmise aasta unerahurikkujatest kaks on kindlasti püüdmatus kauguses ja teisest kahest on üks down under, mis jätab minu esialgu kaaspiloodita.
(30-12-2014, 12:10 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Siin on praegu jälle vahekoht! 119 jõuvankrit ja 359 tegelast.
No kuulge... pooled vanad Tegijad on veel puudu, uusi suhteliselt suvalisi jõuvankreid on palju - midagi tuleb radikaalselt tegema hakata!
Osavõtutasu 2-3x kallimaks, ja auhinnalaud suuremaks?
Lihtsalt üks paljudest mõtetest.
Tere.
Selline tore teema täitsa puudu.
Hoiame regamise sellest puhtana.
Tervitustega Allan.
Tuleks lisada kaardilugemisoskusele ja tehnika vastupidavusele veel üks muutuja - õnn. Näeks välja nii, et õiged legende on ainult mingi osa - ülejäänud saadetakse teise Eesti otsa.
puht teoreetilis-hüpoteetiline küsimus.
Alloleval pildil olev, oleks autopargist hetkel kõige enam RALLY-ks sobiv, vl.a. ´87. Muu autopark kvalifitseeruks pigem "igav mosse" või "umbmäärane veo-4x4-tehnoturisti" klassi, kuigi aastaarvult oleks vaieldamatult pädevamad (81;83).
Kui nüüd punasele natuke sõjamaalinguid teha, "sibie" kirjaga kaugelevaatamise laternad installeerida ja rooli istutada vanemmehaanik, kelle väljalaskeaasta on 7 aastat värskem auto omast, siis oleks ju seis hoopistükkis kenam?
(30-12-2014, 12:10 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Siin on praegu jälle vahekoht! 119 jõuvankrit ja 359 tegelast.
No kuulge... pooled vanad Tegijad on veel puudu, uusi suhteliselt suvalisi jõuvankreid on palju - midagi tuleb radikaalselt tegema hakata!
Suht lihtne lahendus oleks see, et igat mudelit maksimaalselt kaks eksemplari rajale. Pilt ilusam ja pole ka ülerhvastatust karta. Boonuseks veel mõnedel mõningane motivatsioon midagu huvitavat osta/ehitada.
Tegin tiba statistikat. Et pilt oleks klaarim võinii.
Seis postitusega 143:
Kopikas – kokku 27, unikaalseid 14 (koos ralliversioonidega, ilma oleks 11)
Maskviss – kokku 15, unikaalseid 4
Volga – 3 unikaalseid 1
Sapakas – 4, unikaalseid 3
Raf – 2, unikaalseid 1 (tegelikult saaks vist unikaalseid kolm, kui Allan ühe veel starti tiriks, tinglikult)
Uaz – 3, unikaalseid 2
Gaz – 10, unikaalseid 4 (koos puhtijaga, võibet connoisseuridel on palju muidki kriteeriume)
Zil – 1
BMW – 7, unikaalseid vast 5
Honda – 1
MB – 2, unikaalseid 2
Cadillac – 5, unikaalseid 5
Volkswagen – 11, unikaalseid 8
Ford – 9, unikaalseid 6
Opel – 3, unikaalseid 3
Toyota – 4, unikaalseid 4
Tsiklid – 3, unikaalseid 3
Alfa Romeo – 1
Renault – 1
Saab – 5, unikaalseid 3
Volvo – 5, unikaalseid 3
Suzuki – 1
Citroen – 1
Nissan – 2, unikaalseid 2
Hanomag – 1
Chevrolet – 1
Mazda – 1
Fiat – 4, unikaalseid 3
Saurer – 1
Porsche – 1
Regatud 134, neist unikaalseid 87
(30-12-2014, 15:07 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ] (30-12-2014, 12:10 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Siin on praegu jälle vahekoht! 119 jõuvankrit ja 359 tegelast.
No kuulge... pooled vanad Tegijad on veel puudu, uusi suhteliselt suvalisi jõuvankreid on palju - midagi tuleb radikaalselt tegema hakata!
Suht lihtne lahendus oleks see, et igat mudelit maksimaalselt kaks eksemplari rajale. Pilt ilusam ja pole ka ülerhvastatust karta. Boonuseks veel mõnedel mõningane motivatsioon midagu huvitavat osta/ehitada.
Nii oleks huvitavam ja poleks nii palju ladasi
Millised 4 GAZ-i on "unikaalsed"??
(31-12-2014, 16:51 PM)sm.Poljakov Kirjutas: [ -> ]Millised 4 GAZ-i on "unikaalsed"??
Eks ikka sellised, et 51 pole 52 ja puhtijaga 52 pole ka 52 ja 69 pole 52.
Või et 2101 pole 2102 pole 2109 pole 2121 kopikate otsapealt.
Või 2137 pole 2140 maskvissiteemas.
"Unikaalne" siis talveralli kontekstis eraldi mudelina/erimina
ÕS definitsioon näiteks
(31-12-2014, 14:36 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Tegin tiba statistikat. Et pilt oleks klaarim võinii.
Seis postitusega 143:
Kopikas – kokku 27, unikaalseid 14 (koos ralliversioonidega, ilma oleks 11)
Maskviss – kokku 15, unikaalseid 4
Volga – 3 unikaalseid 1
Sapakas – 4, unikaalseid 3
Raf – 2, unikaalseid 1 (tegelikult saaks vist unikaalseid kolm, kui Allan ühe veel starti tiriks, tinglikult)
Uaz – 3, unikaalseid 2
Gaz – 10, unikaalseid 4 (koos puhtijaga, võibet connoisseuridel on palju muidki kriteeriume)
Zil – 1
BMW – 7, unikaalseid vast 5
Honda – 1
MB – 2, unikaalseid 2
Cadillac – 5, unikaalseid 5
Volkswagen – 11, unikaalseid 8
Ford – 9, unikaalseid 6
Opel – 3, unikaalseid 3
Toyota – 4, unikaalseid 4
Tsiklid – 3, unikaalseid 3
Alfa Romeo – 1
Renault – 1
Saab – 5, unikaalseid 3
Volvo – 5, unikaalseid 3
Suzuki – 1
Citroen – 1
Nissan – 2, unikaalseid 2
Hanomag – 1
Chevrolet – 1
Mazda – 1
Fiat – 4, unikaalseid 3
Saurer – 1
Porsche – 1
Regatud 134, neist unikaalseid 87
Opelei sain mina küll kiiresti lugedes 6. Ega jah on nüüd juba ka keegi kergelt välja öelnud mida mina mõtlesin.
Tere , vaatasin ruttu et ongi vist ainult Eestlastele tehtud yritus vist pole välismaalased teretulnud osalema .
Yhtgi välismaalast nime ei leia nimekirjast , ilmselt rasistid tehnud otsuse et ainult Eestlased saavad osaleda jääb selline mulje. Kahju .
(01-01-2015, 14:58 PM)Jukkis67 Kirjutas: [ -> ]Tere , vaatasin ruttu et ongi vist ainult Eestlastele tehtud yritus vist pole välismaalased teretulnud osalema .
Yhtgi välismaalast nime ei leia nimekirjast , ilmselt rasistid tehnud otsuse et ainult Eestlased saavad osaleda jääb selline mulje. Kahju .
Ota nyt ihan iisisti, kyse ei taida olla siitä, että ei haluta ulkomaalaisia osallistumaan, vaan isompi ongelma on liianpaljon "erikoisia" autoja.
Ehk on GAZ 52-01, millega osaleme, unikaalne. Vl 1963, pikk kabiin (5 istekohta) ja ainult 2 ust. Vaevalt leidub eestis veel sarnase kooslusega korralikku masinat ?
Saada vastuse :[url=http://forum.automoto.ee/showthread.php?pid=358575#pid358575][/url]
Ota nyt ihan iisisti, kyse ei taida olla siitä, että ei haluta ulkomaalaisia osallistumaan, vaan isompi ongelma on liianpaljon "erikoisia" autoja.
Kas oleks siis korraldajal / organiseerijal aeg möelda et miks samad autod näiteks saab automaatselt jälle järgmisel aastal osaleta . Ehk oleks möted kui näiteks sama auto ning meeskond on saanud rajale juba 2 vöi 3 korda osaleda et kukub automaatselt ära järgmise aasta nimekirjast ja saaks ka uut verd ning autosid yritusele osalema . Arvan et kui samad näöd aastaid omavahel kokku saada midagi paremaks ei muudu ja mötted käia ainult samamoodi ringi asjadest tuleb rutiin ja se vist pole eriti hea asi.Vöi on see lihtsalt liiga läänepäräne mötlemine vöi ettepaneku ? Ootan huviga .....
Aga ise arvan et huvitavam oleks kui samad autod ning näöd ei oleks iga aastal omavahel meeskond kellele osalemine on kindel / lubatub sellel pöneval yritusel .