automoto.ee foorumid

Täisversioon: TZ 4 K 14 Metsaabi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Esimese pilguga pole suurt ümberehitust vaja, esisilda tagasillaga ühendav paksuseinaline toruvõll, kardaan pikemaks. Hea kui tagasild oleks teine olemas, saaks eeltööd ära teha, ja talve tulekul põllutööde lõppemisel lihtsalt uue tagumiku külge panna. Lume lükkamisega tekib natuke probleeme kitsamas kohas Big Grin
Jh kui oleks,vbl.siis oleks seda juba nii pulli pärast proovinud.Kasti tõstmine tal ka sama süst.kui orig.seades,käsi-hüdro-pump.Vaatab mingiaeg vbl.tõesti mis sest kaadervärgist saab.Kardaani pole vaja pikendada,esiosa jääb niikui on.Tal sama 3 poldi kinnitus olemas.
Sa mingit kinufilmi äkki leijaks sellisest seadest Toungue
Kardaani jah pole vaja pikendada, aga võll toruraami sees kindlasti neliveo säilitamiseks. Kahjuks ei leidnud liikuvat pilti, oleks päris huvitav endalgi vaadata. Sõidab nagu poolhaagisega ja lõikab nurki. Big Grin
Täna komistasin tolle juraka otsa,natuke kaesin,raske rsk koos tagasillaga maa sisse kasvanud,võll sees täitsa ringib.Puudub aint see osa,kus keivad pedaalid,niiet pm.poleks muudkui,võtta see kekmine toruosa,koos võlliga.Jalgealune plaat koos pedaalidega tuleks aretada,ei raatsi seda omma traka külgest lõhkuda Cool
Hmm,kuda krt ma isi ei tulnud too x nii geniaalse lahenduse peale,et vw sillatalad lihtsalt selga pidi kokku käristada.
https://youtu.be/_mFrnuQRt1k
See sillatalade sel moel kokkusäristamine ei oma mõtet ju - balansiiriefekti ei teki, kuna rattad mõlemalpool käru liiguvad ühtemoodi.
(02-05-2015, 14:38 PM)donn Kirjutas: [ -> ]balansiiriefekti ei teki,

Tänan.
See vist oligi mingi hetke emotsioon  Big Grin
[Pilt: 21915423c3abbd_t.jpg]
Saa nüüd enam arugi mida ma küll mõtsin...
[Pilt: 24423035c342c4_t.jpg]
Sellist jurakat olen säilitanud mõttega,et vbl.saab siit kasutada mõningaid detaile,et ehitada oma TZ ette kunn kopp  Cool
Kui tegemist on selle versiooniga, millel paralleeltõstet võimaldava rombi alumine külg on hüdrosilinder, mis pärast luugi/platvormi vastu kuudi tagaseina surub siis on sul mehaanikaosa juba olemas. Laius on muidugi eraldi teema...
(09-12-2015, 00:55 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Laius on muidugi eraldi teema...

Mingiosa peaks saama kasutada,vbl.tuleks pikendada,
[Pilt: 24423357dd20e2_t.jpg]
Pm.midagi säärast ta tulla võiks
[Pilt: 244233591cd981_t.jpg]
YT on neid eksponeeritud erinevaid versioone peris mitu,osad on viitsinud aretada,isegi muru trakale.Eriti tublid tegelased.Sellisest oleks abi kohe ullult Wink
Näen ma õigesti , pilt ka kohutavalt väike selle koha pealt. Viimaste piltide peal oleval traktoril oleks nagu Lombardini diiselmootor?
(09-12-2015, 11:31 AM)Gravity Kirjutas: [ -> ]kohutavalt väike  Lombardini diiselmootor?

 Teed sa sellemoega estmotorile reklaami? Palju € küsitakse näit.LDW 702 diesel???
(09-12-2015, 21:58 PM)Veskioja Kirjutas: [ -> ]
(09-12-2015, 11:31 AM)Gravity Kirjutas: [ -> ]kohutavalt väike  Lombardini diiselmootor?

 Teed sa sellemoega estmotorile reklaami? Palju € küsitakse näit.LDW 702 diesel???

Iga valdkonnaga tegeledes hakkavad asjad silma mida muidu ei vaataks. 

Üldiselt on foorumi kaudu kauba pähemäärimine üks kõige kahjulikumaid tegevusi üldse kui arvestada ajakulu vs müüki . Niimoodi jääb ju miinusesse. Lisaks kaasneb sõnavõttutega näpuga näitamine, et käin siin reklaamitamas. 

Ma mälu järgi pakun , et hind oli kuskil 2800-3500+KM ringis. LDW 702 on vesijahutusega ning radiaatori jm peab veel juurde kookima.  Pildi peal olev meenutab pigem õhkjahutusega 2 silindriliste seeriast. 

Peab ikka väga suur kiiks olema, et rahalist õigustada seda. 
Kas saaks teemale keskenduda? Mulle algne idee meeldib, tagaluuktõstuk ja esikopp on väga lähedalt sugulased just geomeetria seisukohast vaadates. Kõveraid kandureid vast pole vaja, pealegi devalveerub seal paralleeltõste võimalus. Ja kopa tagaservast üle pudevav pinnas kukub sülle Sad
Hea oleks toorikust paremad pildid ja info kas olemasolev hüdraulikat sisaldav rauaosa mahuks kuidagimoodi TZ gabariitidesse. Või siis natuke laiendatud gabariitidesse. Ma ei viitsi ju paari tegemata foto pärast hakata läände sõitma, teema aga tundub intrigeeriv.
 Nhjh,väga ei viitsi nii...Selge see,et ei hakka sellist kone elus omale soetama, mul olemas vw  liitrine D,mis mingieag selle ühepütase asemele rändab.Momendil ma tõstatasin hüpoteesi kui sellise,selle luugiga seonduvalt,väga ei ole aega sellega momendil tegeleda.Pakun keretööde teenust ja ei ole aega omma asjadega suurt tegelda,kui aint vahest tuleb jälle uit mõte,nii tahaks teha,aga on kohustused,järjekord. Toungue
Kui sa nüüd viitsid mõelda ja kasvõi tikkudest mudel teha siis saad aru, et oled komistanud laheda idee otsa. Sinu toorikul on vajalikud funktsioonid sisse ehitatud. Natuke võib vaielda, et kas ühest sangast tõstes/kallutades vajaliku jõu saavutab aga algseaded on lahedad. Eriti siis kui ei ole vaja iga sekundi järal tonn pinnast 3 meetri kõrgusele upitada.
(10-12-2015, 02:06 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kui sa nüüd viitsid mõelda ja kasvõi tikkudest mudel teha siis saad aru, et oled komistanud laheda idee otsa. Sinu toorikul on vajalikud funktsioonid sisse ehitatud. Natuke võib vaielda, et kas ühest sangast tõstes/kallutades vajaliku jõu saavutab aga algseaded on lahedad. Eriti siis kui ei ole vaja iga sekundi järal tonn pinnast 3 meetri kõrgusele upitada.

Arvestades, et alusmasin kaalub napi tonnii, siis säärasele preparaadile jõukohast pooletonnist koormat jaksab ühe silindriga tõsta küll, kui jõuõlgadega väga metsa ei lähe.

Kardetavasti tuleb tagaluuktõstukist esilaaduri tegemisel siiski olemasolevasse materiali suhtuda kui toormesse... Mõõda aisad ja liigendite geomeetria üle ning pane see ruudulisel paberil liikuma. Siis saad aimu, kui palju ja kuhupoole ümber teha tuleb.
(10-12-2015, 02:06 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kui sa nüüd viitsid mõelda ja kasvõi tikkudest mudel teha siis saad aru, et oled komistanud laheda idee otsa.

Nüüd pean punastama,ma tegelt midagi selles suunas ei osanud mitte unistadagi...rohkem mõtsin ikka,et sealt saaks laenata ehk tk.ja siis tekitada kunn.kui selline.Aga vaatamata sellele,eehh kui tõesti midagi selles suunas,aga siis vist jh TZ jääb vähe lahjaks.Kui,et vbl.keegi teine,kel vähe asisem aparaat,saab siit idea Sad
Kuhugi traka külge oleks vaja sättida koht,kus sael oleks hea mugav olla,et ei segaks ei käikude vahetamist ja ei jääks ka mingite okste vms.taha kinni.Olen mõelnud, kui näit.parema poole küljele kuhugi teha talle mingi pesa,kapote peale pm.saaks ka.Aga tolle peal oleks see vist väga igast okste meele vallas,kui siis kohe kaanega kast kui selline.Käru küljes on olemas,aga vahest vaja ka aint trakaga metsas kolistad,rada tallata,tirida kokku puu junne jne.Väike mõte ka olnud teha istumise taha turva kaar,mille külge saaks ka kompunnida mingi katuse moodi asjanduse,see teeks mudugi saele olukorra veidi lihtsamaks.On keegi TZ mees miskit säärast omale tekitanud?
Momendil paukuvat pakast tuleb ära kasutada,tegelt metsaalune mudaollus kannab juba kenasti,tuleb veel väheke tallata.Ja jälle jääb tõenäoliselt tegemata,peab proovima ikka suvel rege rautada  Wink
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14