automoto.ee foorumid

Täisversioon: IZ 49 mootori värvimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sooviks natuke head nõu targemate käest. Nimelt on vaja üks 49 mootor jälle ilusaks teha. Detailid kõik soodapritsiga puhtaks ja siis? Kas peaks kõigepealt kruntima? Mis värvi kasutada mootoril ja mis värvi silindril? Kindlasti on siin nii mõnedki restauraatorid selle teemaga kokku puutunud Smile
Tervitus tegijale!
Sain oma IŽ-49-k eelmisel suvel käima ja ka mõnel üritusel seigeldudki. Tahaks maikuus lõpetada külgkorvi taastamise sel määral, mis võimalik ja siis motikale külge. Suvel ju nii mõnigi vanatehnika kokkutulek.
Mootori  silindri värvisin IŽ-49-l kuumuskindla  musta matt aerosoolvärviga  vist oli temp. taluvusega kuni 650 kraadi (ostetud K-rautast). Silindripea ja muud mootoriosad (karteripooled, kaaned, jm. ) värvisin samuti kuumakindla hõbe-aerosooliga. Mõne aja pärast pärast värvimist kuumutasin neid detaile fööniga. Seniseni on värv korralikult peal. Eelnevalt ma neid mootoridetaile ei kruntinud, küll aga töötlesin silikoonpesuga, et võimalikke õli j.n.e pindu ei jääks. Ka kevadel lõpetatud IŽ 56 mootori silindri, silindripea ja karteridetailid värvisin eelpoolmainitud kuumakindla hõbeaerosooliga ning hilisema kuumutamisega. (pakendil juhis olemas, kuidas toimida). Ise olen rahul.
Edu!
eha54 Smile
Tänud asjaliku vastuse eest. Aga tekkis veel üks küsimus. Kas iz mootor oli originaalis värvitud matt või läikiva värviga?
Tegelt peaks seda mootorit värvima hõbepulbri (alumiiniumi puru....) ja pentaftaallaki seguga. Seda aga tuleb teha õieti. Tuleb katseks segada laki sisse mingi kogus pulbert ja lasta tal seguneda mitmeid päevi ja samal ajal segada vahetevahel,et seguneks. Kui samal päeval segate ja kohe värvite siis saate omale ilusa sätendava vibropumba...... Big Grin
(07-05-2015, 08:51 AM)EHRG Kirjutas: [ -> ]Tänud asjaliku vastuse eest. Aga tekkis veel üks küsimus. Kas iz mootor oli originaalis värvitud matt või läikiva värviga?

Matthõbedaga