automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pane sellele manomeetrile joonlaud kõrvale ja tee uus pilt!
Ma olen üsna kindel, et paar nädalat tagasi jäi keldris üks miinusega algava skaalaga  manomeeter näppu.
kas see niiduki lülitus mitte kuulsidur ei peaks olema?

ja manomeetrite müügipäev on ju loetud tundide kaugusel. tagadil.
Kuulidega toimub siis lülitus jah kus siis kuulid keeratakse oma pesadest välja ja see liigutus surub kaks metallplaati kokku. Aga justnimelt see, et kas seal metallplaatidel peaks vähemalt ühel mingi siduriketta katte sugune asi kah peal olema või käibki asi juba tehasest raud rauaga. Ja kui sinna (oletame et läheb hästi ja leian vanarauahunnikust sobiva läbimõõduga siduriketta) see ketta kate paigaldada, siis teoorias peaks nii mehhanismi eluiga kui ka pidamine paranema ju?

Praegu oma 100+ kiloga neid kahte plaati kokku surudes see sidur ei rakendu olulisel määral. Kerge takistus tuleb aga niidukit selline veerandkõva asi liikuma ei pane...
niipalju kui mina oma murupõkat osandanud olen, siis mingit friktsiooni seal küll pole ja pidamise probleeme pole täheldanud. seega võiks arvata, et ehk on sinu massinal miskit otsa saanud.
(28-09-2016, 20:00 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Pane sellele manomeetrile joonlaud kõrvale ja tee uus pilt!
Ma olen üsna kindel, et paar nädalat tagasi jäi keldris üks miinusega algava skaalaga  manomeeter näppu.

See pilt on netist laenatud, vaja oleks sellist mille läbimõõt on 100mm
(28-09-2016, 19:47 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]
(28-09-2016, 19:10 PM)volvo Kirjutas: [ -> ]
(28-09-2016, 17:13 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]
(28-09-2016, 15:16 PM)volvo Kirjutas: [ -> ]Kus müüakse nõukaaegsed manomeetreid? täpsemalt vaja vaakummanomeetrit

1.Miks nimelt nõukaaegset
2.Küsi suvalise trükikoja mehaanikult(seal kogu tehnika vaakumi peal)seilasime ,teame

Sellepärast nõukaaegset,et on soov antud masinat võimalikult originaalilähedasena säilitada.

Aga millise masinaga tegu Rolleyes Rolleyes
Pritsuauto PMG19M
Homme vaatan.
Kahjuks ei ole leitav hetkel.
Hetkel peaga vastu seina tunne.

Nimelt ma ei suuda leida kedagi kes müüks Minski/MTZ 05 sidurikettaid. 

Helistades läbi motopoed siis lähim tarneaeg olevat umbes 1 kuu. Mõnest kohast ootan veel vastust. 

Ideeliselt sobivad mulle ka kasutatud kuid mitte päris eluea lõpus olevad kettad. 6tk neid vaja. 

Jutt mitte metall ketastest vaid just vahe frikatsiooni ketastest. Tekstoliidist vms tehtud. 

Võib olla olen lihtsalt rumal või on need varuosad juba tõelised haruldused.
Kas sa www.miniagrotehnika.ee lehelt küsisid, firma on OÜ Sevier või OÜ Hamos www.hamos.ee 
Mõlemad müüvad uusi uusi mb-1 ja mtz-09 motoplokke ja varuosi neile masinatele
Mul üks sulle/mulle kell on umbes 100mm.
[attachment=59730]
Ksf Gravity! On sovhoosi ajast mingid sidurikettad 21 kaupa punti seotud. Välismõõt 133,5 mm. Sise 93, paksus asbestpadja kohalt 3,5 mm. Kaheksa nükki. Śaavad olla rubla kahekümneviiese, Tuula või Iz omad- muid kaherattalisi iseliikujaid sovhoosil polnd(K-175 kah).
Miks on boksermootori nimi boksermootor?
(googel ei vasta. Loogiliselt võiks äkki poksimisest tuleneda?)
Tundub, et seos poksiga täitsa olemas.
http://www.subaru.com.au/car-advice/why-...xer-engine
(01-10-2016, 22:50 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]Miks on boksermootori nimi boksermootor?
(googel ei vasta. Loogiliselt võiks äkki poksimisest tuleneda?)

Kuigi juba vastati,aga ikkagi(absoluutselt mingi irooniata,ennastki pani mõtlema)Nii mõnegi kogemusega tehnikamees küsib Rolleyes
Mul lennuaparaat boksermootoriga,aga selle küssa peale polegi nagu tulnud..
See on jah seotud sellega, et subaru mootori kolvid liiguvad nagu poksija rusikad...
(13-09-2016, 22:07 PM)Simson0077 Kirjutas: [ -> ]Kas keegi ehitusega kursis olev inimene oskab head nõu anda. Nimelt on olemas üks plekist kokkupandav garaaž, kohe päris uus. Aga ei oska välja mõelda, mis moodi talle sobilik vundament alla teha, sest tal puudub nii-öelda põrand. Tahaks ta aeda püsti panna, kuid päris otse muru peale ka ei ole mõistlik. Kas teha liiva/kruusaga plats lihtsalt, või on veel häid variante. Päris betoonist vundamenti ka valama selleks ei taha hakata.

Asi sai siis sellise lahenduse, et maasse sai löödud 6 toru mis moodustasid võrdsete vahedega ristküliku, nende külge vinkli jupid, nende peale taladest ristkülik mis sai poltidega vinklite külge ühendatud. Kogu "põrand" sai kaetud penoga ning sinna peale umbes 30cm liiva/kruusa.


[Pilt: DSC_0265.jpg]
(02-10-2016, 20:06 PM)nustu826 Kirjutas: [ -> ]See on jah seotud sellega, et subaru mootori kolvid liiguvad nagu poksija rusikad...
Subaru bokser on "poisike" - kõigest pool sajandit vana. Bokser ise on patenteeritud juba 19saj lõpul ja toodetud 20saj alul. Meil (ja ka mujal) on enim levinud vanemad boksermootorid VW-lt, mis omavad algsete modifikatsioonide tootmise algust juba 1930-l.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Flat_engine

..aga tunnistan, et küsimusepüstatus ei ole päris minu poolt - mu naine päris telereklaami peale, mis on boksermootor ja jätkuküsimus oli, miks nimi selline on. Jäin vastamisega jänni Smile
Bokserid ju porsed ,subarud,bemmi ja vene siklid.Mis on aga eelis,kas ainult kompaktsus.Igasugused õlitusjamad ju lisanduvad.
PS.13piisab.Ehk Sinu teinepool pidas silmas pesukapi boksereid Smile Smile Smile
Tuleb välja, et poksijad on nime andnud ka neile riidekapi-bokseritele.
https://en.wikipedia.org/wiki/Boxer_shorts

imeline..