automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ehk ajavad härrad tollkeeret meetri auku Rolleyes
Sama läbimõõduga, aga erineva sammuga keere ilmselt.
(08-10-2016, 17:03 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Sama läbimõõduga, aga erineva sammuga keere ilmselt.
veerand tolli on 6,35mm.Ehk viga siin.Kuigi tollkeerme peaks ära tundma harjanurga järgi. Rolleyes 
PS:meetermõõdus niplite keere nagu poldilgi,standard 1,0 mm
Ilmselt on ikka selles asi, et tehti väikese M6 nipli peale aga taheti sinna tavalist (M10 vist?) suurt niplit panna.

Edit: Tegelt ei saa mina ka aru mis toimub. Tehti tavaline M6 keere ehk 1mm sammuga ja nippel on ka tavaline M6 1 mm sammuga.
Ridade vahelt on võimalik lugeda, et keere ei sobi, kuigi ostetaval kaubal on selgelt kirjas M6x1.
Anti kogemata valed niplid poest? Tavalise M6 mutriga saab ju võrrelda ometi? Kirjapandud "keelduvad koostööst" infot ei sisalda ju. Jä mõlemas võimalikus ostukohas on M6 keermega niplid olemas Sad
No m6 ja m10 sassi ajada Rolleyes(peab ise sassis olema) Rolleyes
Järsku probleem nipli nurgas,või ehk pakuti ainult 100 kaup.Ei saa poindile pihta.
Tellisin ihutreialilt sõrmed ja puuris ka kanalid sisse,risti avad puurin ise.Tellimust esitades vestlesime,et 25mm sõrm sinna paras peenikesed m6 niplid panna.Puuris avad ja keermed otstes sees,läksin sõrmega tööriista marketisse ja seal oli vist kahte sorti nipleid.Ühest karbist võttes keeras napp veerand tuuri ja kiilus kinni,teisest karbist võttis kereras nõks rohkem ja poos kinni.Läksime koos poldiriiuli juurde ja polt keeras ilusti nagu peab.Juu siis standard keermega m6 keermed sees ja nüüd vajalik mingid niplid sinna keermesse saada.Poemüüja proovis ja keeras neid,mina vaatasin pealt.Müüja ei teadnud ka seda kas vene ja lääne keermed samad niplitel ja seepärast uuringi.
KFL mlsluik ju küsis

Kõigepealt pane see treial lipsupidi spindli vahele et mõtleks natuke elu üle järgi, seejärel võin M6 keermega nö remontmõõdus nipleid omast laost otsida, leidub mul neid kindlasti aga mitut vaja? Kas keere koonusega või tegi nö tavalise?    Või on sul lihtsam üle puurida ja uuesti keermestada nö standardi peale?    

Ehk olid poes tõepoolest koonuskeermega.
PS.Saan aru nii,et treimees tegi ikka nii nagu telliti,jublakas lihtsalt vale.
Koonuskeermega M6 niplil on ka võimalik sammu mõõta, kasvõi kõrvalriiulist võetud M6 poldiga võrrelda.
M6x1 nippel läheb näpuga keerates kenasti M6x1 mutri otsa. Juhul kui treiali keermestatud kohta ei istu, peab vaatama mitte mutri või nipli keeret, vaid treiali M6x1 oma. Võta tavaline M6x1 polt ja vaata kas see istub sinna keermesse. Kui ei istu, pöördu treiali juurde tagasi, kui istub, siis osta õige M6x1 keermega nippel.
(09-10-2016, 00:26 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]M6x1 nippel läheb näpuga keerates kenasti M6x1 mutri otsa. Juhul kui treiali keermestatud kohta ei istu, peab vaatama mitte mutri või nipli keeret, vaid treiali M6x1 oma. Võta tavaline M6x1 polt ja vaata kas see istub sinna keermesse. Kui ei istu, pöördu treiali juurde tagasi, kui istub, siis osta õige M6x1 keermega nippel.

Just nii ongi, siin on eimillestki vile üles tõmmatud.
Asi vast sellles et üldlevinud  M10 keerme asemele on M6 keermega auk sisse huijaaritatud... igas poes M6 nippleid müügil aga polegi. 

[Pilt: grease_nipple_fitting_nickel_plated.jpg]
(09-10-2016, 00:32 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(09-10-2016, 00:26 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]M6x1 nippel läheb näpuga keerates kenasti M6x1 mutri otsa. Juhul kui treiali keermestatud kohta ei istu, peab vaatama mitte mutri või nipli keeret, vaid treiali M6x1 oma. Võta tavaline M6x1 polt ja vaata kas see istub sinna keermesse. Kui ei istu, pöördu treiali juurde tagasi, kui istub, siis osta õige M6x1 keermega nippel.

Just nii ongi, siin on eimillestki vile üles tõmmatud.

Proovisin ja keerasin ilma hoidjat kasutamatta m6 standard keermepulga kenasti sisse,ei loksu ega midagi.Siit järeldus,et tavakeere ikkagi.
Kuna olen pidanud küllalt palju treima igasuguseid keerme üleminekuid,siis kokkuvõtteks võiks öelda et hiinlastel on oma keerme standardid,mis meie omadega ei taha sobida.
Kas Briggs&Strattoni mootorile, millel algupäraselt lühem õlifilter, sobib ka pikem filter?
Ekslikult too pikem kohale toodud, kuigi asja uurides selgus et mootori küljes lühem...
Kas see on normaalne kui küttest tühjaks valatud KSP käib nii kergelt ringi? Klõbin veel sinna juurde... OK, see võib olla vastusurve puudumisest tingitud, aga ikkagi kahtluseuss närib.
https://drive.google.com/open?id=0B63afB...ElFaFN6Wlk
Pumba müüja väitis, et võttis töökorras mootori pealt. Kuna sain selle postiga, siis kohapeal näppimise võimalus puudus.
Need ksp-d mida olen varem käes hoidnud, kaasa arvatud teine samasugune pump, käivad palju raskemalt. Palja käega ikka väga ei keera.
Soovitati küte sisse valada ja siis katsetada. Kui leian sobivad voolikututsid, siis proovin. Auto peal katsetamine on sel isendil suht vaevarikas. Mida kogenud seltsimehed ütlevad?
(10-10-2016, 21:16 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Kas see on normaalne kui küttest tühjaks valatud KSP käib nii kergelt ringi?
https://drive.google.com/open?id=0B63afB...ElFaFN6Wlk
Need ksp-d mida olen varem käes hoidnud, kaasa arvatud teine samasugune pump, käivad palju raskemalt. Palja käega ikka väga ei keera.

Jah VP44 käib kergelt ringi.
(10-10-2016, 09:26 AM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]Kas Briggs&Strattoni mootorile, millel algupäraselt lühem õlifilter, sobib ka pikem filter?
Ekslikult too pikem kohale toodud, kuigi asja uurides selgus et mootori küljes lühem...
Kas just igale, kuid minu murutraktori omale käis küll. Ainult kapotile tuli auk sisse uuristada et ära mahuks Smile
(10-10-2016, 21:16 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Kas see on normaalne kui küttest tühjaks valatud KSP käib nii kergelt ringi? Klõbin veel sinna juurde... OK, see võib olla vastusurve puudumisest tingitud, aga ikkagi kahtluseuss närib.
https://drive.google.com/open?id=0B63afB...ElFaFN6Wlk
Pumba müüja väitis, et võttis töökorras mootori pealt. Kuna sain selle postiga, siis kohapeal näppimise võimalus puudus.
Need ksp-d mida olen varem käes hoidnud, kaasa arvatud teine samasugune pump, käivad palju raskemalt. Palja käega ikka väga ei keera.
Soovitati küte sisse valada ja siis katsetada. Kui leian sobivad voolikututsid, siis proovin. Auto peal katsetamine on sel isendil suht vaevarikas. Mida kogenud seltsimehed ütlevad?

sai ostast ostetud russi ksp ja müüja ka väitis,et töötavalt masinalt maha kruvitud.Panin põkale peale ja kõigest üks plunseripaar väljastas kütet kõik ülejäänu 3plunserit kohviveski.
Küsiks, et kuidas on lood/kogemused elektrimootorite ja starterite kokkuostu viimisega? Kas otstarbekam ja tulusam oleks laiali lammutada või terves tükis viia? Seni olen kuulnud mõlemat varianti. 
Kui kellegile peaks huvi pakkuma, siis starterid (enamus vist russi omad) muidu vist isegi töökorras, aga kuna ise pigem reduktorstarteri usku, siis rahahäda sunnib hetkel teatud korrektuure riiulitel tegema.