automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
No kolmkümmend tsenti saad mootorikilo eest ja vasekilo eest antakse ikkagi kolm rutsi. Kui on aega, kohta ja vastavat instrumentaariumit väärtuslikuma osa eraldamiseks , siis kasulikum asi ikkagi laiali lõhkuda enne loovutamist. Rikastuda pole kunagi liiga hilja.
Selle arvelt nüüd vaevalt rikkaks saab. Hinnavahe jah pea 10 kordne, kui mitte rohkem. Mõtlema pani lihtsalt üks kunagi kuuldud jutt (stiilis naised saunas rääkisid), et kellegi tuttava-tuttav olevat ka mingi hiiglama suure mootori laiali lammutanud, kokkuostu viinud ja kokkuvõttes olevat vähem saanud, kui oleks terve mootori eest. 
Muidugi ega need kokkuostu omad ka lollid pole, kindlasti midagi sellist juba hindadesse sisse arvestatud.
No mis ikka arutada-
Metalli kokkuostu neti leht lahti ja kohe näha hinnakirjast kas tasub lammutada või mitte.
Kui oma lammutamis vaeva suurt kalliks ei pea ,siis võit ju ikkagi olemas.
Kui enne metalli viimist tervikuna kallima hinnaga müüa ei viitsi siis tuleb lammutada.
Ja tervikuna pakkumisel tuleb alati muidugi arvestada ka sellega,et paari päeva pärast
tuleb kõne,stiilis ,et sa raibe müüsid mulle mitte töötava rauajuraka Big Grin
Vahele selline küsimus, et kas keegi oskab soovitada Tallinnas kohta, kus saaks pidurikettaid üle treida? Filosofeerimine asja mõttekusest ei huvita.
Asi on selles, et ega ei tea ette ju kui palju vaske mootorist tuleb ja seetõttu ei saa ka öelda kumb variant kasulikum on. Korpuse(laagrid jms) mass vs. vase mass, selle suhe võib erinevatel mootoritel väga erinev olla. Näiteks erinevate kiirustega mootoritel on erinev kogus vaske, kiiremal mootoril vähem, aeglasel rohkem jne.
(11-10-2016, 20:18 PM)ivoalaska Kirjutas: [ -> ]Vahele selline küsimus, et kas keegi oskab soovitada Tallinnas kohta, kus saaks pidurikettaid üle treida? Filosofeerimine asja mõttekusest ei huvita.

Kunagi tehti sellist asja Kadaka tee carstopis (see Selveri juures üle tee) - kas enam, ei tea.
(11-10-2016, 15:04 PM)mihkelr Kirjutas: [ -> ]Küsiks, et kuidas on lood/kogemused elektrimootorite ja starterite kokkuostu viimisega? Kas otstarbekam ja tulusam oleks laiali lammutada või terves tükis viia? Seni olen kuulnud mõlemat varianti. 
Kui kellegile peaks huvi pakkuma, siis starterid (enamus vist russi omad) muidu vist isegi töökorras, aga kuna ise pigem reduktorstarteri usku, siis rahahäda sunnib hetkel teatud korrektuure riiulitel tegema.

Kas kripeldama ei jää kui vead töötavad asjad metallihundi lõugade vahele?
(11-10-2016, 21:02 PM)sugraM Kirjutas: [ -> ]
(11-10-2016, 20:18 PM)ivoalaska Kirjutas: [ -> ]Vahele selline küsimus, et kas keegi oskab soovitada Tallinnas kohta, kus saaks pidurikettaid üle treida? Filosofeerimine asja mõttekusest ei huvita.

Kunagi tehti sellist asja Kadaka tee carstopis (see Selveri juures üle tee) - kas enam, ei tea.

Mäealuse tänaval käisin kunagi otsimas metallitöö firmat kellegi juhatuse järgi, mille nime enam kahjuks ei mäleta. Kohapeal selgus muu jutu sees, et kerivad ka kettaid sirgemaks muude tegemiste vahel-hind oli küll üsna soolane, kui mälu ei peta, siis küsis härra kakskümmend viis raha ühe ühiku eest. See oli küll paar aastat tagasi, ehk on nüüd veelgi hinda tõstetud, ei tea.
Tegelikult peaks selle asjaga hakkama saama pea iga vastavas suuruses treipinki ja ajusid omav vastava ala spets, aga kunagised kogemused olid sellised, et vend, kes oli oma jutu järgi sellega juba aastakümneid leiba teeninud, lasi kettad kõveraks, kuigi kaup sai tehtu ainult triipude mahavõtmise peale. Et ega polegi päris niisama asi. Ja siis kuskil muugal oma väikeses garaazhis, leidus üks päris spets, kes need uuesti sirgeks treis. Kuna üle kümne aasta juba möödas, siis ei mäleta isegi seda kohta enam.
Rahustuseks, et töötavad el.mootorid jätan ikka enda tarbeks, kokkuostu viin ikka mittetöötavad
Starterite kohapealt, et eks ta võibolla ikka jääb, samas, mis ma nendega ikka peale hakkan, traktorile pole vaja, seal juba mitu head aastat reduktorstarter. 
Muidugi kui kellegil väga vaja läheb võiks ju müüa ka, aga senine kogemus näitab, et siis vist jääbki müüma. Allkirjas oleva nn. vanaraua albumi kõige minevam kaup olid jumzid, ülejäänud tavaar tõesti vist suht vanaraud, Datsun bussi ja Hiluxite kohta aastas korra keegi ehk küsib, aga sellestki ei saa asja. Kui käru kunagi soetan, eks liiguvad needki jupikaupa kokkuostu. Olen püüdnud küll asja toimetada põhimõtte järgi, et mis minu jaoks tarbetu, mõne teise jaoks ehk kuldaväärt asi, aga kaua sa ikka ootad.
(11-10-2016, 20:18 PM)ivoalaska Kirjutas: [ -> ]Vahele selline küsimus, et kas keegi oskab soovitada Tallinnas kohta, kus saaks pidurikettaid üle treida? Filosofeerimine asja mõttekusest ei huvita.
Tallinna kohta ei tea ,aga Tartumaal Tõrvandis  saab treida.Hind oleks:kaks ketast 15,neli 20,suured erilised kuni 30€ komplekt.

   Ps .Olen ületreinud Tartu linnas kõveraks treitud kettaid.
Plaanis on vundamendi plokkidest õue esakaadi moodi asi ehitada,plokid paneks külili ,et kumbki pealesõidupind oleks 60cm lai ja 3,2m pikk.Kui laia vahe peaks nn.kanali osale jätma.Kõrgus tuleks 1,5m kui pika peaks kaldtee tegema,et üleval nurgas põhja peale kinni ei jääks.
Tere

Küsimus siis suurele ringile, et kustkohast leida veopead treilerile. Peab kannatama vähemalt 2000kg täismassi ja olema kinnituse läbimõõdult kas 60 või 80mm(toru läbimõõt siis ja see topelthülsiga õnneks muudetav). Lisaks on kinnituspoltide vahe 118mm või natuke siia - sinna ja poldid asuvad ühtepidi...

Respo/Tiki/BrentexTööriistamaailm ei paku.

Teine variant on osta Respost Knotti 60mm-sele torule pea ja lihtsalt üks poldiauk ringi puurida, aga esialgu katsuks siin õnne, et ehk keski teab või oskab juhatada... Praegune veopea on ajast ja arust ja liiatigi veel ilma turvalukuta...

Kolmas variant on see, et osta kogu uus Knotti kompott(pea+inertspiduri osa) etteotsa, aga selle esialgu jätaks vast hinna poolest viimaseks...

Treiler nimega Verem aastast 1990 ja 2000kg täismassiga...
gokart äkki?
või siis jebai.
(12-10-2016, 19:58 PM)tungla Kirjutas: [ -> ]Plaanis on vundamendi plokkidest õue esakaadi moodi asi ehitada,plokid paneks külili ,et kumbki pealesõidupind oleks  60cm lai ja 3,2m pikk.Kui laia vahe peaks nn.kanali osale jätma.Kõrgus tuleks 1,5m kui pika peaks kaldtee tegema,et üleval nurgas põhja peale kinni ei jääks.

http://www.discountramps.com/car-loading...tor/a/b66/
BPW kataloogist välja otsida ja nagu siin eelkirjutaja mainis siis Gokartist tellida?
(12-10-2016, 19:58 PM)tungla Kirjutas: [ -> ]Plaanis on vundamendi plokkidest õue esakaadi moodi asi ehitada,plokid paneks külili ,et kumbki pealesõidupind oleks  60cm lai ja 3,2m pikk.Kui laia vahe peaks nn.kanali osale jätma.Kõrgus tuleks 1,5m kui pika peaks kaldtee tegema,et üleval nurgas põhja peale kinni ei jääks.
Mida laiem seda parem.Soovitaks teha1000...1100mm.
(11-10-2016, 21:49 PM)alfredo Kirjutas: [ -> ]
(11-10-2016, 21:02 PM)sugraM Kirjutas: [ -> ][quote pid='404367' dateline='1476206293']

Mäealuse tänaval käisin kunagi otsimas metallitöö firmat kellegi juhatuse järgi, mille nime enam kahjuks ei mäleta. Kohapeal selgus muu jutu sees, et kerivad ka kettaid sirgemaks muude tegemiste vahel-hind oli küll üsna soolane, kui mälu ei peta, siis küsis härra kakskümmend viis raha ühe ühiku eest. See oli küll paar aastat tagasi, ehk on nüüd veelgi hinda tõstetud, ei tea.
Tegelikult peaks selle asjaga hakkama saama pea iga vastavas suuruses treipinki ja ajusid omav vastava ala spets, aga kunagised kogemused olid sellised, et vend, kes oli oma jutu järgi sellega juba aastakümneid leiba teeninud, lasi kettad kõveraks, kuigi kaup sai tehtu ainult triipude mahavõtmise peale. Et ega polegi päris niisama asi. Ja siis kuskil muugal oma väikeses garaazhis, leidus üks päris spets, kes need uuesti sirgeks treis. Kuna üle kümne aasta juba möödas, siis ei mäleta isegi seda kohta enam.

[/quote]

Carstopis oli vähemalt toona seade, mis treis kettaid auto küljes. Ehk siis üks seade vedis ketast ringi ja teine kinnitati supordi asemele mis siis treis. Ehk siis võimalust, et treitakse kõveraks ei olnud. Samuti jäi ära mahavõtmise ja tagasi panemise vaev.
Tervitus.
Kogemata,või kiiruga vms.läks kruntimise käigus,krunt ilma kõvendita,aint lahustiga.Loll lugu mida niikui pole kunagi ennem juhtunud.Kuna kõvendi lahusti,totsikud enmv.identse väljanägemisega,need plastikust mahuanumad.Mis nüüd küll teha,saab ei mäleta ka enam,millisele det.sai see peale.On ehk õhkõrn lootus,et see krunt kõlbab sellisel kujul pahtli alla,ideepoolest kui klotsiga üle lükata,peaks aru saama.See peaks sealt eralduma vist peris kergesti vbl.???
Ehk lased kõvendiga segatud krundiga kahtlased jupid üle? Reaktsioon läheb suure tõenäosusega mõnest mikronist läbi küll.
No endalgi juhtunud suvisel soojal aal.... kuivas niisama ära ja kuna osa läks nagunii lihvimise alla siis sai see kiht õhuke mis alles jäi. Kui tahad selle üleni alles jätta,võid kõvendiga määrida küll kergelt üle.... aga  võibolla kui lihvid osa maha ja alles siis. Ja muidugi ka pärast võid edasi lihvida aga igaljuhul tahab hulga rohkem aega kuivada. Mis tehtud see tehtud.... Big Grin