automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
See auto üks õnnetus on. Miks ma üldse muretsen on see, et enne, kui inimene mulle auto tõi, ühe teise probleemiga seoses küll, märkasin proovisõidul, et temp liiga kõrge ja kole kiiresti soojeneb ka. Tulemus oli see, et paisupaagis tase küll normis, kuid radikasse valasin kuskil üle 3l tosooli. Seejärel sai ka radika korki uuritud ja natuke tuunitud, et õhku vahele ei imeks. Peale seda püsib jahutusvedeliku tase normis ja mingeid muid viiteid keemaminemisele pole. Lõdvikud kõik normaalsed, annab kokku ka pigistada käega, siis kui töösse mootor on.
Tänud vastajatele, järelikult siis nii peab olema.
Küll aga sööb mootor kõvasti õli, pool normi (2 kriipsu vahe) 400km kohta. Olen jõudnud järeldusele, et õlirõngad kinni, ilmselt siis tänu vähesele tosoolile mootoris ja seetõttu üle kuumenenud. Klapisääretihendid juba vahetatud, kuid see probleemi ei lahendanud. Oskab keegi öelda, kas pääseb rõngaste vahetusega, või oleks mõistlikum hakata otsima uut mootorit?
(14-12-2016, 14:28 PM)Simson0077 Kirjutas: [ -> ]... või oleks mõistlikum hakata otsima uut mootorit?

Või teist autot pigem?   Mis sellisel uuemal nival reaalne turuväärtus üldse praegusel hetkel on, et kas tasub vaeva... ?
(14-12-2016, 14:28 PM)Simson0077 Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi öelda, kas pääseb rõngaste vahetusega, või oleks mõistlikum hakata otsima uut mootorit?

Igaljuhul on targem oma mootorit remontida,sest teist ostes ostad ka kaasa kõik teise auto hädada ja viletsused. Ise jääd katsejäneseks seejuures..... Sad
(14-12-2016, 14:28 PM)Simson0077 Kirjutas: [ -> ]või oleks mõistlikum hakata otsima uut mootorit?

Jälle seesama vana teema, et inglise keelt rääkiv inimene ütleb used, vene keelt rääkiv ütleb  б/у või бывший в употреблении aga eestlane ütleb sama asja kohta uus.

Toungue Toungue Toungue

Eestlase "uuel" on vblla jahutusevärk korras, aga selle eest saaled paar korda ringitõmmanud.

.
Peaksid enesele paar küsimust esitama, ksf! oltsberg, arvan ma.
1) Kas vene auto säilitamine on eesmärk omaette?
2) Kas oled fanaatiline lukksepp?
3) Kas oled varemgi mootori kapremonti teinud?
4) Kas vajalikud jupid on normaalse hinnaga saadaval?
5) Kas sul on soe ja avar töökoda, kus saad rahulikult projekti teha nii kaua kui vajalikuks pead?
Kui võid kõigile küsimustele kõlava häälega "jah!" öelda ja rusikaga vastu rinda lüüa, siis jõudu tööle!
Kui tuleb kasvõi üks "ei", siis ... järgmise sõitva rappe omandamine peaks tulema odavam ja kiirem kui hakata s-tähega asjast saia tegema.
No lihtsalt minu arvamus, mille kohaselt ma ka ise alati ei ole talitanud.
Ja jäi mainimata veel see asjaolu,et igal veal on ka kolm kõrval ehk kui hakkad ühte parandama,leiad ka teised üles.
Mingis nooruses avastasin,et kui tahtsin midagi ette võtta siis tuli ka kohe mingi takistus ette. Kas viitsid sõbrad aja ära,anti mingi kodune töö..  jne. aga välja kukkus nagu alati selles Tuhkatriinu loos- noki kõik ära siis võid rsk. oma asja ajada....  ehk siis kasvõi mittekunagi... Big Grin Vanade autodega ka sama lugu.
Ja üldse,kui kõva mees oled? Smile
Asi ongi selles, et juba omajagu uusi juppe küljes, tutikad veljed-rehvid, uus tagasild, pidurid üle käidud. Kere ka veel suht kobe, läbisõit 119000
Rõngaste vahetus iseenesest minu jaoks raskusi ei valmista. Selline korraliku tööpäeva pikkune protsess. Rohkem kardan seda, et kui mootor laiali, selguvad muud probleemid (väntvõll kulunud, hülsi pind vajab hoonimist vms...). Soe ruum olemas, käed otsas, tööriistadest siiamaani puudu pole tulnud, just nagu võiks teha.

Edit:
Isiklikult endale liiklusvahenditest midagi ida piiri taga toodetud eksemplaridest iial ei ostaks, aga tuttav on nii vaimustunud, et kahju on tema rõõmu rikkuda.
(14-12-2016, 18:46 PM)Simson0077 Kirjutas: [ -> ]Asi ongi selles, et juba omajagu uusi juppe küljes, tutikad veljed-rehvid, uus tagasild, pidurid üle käidud. Kere ka veel suht kobe, läbisõit 119000
Rõngaste vahetus iseenesest minu jaoks raskusi ei valmista. Selline korraliku tööpäeva pikkune protsess. Rohkem kardan seda, et kui mootor laiali, selguvad muud probleemid (väntvõll kulunud, hülsi pind vajab hoonimist vms...). Soe ruum olemas, käed otsas, tööriistadest siiamaani puudu pole tulnud, just nagu võiks teha.
Ära pabla...  hakka tegema ja tunne oma tööst rõõmu.  :Smile    Kaldun arvama, et õlirõngad lihtsalt kulunud lõpuni.  119000 ei ole mingi läbisõit. saaled pane pukikidega samade kaelade peale, kust kohast võtsid ja voilaa.   mingi aeg olid õlirõngad jube pehmed ja kulusid lihtsalt   peeneks.  Alusta juba täna  

Parimat  h2rra
(14-12-2016, 18:54 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]
(14-12-2016, 18:46 PM)Simson0077 Kirjutas: [ -> ]Asi ongi selles, et juba omajagu uusi juppe küljes, tutikad veljed-rehvid, uus tagasild, pidurid üle käidud. Kere ka veel suht kobe, läbisõit 119000
Rõngaste vahetus iseenesest minu jaoks raskusi ei valmista. Selline korraliku tööpäeva pikkune protsess. Rohkem kardan seda, et kui mootor laiali, selguvad muud probleemid (väntvõll kulunud, hülsi pind vajab hoonimist vms...). Soe ruum olemas, käed otsas, tööriistadest siiamaani puudu pole tulnud, just nagu võiks teha.
Ära pabla...  hakka tegema ja tunne oma tööst rõõmu.  :Smile    Kaldun arvama, et õlirõngad lihtsalt kulunud lõpuni.  119000 ei ole mingi läbisõit. saaled pane pukikidega samade kaelade peale, kust kohast võtsid ja voilaa.   mingi aeg olid õlirõngad jube pehmed ja kulusid lihtsalt   peeneks.  Alusta juba täna  

Parimat  h2rra

Täna ei saa, omanik läks autoga Narva, ja kui kohale jõuab elusalt, siis edasi Peterburi Smile Kui veel peaks tagasi jõudma, võtan töö ette. Niva tundub väga lihtne lapsemäng. Tegemist ootab veel üks N62 mootoriga bmw, mis on kordades keerulisem.
Ja kui ongi vaja uusi juppe siis vene auto jupid pole suurt kallid ka. Iseasi,kas parasjagu poest võtta.

T.
M Härma tn. 1  saab kõik jupid venest tuua.

https://goo.gl/maps/55nV9YwR7Tu
Mis seal Härma1 asub?
(14-12-2016, 15:27 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Peaksid enesele paar küsimust esitama, ksf! oltsberg, arvan ma.
1) Kas vene auto säilitamine on eesmärk omaette?
2) Kas oled fanaatiline lukksepp?
3) Kas oled varemgi mootori kapremonti teinud?
4) Kas vajalikud jupid on normaalse hinnaga saadaval?
5) Kas sul on soe ja avar töökoda, kus saad rahulikult projekti teha nii kaua kui vajalikuks pead?
Austatud Basilio!

Minul kõik punktid va nr 5 täidetud. Aga... Mina ei kaeble VAZ-tüüpi auto üle (vastupidi, väga rahul), seda teeb ksf! Simson0077. Mina vaid lisasin illustreerivaid pilte, et kellaploki "tõde" näitlikustada.
(14-12-2016, 19:17 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]Mis seal Härma1 asub?

Varuosad vene autodele ja muule tehnikale kohapeal ja tellimisel.  Tehke pilt suuremaks ja sissekäigu peal on poe silt
(14-12-2016, 19:21 PM)oltsberg Kirjutas: [ -> ]Austatud Basilio!

Minul kõik punktid va nr 5 täidetud. Aga... Mina ei kaeble VAZ-tüüpi auto üle (vastupidi, väga rahul), seda teeb ksf! Simson0077. Mina vaid lisasin illustreerivaid pilte, et kellaploki "tõde" näitlikustada.
Vabandan austet ksf! oltsbergi ees! Oleksin pidanud tähelepanelikum olema, sest kaebtused tulid tõesti Simson0077 poolt. Hakkan vist vanaks jääma ega suuda enam üle ühe asja korraga jälgida.  Smile
Austet ksf. Stihl, ei ole vaja enda nägu sinna käe taha pista. Mine uuri natike bmw maailmas ringi ja tõded, et see täitsa on võimalik, sest tuulutus on viidud otse sisselaske vaakum osasse, mitte ennem drosselit vabama koha peale.

E: Näiteks see (M54) ja sellele platvormine ehitatud mootorid.
Sooviks jagada minule osaks saanud kannatusi ja välja näidata mõistmatust nn.uue põlve interneti kodulehtedega. Kui olen sattunud järjekordselt mõne sellise otsa, mis veel mõni aeg tagasi olid täiesti tarbitavad ja minusugusele keskmisele inimesele suhteliselt arusaadavad. Alguseks näitaks teile, austet Ksfd, mida mõtlen, millest juttu.

hansabank
payplal
posti mees
päevalehk
käsi--pille(oled alla 18, ära vajuta, kui vähe üle, siis vast võib)

Mis siis alfredot häirib ja tal seda pead valutama panema? Ühine nimetaja oleks - suured plaanid, valge taust, midagi ülesse ei leia kuskilt, lehtedel jääb lugemiseks mingi kitsas riba jne. kui neid natuke ülesse-alla kerinud oled, siis tahaks rahustuseks raskekaliibrilisest tulirelvast kuhugipoole tule avada.
Eile sattusin ühe tuttava inimesega juhuslikult samal teemal rääkima ja nägin, kuidas ta seepeale silmad verd täis valgusid, rusikad tõmbusid pingule ja hääl muutus kähisevaks. Tundus, et probleem pole ainult minu hernesuuruses nägemiskeskuses, vaid veidi üldisem.
Mis toimub, kas olen sattunud mingisse digitalisesse lõhesse või mis???
(15-12-2016, 20:47 PM)alfredo Kirjutas: [ -> ]Sooviks jagada minule osaks saanud kannatusi ja välja näidata mõistmatust nn.uue põlve interneti kodulehtedega. ..

Mis parata, nutiajastu. Mõeldud pihust lugemiseks. Vähemalt mingi aja hoidis PM ka vana lehte alles, aga nüüd kõik.
Gansabanki leht on veel loetav, aga SEB-i leht arvab et kui tema poole pöördudes on alla 13" ekraan, siis vaja nutipilti näidata. Perversus kuubis.
Üks tore moodne leht on nüüd osta.ee-l. mõnes kategoorias on tuhandeid ühikuid ja neid pead sirvima paarikümne kaupa suurte piltidena, äge... Filtreerimine ja kiirlingid on enamjaolt kadunud. Au ja kiitus.
Einojah, aga aru ma ei saagi sest, et kui juba 13" arvutis, koos hiire ja klaviatuuriga jms. ei saa neist lehtedest sotti, ega mõistlikult navigeeritud, mis nendega veel käsiseadmes teha on?
Paljud lehed üritavad näiteks tabletis vaadates ennast umbses mobiiliversioonis näidata, muud nagu ei saagi valida ja sa siis keri seal lõputult.....loodame, et siin automotonurgakeses sellist jama näitama ei hakata ja a24-s ja lhv-s ja veel mõnes normaalses kohas.

p.s.mul ei ole ega tule-
täishabet
kitsaid pükse
aiphoni
lumberdzaki riideid
ja startappi
krt laske rahus elada ja tehke maailm(arvutis) endiseks tagasi,
kui nüüd juhuslikult mõni veebidisainerite pealik seda lugema juhtus
Mida ütleb see pealkiri?