automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hydroscandis (vähemalt kohalikus esinduses) tahetakse alati teada saada siseläbimõõtu ja paksust, neil on siseläbimõõdu järgi need riiulitel.
Tänan, härrased!

Siis ikka sisemõõt. Välismõõt on sisemõõt+2x paksus. Liitmine lahutamine...

Siiamaani nii hakkama saanud, et mõõt on teada, või on tihendid läinud sellisesse kohta, et müüjad teavad, mida pakkuda.
Minul on ALATI küsitud hydroscandis kas O-rõngas läheb kõigepealt võlli peale ja siis koos võlliga avasse või ennem avasse sisse ja siis läheb võll läbi. Ja siis vastavalt sellele on mõõdetud kas siis seest või väljast...
Minul selline Biltema karbike kõikvõimalike O rõngastega.Teadagi,et seda manti supleriga suht s..tt mõõta.Karbil kirjas nii välis,kui ka sisemõõt,aga krt.tollides Big Grin .Paras peavalu rehkendada. Sad

[Pilt: 01106856575831a.jpg?1482171552]
Äkki leiad abi interneedusest. Sihuke külg on olemas: http://www.kalkulaator.ee/?lang=1&page=12
Otsi rippmenüüst üles pikkus/laius/kõrgus ja teisest rippmenüüst leiad tollid. Nüüd prillid ette ja keel suunurka ning oma tabelit tuunima.
Loomulikult kalkulaatorid olemas,lihtsalt imelik ,et skandinaaviasse tehtud toode ainult tollmõõte näitab. Sad
(20-12-2016, 02:24 AM)linnuke Kirjutas: [ -> ]Loomulikult kalkulaatorid olemas,lihtsalt imelik ,et skandinaaviasse tehtud toode ainult tollmõõte näitab. Sad
See on lihtsalt tollmõõdus komplekt ja mõeldud kasutada tollmõõdus projekteeritud konstruktsioonides .
Vajaka üks lastevankri rehv mõõdus 300x55. Maakeeli peaks ta olema 12,5 tolli. Äkki kellelgi vedeleb?

A.
(22-12-2016, 19:14 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Vajaka üks lastevankri rehv mõõdus 300x55. Maakeeli peaks ta olema 12,5 tolli. Äkki kellelgi vedeleb?

A.

mingeid titevankri rehve peaks olema,sai korjatud ja nüüd vajalikud ainut veljed.
Stardiabi mõtled we?
Midagi sellist? http://fixus24.ee/?st=5;info=autotarvikud;toode=118-740

Mul ka vedeleb, aga mitte Holtzi oma. Vahet pole, mine osta poest, 4€ maksab.
Ja hingan seda paar kärakat ise sisse, kui oma mootor enam käia ei taha...Smile)))

P.S. Diislit sellega pole hea käivitada; kui mingi veaalge juba mootoris sees on, see võib võimenduda.
Lisaks, kui külmaga pläraki käima lüüa ja vilets ja paks õli sees on, siis käib hulka aega enne kuivalt. (kuni 40 sekki!)
Mingite 0W ja 5W-de ainult suure hädaga (kuskil metsas ntx) korra-paar võib. Need vedelad tulevad kiiremini "üles".
ja ei poo vänta nii kinni ka.
Hommikut!

Eila see link veel töötas. Tegu on siis sellise ballooniga mis käib sellise seadme jaoks:

http://www.ebay.co.uk/itm/Kit-Start-Pilo...SwoBtW3EkI

Ei tee see midagi mootorile häda. Pisut pehmem kui tavaline ja seda seadet kasutades doseerib paremini kogust ja jõuab kiiremini klappide vahele. Ei tule mingit heledat laksu käivitades vaid sujuvalt käivitub. Kulu on ka hulga väiksem. Tavalist lastes õhupuhastaja otsast sisse saab sihukese nätaka,vaat see lõhub mootorit. Ja eriti veel,kui üksi toimetad.... lased suraka õhupuhastajasse ja annad starterit. Big Grin
Kas eelsüüteküünlad on ka küljes? Kui on, töötavad ja kasutad, siis võib nalja saada, kui küünal, eeter ja pöörlev mootor korraga kokku saavad... Big Grin  Kuigi jah, olen vahel ise ka kasutanud ja vist peab edaspidigi...
(23-12-2016, 10:50 AM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Kas eelsüüteküünlad on ka küljes? Kui on, töötavad ja kasutad, siis võib nalja saada, kui küünal, eeter ja pöörlev mootor korraga kokku saavad... Big Grin  Kuigi jah, olen vahel ise ka kasutanud ja vist peab edaspidigi...

Igal silindril kahjuks pole. On üks ja asub kollektoris. Tegu Perkins 4.108-ga mis asub....

https://www.youtube.com/watch?v=aegp8PTl3Ps

Smile
(23-12-2016, 10:54 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(23-12-2016, 10:50 AM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Kas eelsüüteküünlad on ka küljes? Kui on, töötavad ja kasutad, siis võib nalja saada, kui küünal, eeter ja pöörlev mootor korraga kokku saavad... Big Grin  Kuigi jah, olen vahel ise ka kasutanud ja vist peab edaspidigi...

Igal silindril kahjuks pole. On üks ja asub kollektoris. Tegu Perkins 4.108-ga mis asub....

https://www.youtube.com/watch?v=aegp8PTl3Ps

Smile
Kui kollektoris, siis on veel parem variant Toungue , kontakt on kindel.
Kuskil on mul üks vana digieelne foto Audi sisselaske kollektorist, mis ei olnud "tamasseri rauast" ja meenutas banaani. pooleldi kooritud banaani...
Vanakooli masinaid on käivitatud ka tavalise wd40 õliga. Töötab sama hästi ja ei pidanud nii palju kahjustama mootorit, kui eeter.
(23-12-2016, 10:54 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Igal silindril kahjuks pole. On üks ja asub kollektoris. Tegu Perkins 4.108-ga...

Ah sellisest on jutt. Seda ei purusta vist siis ka, kui dünamiiti sisselaskesse loobid... Big Grin
ma pidasin oma jutuga just tänapäevasedi pumpe-düse´sid ja commonraile silmas.

US military lasi omal ajal (vist ka praegugi) vanemale tehnikale, mis külmas 100% käima pidid minema, enamusele traktoritele juba statsionaarsed eetrisüstemid peale panna. Need ei lõhu midagi.
Niiet osta ära, vaevalt, et sihukest kellelgi vedeleb. Mis nad Motoralis tahvad?
Kui oma hinnaga taeva tahavad minna, siis tuleb ise teha.

.
(20-12-2016, 09:02 AM)_rein_ Kirjutas: [ -> ]
(20-12-2016, 02:24 AM)linnuke Kirjutas: [ -> ]Loomulikult kalkulaatorid olemas,lihtsalt imelik ,et skandinaaviasse tehtud toode ainult tollmõõte näitab. Sad
See on lihtsalt tollmõõdus komplekt ja mõeldud kasutada tollmõõdus projekteeritud konstruktsioonides .
Mine tea, Soomes (vb ka mujal skandinaavias) nt puumaterjalid ka tollides.
Kaks-nelonen on siis meiekeeli 5x10 pruss nt.
(23-12-2016, 11:34 AM)ivoalaska Kirjutas: [ -> ]Vanakooli masinaid on käivitatud ka tavalise wd40 õliga. Töötab sama hästi ja ei pidanud nii palju kahjustama mootorit, kui eeter.


"Brake Cleaner" peaks olema ka käivitamiseks veidi pehmem kui spetsiaalsed vahendid, ilmselt küll wd40-st veidi tugevam.