automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
No diiselküte kalla nõudesse ja jaga sõbrale. Lase siis vaat vett täis ja lõika ülevalt kaan maha. Muidugi jäta 5 cm jagu varu ka,et ketas päris vett ei lõikaks. Nii on tehtud ja ei juhtu midagi.
Vaadil kaane lõikamine käiaga ei ole üldse hea plaan mitte et diisel pauku teeks vaid teravad servad jäävad.
Kavalam inimene võtab selle plekimeisliga nii puhta lõikega maha et mingeid servi ei jää.
Kuskil riiulis seisis kunagi don kombaini pealt maha kruvitud voltmeeter (vabandust, kui terminiga mööda panen), mõtlesin, et poogiks selle autorisu külge. Aga kuidas ja kuhu peaksin juhtmed ühendama? Otse akule ei saanud panna, hakkas kohe sädemeid pilduma. Ehk siis mida ma valesti tegin? Ma olen elektri koha pealt kohati täitsa valge, seega jah Big Grin
[Pilt: 01090162739c612.jpg]
Kui aku + klemmilt läheb peale jämeda starteri juhtme veel mõni peenem, siis põhimõtteliselt selle peene ja aku + klemmi vahele.
(Kui ampermeeter veel elus on peale seda katset.
(04-08-2015, 19:18 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Vaadil kaane lõikamine käiaga ei ole üldse hea plaan mitte et diisel pauku teeks vaid teravad servad jäävad.
Kavalam inimene võtab selle plekimeisliga nii puhta lõikega maha et mingeid servi ei jää.

Kui on tänapävane õhuke plekktünn, siis sellele on nii kaas kui põhi peale/alla valtsitud.
Relaka lihvkettaga olen otse ärakeeratud serva pealt nii kaua käianud, kuniks pragu lagedale ilmub ja siis korgiavast käega tõstes kaane eemaldanud. Lihtne. Ja pauku ka ei tee, sest sädemed vaati ei satu Wink.
Mahuti jääb selliselt töödeldes ka seest käiapuru-liiva-vabaks pluss originaalmaht säilib Smile.
ja kui käiata ei viitsi, siis tänapäe juba üsna moodsaks saanud plasmalõikurite soetamine. ka siin foorumis neist juttu tehtud ja õige mitmed kodanikud omale riista ligi võtnud. ja mainitet aparaadiga saab ka selle kaane kiirelt ja ilusa servaga eemaldatud.
(04-08-2015, 18:43 PM)raul Kirjutas: [ -> ]Mida peale hakata ~200 L metallvaadiga, mille põhjas umbes 10 cm diiselkütust?
Ma ei ole 100% kindel et diisel, aga haiseb suht õliselt.
Relakaga ei julge lõigata, tuld nagu ka ei tahaks otsa panna - äkki teeb pauku... või viia jäätmejaama?

Muidugi, probleem on tõsine ja õiget vastust leida on raske, katsusin kaasa mõtelda, aga pea hakkas lausa valutama!
Aga kas suure pulpulaatori valmistamise peale ei ole mõelnud? Ja teema üle viia alafoorumisse A-M nokitseb? Või siiski viia Virtsu Jäätmejaama? Tõesti ma ei tea! Järva -Jaani varjupaika ja teerulliga üle?
Plasma + põleva sisuga mahuti ei ole eriti hea kooslus Big Grin Suruõhumeisliga tuleb lahti nagu konservikarp(täna leidsin sahvrist ühe ilma markeeringuta, kinnine, ei tea kas tasub lahti teha? äkki hakkab haisema)

Necrole:
Voltmeeter ühendatakse nii, et üks klemm  plussi ja teine miinusesse, siis näitab süsteemi pinget. Ampermeeter aga tarbijate ja vooluallika vahele. Autole soovid panna siis ühest otsast juhe aku peale, ning teise tarbijad ning genekas.
Kass,kas Sind vahel ei ole marru ajanud ümber palava pudru käimine? Vaat siin ei lähe see läbi,meil on vaat. Big Grin  Kõik hakkab nüüd ümber selle vaadi käima. Igaüks põrutab nii kuis oskab.... kes relakaga,kes meisliga,kes soovitab vett lasta... Big Grin  Vahet pole kas peale või sisse.... aga küsijal on tõsine mure,sest ta pole ennem millegi sellisega tegelenud ja arvatavasti tiirutab ümber vaadi.... ja on juba närvi minemas,kuna ei tea mismoodi käituda. Igalpool õpetatakse igasugust jama aga seda kuidas tavaelus hakkama saada ja ellu jääda,seda ei kirjelda ju ei arvuti ega ka mingisugused buugid.... Aga hea veel,et niigi läks ja oli tarkust küsida. Mine tea,igaks juhuks on ohutum ennem uurida,kui päris kallale minna....  On ju telestki nähtud,et õppinud mehed taovad labidaga lausa pommi ja on õite rahulikud.... Big Grin Jätkame härrased.
Loomulikult, jätkame, kuidas siis muidu. Ehh, kahju, et ainult üks vaat on ...
(04-08-2015, 22:43 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Loomulikult, jätkame, kuidas siis muidu. Ehh, kahju, et ainult üks vaat on ...
No kui vähe,võin ühe tühja õlivaadi ka omalt poolt välja käia. Ainult,et peate kohale tulema,kui selle ümber tiirutada tahate..... Big Grin
võib ka teha vanakooli meetodil. nii nagu vanasti sai näituseks kilbiustele igasugu pribooride avasid lõigatud, kui sobilikku stantsi polnud.
ehk puurid kogu perimeetri peeneid auke täis.
see võtab aega ja tahab asjalikku puuri saada.
siis puurid keik need augud vähe jämmuma puuriga üle.
see võtab pisut vähem aega ja tahab ikka üsna asjalikku puuri saada.
seejärel võtad vanast masinasae lehest tehtud "konksu" ja haamri ja hakkad vemmeldama.
see võtab ka aega, rohkem küll läheb puhkepausidele, sest vaadikaane eemaldamine pole naljaasi.
aga kindla käega tehes saab täitsa kompu tulemuse. hiljem võib veel käiakivi tükiga kraadieemaldust teha.
kuna asi tahab hea tulemuse saamiseks kogemust ja seda ei saa mujalt kui harjutades, siis võib alustada kaane keskele väikse ava lõikamisest ja niimoodu sendi või paari haaval ava läbimõõtu suurendades tuleb lõpuks vaadi sein ette ja no kogemusi on siis ka juba piisavalt, et vägagi näitusekõlbulik lõige teha.

ja kogu selle toksimise peale saab kohe ka pikemale haiguslehele jääda. sest nupp on nokkimise lõpetanud ja luud-liikmed on ka töövõime lõplikult kaotanud.

ega see naljaasi põle. vanasti olivadki mehad rauast just seepärast, et pidid nõnnamoodu pleki sisse avasid raiuma. a mikspärast need laevad puust olivad, vat seda ei mõista öelda. võib-olla põlnd rauda veel üldse leiutatud.
Eh, kui palju põnevust ühest tünnist Smile Samas olen aru saanud et kui ei tea siis on targem järgi küsida...
Aga tünn aus nõukaegne, tugev ja kiri peal "perchloroethylene".

Kodanik Kassile - tünne oli ikka rohkem, üks poolik on alles - teine pool kulus grilli ehitamiseks ära.
Sellel tahaks lihtsalt kaane maha saada, aga puudub kogemus kuidas (arvatavasti) diislijääke
mõistlikult käidelda - arvestades et ma ei tea kas see tünni sisu on pärist aastast 1985 / 1995 või 2005...
Kas Te mitte ei tao palli liiga ühte auku!
Küsija tundis huvi, mida vaadiga teha. Üks variant on tõesti, et ühe poole põhi ära. Aga siis kindlasti uurib mees edasi, mida teha vaadiga, millel on ainult üks põhi. Katsuks ikka laiemalt vaadata ja avaramalt mõtelda, suurelt mõtelda! Mitte ainult otsapleki kallal kangutada, primitiivne!
(04-08-2015, 23:16 PM)raul Kirjutas: [ -> ]Eh, kui palju põnevust ühest tünnist Smile Samas olen aru saanud et kui ei tea siis on targem järgi küsida...
Aga tünn aus nõukaegne, tugev ja kiri peal "perchloroethylene".

Kodanik Kassile - tünne oli ikka rohkem, üks poolik on alles - teine pool kulus grilli ehitamiseks ära.
Sellel tahaks lihtsalt kaane maha saada, aga puudub kogemus kuidas (arvatavasti) diislijääke
mõistlikult käidelda - arvestades et ma ei tea kas see tünni sisu on pärist aastast 1985 / 1995 või 2005...

No siis alles läheb põnevaks! Aga nõukogude ajal selliseid sõnu ei olnud, igasuguseid muid sõnu oli, aga sellist kirjutatut küll mitte!
Aga kui piisavalt bensiini sisse segada saaks pauku teha ja küll see tünni kaas ka pealt lendab. Pole vaja relakat ega muid vahendeid kulutada...
Peab tunnistama et kodanik Kassil on kõige novaatorlikum vaade vaadile. Äkki peaks tegema uue teema "mida teha plekist tünniga" ja üritama mersuniiduki teemast popimaks saada? Olen ühe tünni labaselt poolitanud, teisel kaane maha lõiganud et vanametalli koguda ja nüüd kolmanda tünniga on kõik head ideed otsa saanud...
miks nii keeruliselt?
SDS trell.
Ring meisliga võtab umbes minuti.
Seda lõikekohta on hea polsterdada auto ukse tihendiga või pagasniku omaga. Mul aiakastmitünnil on. Pean vist ka lõikama hakkama, imelikul kombel on 5cm ülaäärest augud tekkinud aastatega ja tünn ise ikka sajandivahetuselt ehk siis hiinaks kindlasti.
mida teha võimaliku naftaga.
no törts konservikarpi ja tikuga "süüdata".
kui süttib ja põleb, siis on piisavalt asjalik kütus mõne vanakooli kone sisse valamiseks.
südame rahustuseks võib meelepärases vahekorras segada värske küttega.