automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Veel sama mootori kohta küsimus.
Klapivahe kui suur? Mingitele 125cc
hiinakatele pakub 0,08 mm. Arvatavasti
sellel samasse rajooni aga kindel pole.
Õhkjahutusega versioonile panin 0.05.
Harjumaal, oli vist isegi Tln-Trtu mnt lähistel, asub/asus firma, mis tegeles kasutatud puituste-aknede ja muude ehitusmaterjalide ja vanavaraga. Hämaralt meenub, et päris suur üritus oli.

Ja laekus õige vastus:
Aruvalla vanavara turg
tänud.
Oskab keegi öelda mis on õige eestikeelne nimetus sellel: Granite inspection plate / granite surface plate. Pildid: https://www.google.ee/search?q=granite+i...gB&dpr=1.5
Ning kas sellist täppis tasapinnaga graniitplaati ka Eestist kuskilt saada võiks olla?
600x600x100 mm mõõdus plaat pakuks huvi.
(18-02-2017, 14:21 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi öelda mis on õige eestikeelne nimetus sellel:...

Ilmselgelt on tegu rihtplatega, olgu ta siis kivist või metallist.
Küsimus siis Saaremaa meestele - sattusin nägema Kuressaares vedelemas ühte huvitava välimusega maastikuautot. Asus teine siis Cramost sama teed pidi edasi järgmise maja ees. Google mapsi järgi äkki Altmetsa Tehnika OÜ maja ees ja oli küllaltki rohtu kasvanud. Kuna ei olnud oma liikumisvahendiga, siis ei olnud paraku võimalust ka lähemalt autot uurima minna.

Kuna teine paistis nii ilusa kerekujuga, siis uuriks, et kas keegi teab, et mis autoga tegu on? Endal on jäänud sõelale kas siis Jeep Wagoneer, või Nissan Patrol...
Mul tuleb silme ette ikkagi Jeep. Pole küll viimasel ajal tähele pannud, aga minu meelest see seal juba aastaid.
Peaks olema jah jeebi marki ja kui väga ei eksi siis võiks see olla ka selle Altmesta oma. Kui soovi siis võin uurida Altmetsa enda käest - tuttav inimene autode alalt.
Jõudu!

Sattus mulle remonti imelik masin.Peal kahetaktiline Tecumseh.Saan aru,et see millegi niitmiseks.Omanik ütleb,et proovib sellega peenikest võsa võtta,
no ei tea.Soomest toodud kuskilt.Seal peale põhjanaabrite ennastunustavaid remonditöid karburaatori rajoonis masin enam
ei käivitunud.Põhjused üsna lihtsad aga see selleks.Mind huvitab milleks see tegelikult mõeldud on.Muru jaoks lõige liiga kõrge,
min 8 cm. Ise mõtlen,et äkki mingi takjate ja muu kangema umbrohu jaoks? Keegi teab äkki täpselt?
[Pilt: IMG_20170219_1414361.jpg]
[Pilt: IMG_20170219_1415021.jpg]
[Pilt: IMG_20170219_1415171.jpg]
[Pilt: IMG_20170219_1415481.jpg]
Küllap see ka peenemat võsa võtab:
https://www.youtube.com/watch?v=G8MWnWPiVZs
Mull tekkis jälle see küsimus, et kuidas sa neid remondid, kui seda peal olevat kirja "Elite 402" ei oska lihtlabasesse google otsingusse panna...? Sad

Tulevad ju ridamisi masina koostejoonised, varuosakoodid ja videod, milleks teda kasutatakse: näiteks see

Edit: Taimetark v6sa jõudis jälle ette....Smile


.
(19-02-2017, 15:54 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]Mull tekkis jälle see küsimus, et kuidas sa neid remondid, kui seda peal olevat kirja "Elite 402" ei oska lihtlabasesse google otsingusse panna...? Sad

Tulevad ju ridamisi masina koostejoonised, varuosakoodid ja videod, milleks teda kasutatakse: näiteks see

Edit: Taimetark v6sa jõudis jälle ette....Smile


.

Ja-jah! Viga oli nii lihtne,et polnud tarvis kuskilt midagi otsida.
Google,Youtube jne interneti kasutusega tulen üle kivide ja kändude
toime.
Vabandust,kui kedagi ärritasin oma küsimusega Smile
veel küsimusi tekkinud hiina 110cc atv kohta. Kui suur peab olema pingeregulaatori väljundpinge mis akule tagasi jõuab kui mootor töötab. Hetkel on nüüd seis mul mootoriga nii, et kui tühikäigul tiksub, siis on seal kuskil 10-11V juures pingeregulaatorist väljundjuhtme ja massi vahel. Kui törtsu gaasi annan, siis viskab koheselt 18-20V juurde. Kas ka pikemalt kõrgemaid pöördeid hoides pinge nii kõrgeks jääb, ei oska öelda kuna ei tahtnud väga tossutada kinnises garaažis. Kaine mõistus ütleb, et võiks jääda sinna max 15V juurde aga kuna kindel ei ole, siis küsingi.
(19-02-2017, 20:14 PM)Provoker23 Kirjutas: [ -> ]veel küsimusi tekkinud hiina 110cc atv kohta. Kui suur peab olema pingeregulaatori väljundpinge mis akule tagasi jõuab kui mootor töötab. Hetkel on nüüd seis mul mootoriga nii, et kui tühikäigul tiksub, siis on seal kuskil 10-11V juures pingeregulaatorist väljundjuhtme ja massi vahel. Kui törtsu gaasi annan, siis viskab koheselt 18-20V juurde. Kas ka pikemalt kõrgemaid pöördeid hoides pinge nii kõrgeks jääb, ei oska öelda kuna ei tahtnud väga tossutada kinnises garaažis. Kaine mõistus ütleb, et võiks jääda sinna max 15V juurde aga kuna kindel ei ole, siis küsingi.

Katki on see asi, ei reguleeri. Üle 14,5V ei tohi regu pinget lasta.
(19-02-2017, 15:29 PM)Dexter Kirjutas: [ -> ]Peaks olema jah jeebi marki ja kui väga ei eksi siis võiks see olla ka selle Altmesta oma. Kui soovi siis võin uurida Altmetsa enda käest - tuttav inimene autode alalt.

Esialgu ostusoovi ei ole. Lihtsalt möödasõidul jäi silma.

Aga tänud.
Kas 60mm laiad lavakarkassiga risti olevad lavalauad (paksus ca 22mm, haab. Kindlasti kuiv) tuleb kinnitada kahe kruviga või piisab ühest? St kas need laval ca 55cm pikad ja astmel ca 25cm pikad pulgad võivad end ka kummi tõmmata või ei pea seda kartma?
Ma ei tahaks kandevpõõnadesse nn kruvimerd. Vist ikka mõistlik panna kahega?
(19-02-2017, 21:15 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]Ma ei tahaks kandevpõõnadesse nn kruvimerd.

Olen näinud lahendust, kus kruvid on asendatud puittüüblitega, ilmselt olid nad liimitud.
(19-02-2017, 15:39 PM)Kivipurustaja Kirjutas: [ -> ]Jõudu!

Sattus mulle remonti imelik masin.Peal kahetaktiline Tecumseh.Saan aru,et see millegi niitmiseks.Omanik ütleb,et proovib sellega peenikest võsa võtta,
no ei tea.Soomest toodud kuskilt.Seal peale põhjanaabrite ennastunustavaid remonditöid karburaatori rajoonis masin enam
ei käivitunud.Põhjused üsna lihtsad aga see selleks.Mind huvitab milleks see tegelikult mõeldud on.Muru jaoks lõige liiga kõrge,
min 8 cm. Ise mõtlen,et äkki mingi takjate ja muu kangema umbrohu jaoks? Keegi teab äkki täpselt?
[Pilt: IMG_20170219_1414361.jpg]
[Pilt: IMG_20170219_1415021.jpg]
[Pilt: IMG_20170219_1415171.jpg]
[Pilt: IMG_20170219_1415481.jpg]

Aastaid tagasi sai Soomes ehitusel abis käidud Porvoo lähedal, sealne peremees pakkus ka sellist müügiks. Hind oli mu jaoks kallis  ja jäi võtmata. Kes teab äkki sama Big Grin
(19-02-2017, 20:14 PM)Provoker23 Kirjutas: [ -> ]Kui suur peab olema pingeregulaatori väljundpinge mis akule tagasi jõuab kui mootor töötab. Hetkel on nüüd seis mul mootoriga nii, et kui tühikäigul tiksub, siis on seal kuskil 10-11V juures pingeregulaatorist väljundjuhtme ja massi vahel. Kui törtsu gaasi annan, siis viskab koheselt 18-20V juurde. Kas ka pikemalt kõrgemaid pöördeid hoides pinge nii kõrgeks jääb, ei oska öelda kuna ei tahtnud väga tossutada kinnises garaažis. Kaine mõistus ütleb, et võiks jääda sinna max 15V juurde aga kuna kindel ei ole, siis küsingi.
Regu paistab lühises olema jah. Genekas annab nii palju kui torust tuleb. Minu kogemuste järgi hakkavad kusagil 17 V juures juba tarbijad teispoolsusesse minema.
(19-02-2017, 21:15 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]Kas 60mm laiad lavakarkassiga risti olevad lavalauad (paksus ca 22mm, haab. Kindlasti kuiv) tuleb kinnitada kahe kruviga või piisab ühest? St kas need laval ca 55cm pikad ja astmel ca 25cm pikad pulgad võivad end ka kummi tõmmata või ei pea seda kartma?
Ma ei tahaks kandevpõõnadesse nn kruvimerd. Vist ikka mõistlik panna kahega?

Piisab ühest kl, a enese rahustuseks võid ju 2 ka keerata.