automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ksf tahab osta autot, jutt käib aga  Opelitest, Fordidest, Mazdadest, PSA... 
Päris auto üks tunnustest on et kapotil ei pea kuskilt pimedas varrast otsima, seisab ise üleval, piduritorud ja summuti ei roosteta lambist läbi, lisaks ei pea iga paari aasta tagant  küljekarpe ja tiivaääri üle värvima. Ostes auto ei pea kohe sellele hakkama müraisolatsiooni paigaldama, jne...
Siin soovitatud autodest olen pidanud zafirat, 807t ja grandist. 807 puhul oli suurim miinus eraldi pakitavad istmed. Kui tahad pagasiruumi, on vaja tagumised istmed välja võtta ja kui sul neid nüüd ootamatult vaja on, siis on nad sul kodus. Ja kui taga on kolmene suur iste, siis selle kätte saamiseks peab keskmised istmed ette kokku pakkima, muidu ei mahu välja. Ja väga raske on ka, isegi minusugusel suurel mehel annab kangutada. 2.0 hdi on hea vastupidav asi ka.
Zafiral on head põrndasse pakitavad tagumised istmed. Lühikest maad kannatab sõita ka 7 suurt inimest. 2.0 ja 2.2 diislid on suht probleemsed, uuem 1.9 palju parem. Väiksema läbisõiduga tasub võtta 1.8 bensukas, pmst ainult korraline hooldus.
Grandis on kuue kohaga. Lausa ideaalne kahe lapsega, mõlemal on piisavalt ruumi ja omal hea toolidega mässata. Tagumised istmed põrandasse pakitavad, mis tagab hea suure pagasiruumi ja vajadusel on need istmed lihtsalt lahti pakitavad. bensukas on suht janune, mis vist ongi ainus miinus (hetkel kaalungi tõsiselt gaasitamist).
...ja paraku on autoostusoovituste arv pöördvõrdelises seoses küsimusepüstatuse detailidesse: mida vähem kitsendusi, seda "laiemaltkäsitletav teema". Mille puhul signaali-müra tase aga kohati üpris hirmsaks läheb.
(27-02-2017, 22:40 PM)Laurts Kirjutas: [ -> ]Ksf tahab osta autot, jutt käib aga...
[attachment=62021]
(27-02-2017, 22:40 PM)Laurts Kirjutas: [ -> ]Ksf tahab osta autot, jutt käib aga  Opelitest, Fordidest, Mazdadest, PSA... 
Päris auto üks tunnustest on et kapotil ei pea kuskilt pimedas varrast otsima, seisab ise üleval, piduritorud ja summuti ei roosteta lambist läbi, lisaks ei pea iga paari aasta tagant  küljekarpe ja tiivaääri üle värvima. Ostes auto ei pea kohe sellele hakkama müraisolatsiooni paigaldama, jne...

Ja selleks Õigeks Autoks on...?
No küsimus oligi pigem püstitatud eesmärgiga saada teada teiste kogemust automarkidega mis mu seatud eesmärgid ära täidaks. Ehk siis piisavalt ruumi ja võimeline haagist liigutama. Hetkel on silma jäänud midagi sellist

Aga ei tea miskit head ega halba sellest masinast. Võiks ju võtta universaalkerega volkari või audi ka, aga naine nõuab, et oleks normaalne aastakäik ja läbisõit liiga suur ei tohi olla jne.
läbisõidu keerab abivalmis müüja loomulikult prouale meelepäraseks.
mudu aga on nõnna, et võta oma lapseistmed ligi ja mine proovi hakatuseks need masinasse toppida ja vaata kas ise ka mahud.
Vahel harva kui ilmataat korralikku pakast viskab, siis paljud õues seisvad diiselmootoritega autod on väga heas SEISUkorras. Rolleyes
(28-02-2017, 10:48 AM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Vahel harva kui ilmataat korralikku pakast viskab, siis paljud õues seisvad diiselmootoritega autod on väga heas SEISUkorras. Rolleyes

Pigem ei hakkaks siin nüüd igipõlist vaidluskohta tekitama, kui mootor korras pole, siis seisavad mõlemad.
(27-02-2017, 11:33 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(27-02-2017, 11:23 AM)kr8nik Kirjutas: [ -> ]Töökaaslase Volvo V40-l läks pidutritoru katki ja auto jäi ilma piduriteta.
...

Kindel, et auto jäi täiesti piduriteta või lihtsalt ei julgetud allesjäänuid päris põhjast otsida?

Igatahes minu mossel leidusid peale pidurivooliku lõhkemist järgijäänud pidurid täiesti põhjast ja eriti palju neid ei olnud. Toungue

Täitsa sportlik huvi tekkis. Uuematel vene massinatel oli tõesti 2 diagonaal kontuuri, mis ühe lekkimisel jättis pumpa pisut vedelat alles ja säilitas hädapärased pidurid. Pidurivedeliku anum oli põhjast jagatud kaheks. Käisin õues vaatamas, 1 VW, 2 uuemat, 1 vanem tojoota. Uuemate peapumbad pole sedamoodigi, et midagi sisse jääks, kui kuskilt lekkima peaks, välja tuleb küll 2 otsa, aga kui vedelik otsas, siis mõlemal korraga. Ainsam kord, kus seda juhtunud on corollaga, siis nii ka oli, voolik lõhki ja pidureid 0. Ainult vana LC pumba paak on pealtnäha sellise ehitusega, et kui 1 haru lekib, siis teise jaoks jääb tilgake vedelikku, et teine haru võiks töösse jääda.
(28-02-2017, 11:10 AM)huvi5 Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2017, 10:48 AM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Vahel harva kui ilmataat korralikku pakast viskab, siis paljud õues seisvad diiselmootoritega autod on väga heas SEISUkorras. Rolleyes

Pigem ei hakkaks siin nüüd igipõlist vaidluskohta tekitama, kui mootor korras pole, siis seisavad mõlemad.


Hakkame ikka. Big Grin
Mootorid võivad mõlemal ideaalselt korras olla, aga paraku diiselkütus ise on selliste omadustega, et korraliku pakasega ei tea kunagi kas kütus oli piisava külmakindlusega ja ei ummista kütusefiltrit. Natuke sõltub ka tanklast ja sellest kui kiiresti seal tanklas kütus vahetub. Ka nõuded akule (selle laetusele ja seisukorrale) on tunduvalt karmimad, bensiinimootor käivitub ka siis kui starter mootorit kasvõi kuidagimoodi ringi ajab, osadel uuematel diislitel süsteem ei lase mootoril käivituda kui mootor ei ole starteriga teatud pöörded saavutanud. Diiselmootoritel eelsüüteküünalde mitte töökorras olek tuleb harilikult ka ikka kõige halvemal hetkel välja, siis kui esimene korralik külm käes on ja mootor ei käivitu. Nende vahetamine aga on vahel üsna keerukas kui neid tervelt välja ei õnnestu keerata, tuttav siiani sõidab ringi pooleks keeratud küünaldega ja ootab millal saab lubada autole sellist seisakut, et plokikaan maha võtta.
Minu arust milleks mängida lotot, bensiinimootor on palju muretum. Rolleyes Ja pealegi me räägime praegusel juhul auto valikust inimesele, kes sõidab üsna vähe (eespool mainitud aastased läbisõidud).
(28-02-2017, 11:57 AM)veix__ Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2017, 11:10 AM)huvi5 Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2017, 10:48 AM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Vahel harva kui ilmataat korralikku pakast viskab, siis paljud õues seisvad diiselmootoritega autod on väga heas SEISUkorras. Rolleyes

Pigem ei hakkaks siin nüüd igipõlist vaidluskohta tekitama, kui mootor korras pole, siis seisavad mõlemad.


Hakkame ikka. Big Grin
Mootorid võivad mõlemal ideaalselt korras olla, aga paraku diiselkütus ise on selliste omadustega, et korraliku pakasega ei tea kunagi kas kütus oli piisava külmakindlusega ja ei ummista kütusefiltrit. ....
Ja millal lp.ksf. veix ise külmunud diisliga jännis oli? (mina olin 10+aastat tagasi, oma viga, mul min 5 diiselutot õues)
Bensiin on muretum ja odavam tõesti, kui vähe sõita, aga tänasel päeval külmunud ja mittekäivituvast diislist rääkida, saab ainult koonerdava omaniku kontekstis.
Ehk teab siit keegi kedagi, kes rohutirtse müüb? Tuttaval teaduril on nendega miskit tegemist.
(28-02-2017, 12:51 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Ja millal lp.ksf. veix ise külmunud diisliga jännis oli? (mina olin 10+aastat tagasi, oma viga, mul min 5 diiselutot õues)
Bensiin on muretum ja odavam tõesti, kui vähe sõita, aga tänasel päeval külmunud ja mittekäivituvast diislist rääkida, saab ainult koonerdava omaniku kontekstis.

Ma ise ei ole olnud ja ilmselt ei ole ka lähitulevikus, sest ei ole plaanis diiselmootoriga autot osta.  Big Grin
Küll aga on mitmel tuttaval probleeme olnud ja kardetavasti on ka edaspidi. Mis koonerdavast omanikust siin rääkida saab kui auto osteti soojal perioodil ning siis alles esimese külmaga tuleb välja, et auto on talvel heas SEISUkorras. Rolleyes Eks muidugi hakatakse siis eurosid sisse laduma (ei koonerdata), aga see ei muuda olnud probleemi ja sellega seotud ebameeldivusi olematuks. Samuti kui on vähe sõitmist (nagu siin teemas küsijal on), võib esimese ootamatu külmaga olla jäänud paaki liiga palju suvist kütust ja siis pole käivitamine selle kütusega mitte kuidagi võimalik.
Ksf'le silma jäänud nissanite kohta võin mainida, et esimese asjana tuleb paigaldada dubleeritud miinus kere ja mootori vahele. On kogemusi küll bensiinimootoriga isenditega, kus ainus miinus läheb puruks ja klient sai osta koos juhtmega ka uue mootori juhtaju.
(28-02-2017, 12:51 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2017, 11:57 AM)veix__ Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2017, 11:10 AM)huvi5 Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2017, 10:48 AM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Vahel harva kui ilmataat korralikku pakast viskab, siis paljud õues seisvad diiselmootoritega autod on väga heas SEISUkorras. Rolleyes

Pigem ei hakkaks siin nüüd igipõlist vaidluskohta tekitama, kui mootor korras pole, siis seisavad mõlemad.


Hakkame ikka. Big Grin
Mootorid võivad mõlemal ideaalselt korras olla, aga paraku diiselkütus ise on selliste omadustega, et korraliku pakasega ei tea kunagi kas kütus oli piisava külmakindlusega ja ei ummista kütusefiltrit. ....
Ja millal lp.ksf. veix ise külmunud diisliga jännis oli? (mina olin 10+aastat tagasi, oma viga, mul min 5 diiselutot õues) ...
ka mul neid mitu õues ja ikkagi juhtub probleeme külmunud diisliga. Viimati kunagi jaanuaris kui külma oli vaid 22-23 kraadi. Töölt sõites viskas pool aastat vana autoke kõik elektroonilised abiseadmed tagant ära ja üle 70 edasi ei läinud, talla palju tahad - ühesõnaga avariirežiimis. Kõne esindusse andis infot et kütusetoru olla imepeenike ja kusagilt palja koha pealt minevat mootorini, sealt tükkivat süldiks võtma. Pärast ca 50 km sõitu hakkas jälle tööle, ju siis tagasivoolust sai piisavalt soojaks küte.
Enne seda oli see mingi 5 a tagasi, kui olid viimati päris talved. Üldiselt oli külma nii 32-33 kraadi, mis ka Statoili talvekütte ametlik näit. Aga ühes sügavas ürgorus näitas kraadiklaas -36 (seal on alati ca 5 kraadi külmem kui mujal) ja kohe võttis mootori jõnksutama ning lõi kütusefiltri tule põlema, sain need 3-4 km orus sõidetud ja jälle elu lill. Tagasiteel kordus sama nali ...
(28-02-2017, 11:57 AM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Hakkame ikka. Big Grin
...
bensiinimootor käivitub ka siis kui starter mootorit kasvõi kuidagimoodi ringi ajab
...

Juba ammu ei piisa lahustipõletajale väikesest kõksust üle ÜSS, ikka kerimist tahab. 
Kütuse ja tanklate kohta käiv on õige.

Mootori eripärasid mitteteadvate odavate diilide jahtijate kohta käiv niisamuti. Aga kuidas peaks see aitama 10+ k€ otsivat küsijat?

Mis kassaiaiaid puudutab, siis lapsetoolid kaasa ja proovima - ega muidu tõde eiselgu. Vihjeks sedapalju, et jube vähe on ruumi tagaistme ees...
Minul endal on 1,6 diisel ford focus c-max, 5 aasta jooksul pole kordagi külmumise janti olnud, isegi siis mitte kui külm tuli peale ja kõigis tanklates oli suvine diisel sees. Mina läksin hommikul nagu muuseas ja sõitsin ringi ei mingeid probleeme. Nii sama sõita on öko kuid suudab ilusti käru ka tõmmata, täismassiga 800kg ja üle jääb mannetuks, aga kui püsida lubatud masside piires, siis täitsa hea masin. ise koos naise ja 3 lapsega saab sõidetud, ega jalad laiali tagaistmel ruumi pole, kuid sõidud saab kõik tehtud. Jala ruumi tunduvalt rohkem kui tavalises focuses.
Alguses sain aru et ostja soovib metsast küttepuid vedada aga kui mööda maanteed siis see maastur oli liiast veidi jah Big Grin
(23-02-2017, 13:01 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Sellist nagu lingil toodud sul vaja ongi, reguleeritav vooluvahemik peab ainult sinu vajadustele vastama.

mootori birkalt kahjuks watte välja ei loe(tööstuslik õmblusmasina mootor),küll aga sagedusmuundur näitab voolutarvet 0,3-04 vilgub sellel,et siis 0,4 A kaitsme peaksin sebima?olemas netis ka kalkulaator http://www.elektroskandia.ee/abi/kalkulaator ja seal mingi võimsustegur mis muudab lõpptulemust,et mida see tegur tähendab?
Autofoorum küll, aga maainimesi on palju, seega viskan veel ühe küsimuse õhku - Kuna naisperet on kole palju krundile saanud ja mehed nagu tagaplaanile lükatud, siis on tekkinud tungiv soov saada osale naistest uus mees, ehk saaks siis rohkem rahu... Täpsemalt siis oleks vaja majapidamisse väikesele kanakarjale ühte elusuuruses kikast kabistama.

Ei ole vaja teist põlvkonna paljundamise eesmärgil, vaid lihtsalt iluasjaks aeda. Naistepereks teisele oleks tavalised isabrown vms. nimega pruunid linnukesed.
Kuna aga kaasa pelgab, et kikas läheb alati tigedaks(tegelikult ega ikka ei lähe kui teda ei narri), siis peaks teine olema kanadega samas suurusjärgus ja noh - minu meelest võiks ta väljanägemine ka olla veidi teistsugusem.

Et soovitage rahulikku ja omamoodi välimusega väiksemat kuketõugu - omal on jäänud silma hollandi valgepea, mis näeb lihtsalt nii muhe välja ja peaks ka küllaltki rahulik linnuke olema.

Hinna poolest muidugi üle 20€ et ole nagu erilist soovi maksta.