Oleks Sul profiilis tel nr võiksin hommikul garaažist helistada,vaadates jagamispearaamatust järele.
(11-04-2017, 20:18 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ] (11-04-2017, 17:04 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teeks Tallinnas sellise sõrme valmis ?
see meenutab dnepraali jala sõrme.
Mälu järgi on Dnepri jala sõrm läbimõõduga 12mm
To 2715. Käepärast vene jagamispeaga kaasatulev vihik, paraku ingliskeelne:"Multipurpose Indexing Heads YDGD 160, -200, -250, -320, -400". Selle järgi kettal peaks ka 19 auguline ring olema. Praktiliselt jagamist teinud 50 aastat tagasi- mõhkugi ei mäleta enam.
Jagamispeaga jagamine...
Vaata
siia
Venekeelne küll aga arvutuskäik olemas.
Venekeelsete metallitöö märksõnade jaoks saab abi
siit
Raamatust järele vaadatud:19 jaotusringil 2 täisringi +2ava.
(12-04-2017, 21:03 PM)_rein_ Kirjutas: [ -> ]Raamatust järele vaadatud:19 jaotusringil 2 täisringi +2ava.
Ma väga tänan vaatamast!
Kahjuks paeluvad mind asjad, mida ma ei mõista ja seega on ikkagi õhus küsimus, et kuidas pagan võtaks nad seda ikkagi arvutavad?
Seda enam, et mingi teooria järgi võis seda arvutust olla võimeline teostama ka onu Stjopa, kes oli saanud peatehnoloogiks tänu sellele, et suutis hankida direktorile defitsiiti mitte oma silmapaistva matemaatikaoskuse tõttu...
Ok, ülekanne jagamispeal on 1:40 ja seega kui meil on vaja jagada ring 19 siis arvutus algaks tehtega 40/19 = 2,1 pööret käepidemega.
Edasine on vähe segane, kuid kas näiteks nii: 1 pööre on 360 kraadi ja seega:
360x2,1=756 kraadi.
756-720=36
Seega jääb meil kahest täisringist üle 36 kraadi.
Mismoodi nüüd leida mitme auguga ketast peab kasutama ei suuda enam tuletada mõtlemisorgani ülekuumenemise pärast.
Ülekandearv jaga nõutud hambaarvuga, Sinu puhul 19.
Tulemuseks 2 vändapööret ja...
järgi jäi 2 üheksateistkümnendikku ,murdarvuna kirjapanduna.
Nüüd kaed oma jagamispea kettal milline vähim auguarv on kordne või võrdne joonealuse arvuga (siin 19).
Kui on ringil 19 ava siis jääb kehtima see 2 üheksateistkümnendikku... seesama 2 ongi kahele täisringile lisatav aukude arv.
Kui 19 ava kettal puudub, valid järgmise... 38 avaga. Siis tuleb 2 ringile lisaks 4 ava. (kui joone all korrutasid kahega siis ülalpool joont tuleb sama teha)
Vasja on oma näite niiviisi kirja pannud.
Selle vastuse oleks vist leidnud ka mingi kolmanda - neljanda klassi matemaatikaõpikust, üsna tuttav jutt tundub...
See tähendab, et jagamispead ei ole õppinud, matemaatikat kunagi küll. Kirja panna loomulikult ei oleks praegu suutnud, kellel neid harilikke murde ikka vaja on
(13-04-2017, 00:17 AM)weldman Kirjutas: [ -> ]Ülekandearv jaga nõutud hambaarvuga, Sinu puhul 19.
Tulemuseks 2 vändapööret ja...
järgi jäi 2 üheksateistkümnendikku ,murdarvuna kirjapanduna.
Nüüd kaed oma jagamispea kettal milline vähim auguarv on kordne või võrdne joonealuse arvuga (siin 19).
Kui on ringil 19 ava siis jääb kehtima see 2 üheksateistkümnendikku... seesama 2 ongi kahele täisringile lisatav aukude arv.
Kui 19 ava kettal puudub, valid järgmise... 38 avaga. Siis tuleb 2 ringile lisaks 4 ava. (kui joone all korrutasid kahega siis ülalpool joont tuleb sama teha)
Vasja on oma näite niiviisi kirja pannud.
Vaatan, arvutan ja mõtlen kuid aru ikka ei saa.
40/19 on 2,105 sealt 2 pööret ja aru ma ei saa millest ja mismoodi see murd 2/19 moodustub.
Peale selle murru saamise käigu on kõik loogiline.
https://www.taskutark.ee/m/jagamine-jaga...jarjekord/
Siin on hea seletus. Ma pingutasin oma allesjäänd ajurakke ja sundisin neid tööle, no ei toimi miski enam nii vanade salvestuste puhul
Googel appi ja voilaa, selgitus olemas.
PS ma ei ole kindel, et selle matemaatika saab üksühele jagamispeale üle kanda, seega minu juhise järgi persessesseläinud hammasrattaid ma ostma EI HAKKA.
PPS samas tundub üsna loogiline, et kui õige sammu saamisest jääb just see 1/19 või 2/38 puudu, siis just niipalju tulebki lisada
Tervist!
Vast veidi rumal küsimus aga ilmselt on vanuse ja vähese kokkupuute puhul välja vabandatav. Tarku raamatuid ka talu raamaturiiulitest ei leia kus too oleks mainitud.
Küsimus nimelt, mis on GAZ66 ja 51/52 velje keskava ja poldivalemid ja kas nad omavahel vahetusse ka kõlbavad minna või ei sobi kohe mitte?
Tänan!
Ilusaid pühi!
(13-04-2017, 23:45 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Vaatan, arvutan ja mõtlen kuid aru ikka ei saa.
40/19 on 2,105 sealt 2 pööret ja aru ma ei saa millest ja mismoodi see murd 2/19 moodustub.
Peale selle murru saamise käigu on kõik loogiline.
Sinule hetkel vajalik ring kooosneb 19 osast.
40:19=2 tervet (19 osalist) ringi ja jääk 2 on 2 osa 19-st.
Kokku teeb 2 tervet ringi + 2 osa kolmandast.
Häid Pühi!
(14-04-2017, 09:51 AM)corpy Kirjutas: [ -> ]Küsimus nimelt, mis on GAZ66 ja 51/52 velje keskava ja poldivalemid ja kas nad omavahel vahetusse ka kõlbavad minna või ei sobi kohe mitte?
Lihtalt infoks. Väga põgus
Yandeksis sobramine viis ühele lehele, kus väideti et, mõlema auto poldivalem on 6X222,3 ja keskava 163. Tõenäoliselt see on tõde, kuigi muigama pani see, et tabelis oli mõlemil ET märgitud 60. No ei saa ju olla, ühel on poldiring velje välispinnast seespool, teisel aga väljaspool. See paneb muidugi kogu tabeli sisu kahtluse alla, aga kaldun arvama, et poldivalem ja keskava on tõesed.
Ühes teises tabelis oli poldivalemiks 222.25, keskava sama, mis eelmainitud - 163.
Kust ma saaksin kumera pinna lihvimiseks painduva lihvimisklotsi osta?
Palun öelge mõne firma nimi, mis Tallinna kandis hüd.sil jaoks kroomvart ning hülsitoru pakuvad. Kas on reaalne leida mõnest firmast 250-300mm siseläbimõõduga hülsitoru ning saada selle otsast nt 10cm pikkune jupp?
(17-04-2017, 13:33 PM)Envir Kirjutas: [ -> ]Palun öelge mõne firma nimi, mis Tallinna kandis hüd.sil jaoks kroomvart ning hülsitoru pakuvad. Kas on reaalne leida mõnest firmast 250-300mm siseläbimõõduga hülsitoru ning saada selle otsast nt 10cm pikkune jupp?
BENTELER Sauel on esimene, kes meenub.
Tsitaat:zazik
(17-04-2017, 13:33 PM)Envir Kirjutas: [ -> ]Palun öelge mõne firma nimi, mis Tallinna kandis hüd.sil jaoks kroomvart ning hülsitoru pakuvad. Kas on reaalne leida mõnest firmast 250-300mm siseläbimõõduga hülsitoru ning saada selle otsast nt 10cm pikkune jupp?
BENTELER Sauel on esimene, kes meenub.
Tänan viitamast! Soetasingi sobiva rõnga sealt.
Mul tekkis pulli pärast tahtmine muuta üks väiksemat sorti laadimiskraana 360kraadi pööratavaks. Algupäraselt ei ole sellel kraanal pöörlevat hüdrojaoturit välise õlivarustuse jaoks, konstruktsiooni tõttu ei kannata kuskilt vahelt ka otse hüdrotorusid vedada. Vene laadimiskopakese pöörelite eeskujul tekkis mõte panna ümber kraana jala kaks rõngast üksteise sisse, üks paigal, teine pöörab kaasa. Sisemise rõnga sees on õli ja o-rõngaste jaoks sooned, välimiseks rõngaks ongi siis see sama hülsitorust võru. Kaasa pöörava rõnga küljest saab võtta toite kraanale, paigal seisva rõnga külge saab ühendada pealevoolu.
Küsisin suht niisama, et kas mõne suurema hülsitoru otsast saaks ühe rõnga kaksata ja näe saigi, ei maksnud suurt midagi. Krt nüüd ei jää midagi muud üle, peangi mõtte teoks tegema
[quote pid='420815' dateline='1492521647']
Tänan viitamast! Soetasingi sobiva rõnga sealt.
Mul tekkis pulli pärast tahtmine muuta üks väiksemat sorti laadimiskraana 360kraadi pööratavaks. Algupäraselt ei ole sellel kraanal pöörlevat hüdrojaoturit välise õlivarustuse jaoks, konstruktsiooni tõttu ei kannata kuskilt vahelt ka otse hüdrotorusid vedada. Vene laadimiskopakese pöörelite eeskujul tekkis mõte panna ümber kraana jala kaks rõngast üksteise sisse, üks paigal, teine pöörab kaasa. Sisemise rõnga sees on õli ja o-rõngaste jaoks sooned, välimiseks rõngaks ongi siis see sama hülsitorust võru. Kaasa pöörava rõnga küljest saab võtta toite kraanale, paigal seisva rõnga külge saab ühendada pealevoolu.
Küsisin suht niisama, et kas mõne suurema hülsitoru otsast saaks ühe rõnga kaksata ja näe saigi, ei maksnud suurt midagi. Krt nüüd ei jää midagi muud üle, peangi mõtte teoks tegema
[/quote]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tallinn- Lasnas tooted valmis kujul olemas... Korvtõstuki pöörderingi õli jagaja .... valmiskaup. 5157923
Parimat h2rra