automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas kõige mõistlikum lõhkuda paneele?
Asuvad mul keldris, kandev sein pole.
Mõõdud kusagil 100x50x30 cm.
Piigiga hea meelega kallale ei läheks, naabrid söövad elusalt.
Meenub, et olemas mingi keemia mis paisub? Kas ka toimib?
Või mingeid muid inimlikumaid mooduseid?


[Pilt: Df1Nn3NgFGPMbKMy2][Pilt: paneel.jpg]
(24-10-2017, 21:34 PM)rocker Kirjutas: [ -> ]Kuidas kõige mõistlikum lõhkuda paneele?
Asuvad mul keldris, kandev sein pole.
Mõõdud kusagil 100x50x30 cm.
Piigiga hea meelega kallale ei läheks, naabrid söövad elusalt.
Meenub, et olemas mingi keemia mis paisub? Kas ka toimib?
Või mingeid muid inimlikumaid mooduseid?


[Pilt: Df1Nn3NgFGPMbKMy2]

Tundub olevat vundamendi ploki moodi. Kui tahad seina maha, siis segu rällakaga vahelt välja ja kangi- tungraua- toore jõuga lükkad vahelt välja.  Uuri, kuidas püramiide ehitati.
Isegi pikalilükatuna on neid tülikas uksest välja ja trepist üles tassida. Suht vaikne meetod jupitamiseks on siin:

https://www.youtube.com/watch?v=cBMcMGBhUVk

Veneaegne vundamendiplokk on suure tõenäosusega ilma armatuurita, seega võib selline tehnoloogia ka betooni viilutamiseks sobida. Aukude puurimisest paraku pääsu ei ole.
Kuna siin ennegi juttu olnud ,et kustkohast saaks jupikese midagi...Astusin siis Enimorist läbi(tallinna rida rohkem)Pakuvad ikka kõike.Starteri ,genekapuksimaterjal nii 10.00 raha kilo.Alati on ka juppe ,niikuinii peab varuga olema ,et pinki panna.Samas ,kuskilt kostis läbi ,et viskad laobufaikale viieka ja jupp käeas.Tühjagi.Kas on venkudel nn."töökultuur"hirmsalt muutunud ,või kaamerad laes ,aga ilma kontorita ei saa seibigi enam. SmileSamas mehed ikka päris teadjad ,kui küsida milleks suvalist ainet vaja.Olgu siis starterid ,denekad ,turbod või mingid puksid stantsidele.
Tsitaat:Kas on venkudel nn."töökultuur"hirmsalt muutunud ,või kaamerad laes ,aga ilma kontorita ei saa seibigi enam
Enimoris on kogu aeg kord majas olnud. Jutt käis sellest, et laos on neil jääkide riiul. Valid sealt omale sobiva tüki välja ning näitad laomehele (-naisele) ette ning see annab sulle kviitungi, millega lähed kontorisse maksma. Riiulist või jääkidest võttes pääsed lõikamise tasuta ning mõnikord saad mingit kvaliteetmaterjali odava materjali kilohinnaga. Ma olen seal asutuses käinud ca 10a juba, seal pole mingit laomehele maksmist selle aja jooksul olnud. Kaamerad on laos ka peal, aga nad ei pane lattu kedagi vastutama, keda nad ei usalda. Ettevõtmise läbimõeldust näitab see, et nad ei viska jääke utiili vaid väikse vaevaga müüvad selle korraliku hinna eest inimestele maha.
See on sinu viga, et venksidest ette halvasti mõtled ja neilt altkäe tegevust ootad Big Grin
Ka mina varemalt sagedane Enimori klient.Mainisin ju ,et kellegi  sõnavõtust kostis läbi(no ei viitsinud kõiki postitusi läbi lapata ,et leida "asitõend")Saab ka nn.althõlma.PS .See ,et ma mainisin sealseid töömehi venkudeks ,siis need nad ju on.Ärgem hakakem tassima siia poliitikat A la neegrid ,mustanahalised(nn.poliitkorrektsus vms.)Samas altkäe pole mina sealt midagi saanud .Kui hoolikalt loed ,siis mainisin ,et keegi arvavat nii.Mis puutub aga nn´".venkudesse "siis minu parimate sõprade TOP 3 s1 neist
(24-10-2017, 20:32 PM)peeter11 Kirjutas: [ -> ]Miks seda vedrut lahti saada tahad?Nt klotse saab vahetada enamusel ka kui see vedru kinni ussitanud on lihtsalt tsuti painutada vaja.

Sest see vedru on ära mädanenud meie toredas kliimas ja oleks tarvis uued panna. Sellel mis ära murdus juba puurisin uued avad ja painutasin seda traati vähe et paika istuks...
(25-10-2017, 02:39 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Isegi pikalilükatuna on neid tülikas uksest välja ja trepist üles tassida. Suht vaikne meetod jupitamiseks on siin:

https://www.youtube.com/watch?v=cBMcMGBhUVk

Veneaegne vundamendiplokk on suure tõenäosusega ilma armatuurita, seega võib selline tehnoloogia ka betooni viilutamiseks sobida. Aukude puurimisest paraku pääsu ei ole.

Terves tükis neid tõesti keldri trepist üles ei vea ja haagisele ei vinna üksinda.
Õnneks segu on vahel nii ära surnud, et plokke see enam koos ei hoia.
Aukude puurimine on täiesti tehtav, eks tuleb, siis seda "kiilumist" katsetama hakata. 
Paisuv keemia on paraku ulmelise hinnaga...
(25-10-2017, 19:56 PM)rocker Kirjutas: [ -> ], eks tuleb, siis seda "kiilumist" katsetama hakata. 
Paisuv keemia on paraku ulmelise hinnaga...

Kiilude hülsid peavad olema sellised, et täispikkuses venitab, mitte ainult ülevalt. Natuke sobrad, leiad selle tegemise õpetuse ka.
(25-10-2017, 19:56 PM)rocker Kirjutas: [ -> ]
(25-10-2017, 02:39 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Isegi pikalilükatuna on neid tülikas uksest välja ja trepist üles tassida. Suht vaikne meetod jupitamiseks on siin:

https://www.youtube.com/watch?v=cBMcMGBhUVk

Veneaegne vundamendiplokk on suure tõenäosusega ilma armatuurita, seega võib selline tehnoloogia ka betooni viilutamiseks sobida. Aukude puurimisest paraku pääsu ei ole.

Terves tükis neid tõesti keldri trepist üles ei vea ja haagisele ei vinna üksinda.
Õnneks segu on vahel nii ära surnud, et plokke see enam koos ei hoia.
Aukude puurimine on täiesti tehtav, eks tuleb, siis seda "kiilumist" katsetama hakata. 
Paisuv keemia on paraku ulmelise hinnaga...
Kalla auk vett täis ,tali tulemas ,küll lõhki lööb... Big Grin Nali naljaks ,ehk on ka Eestimaal selliseid hüdral töötavaid kiile ,mis igatsugu graniidi laksuga lõhki löövad.Nagu Marko mainis ,augu puurimisest ikkagi ei pääse.Vastasel juhul ju ainult nn.päästeameti kivikettaga rellakas jne....Aga lärmist ei pääse enivei..
Palju see plokike kaalub? 400+- kg? Kui on tali kusagile kinnitada, tõmbad ümarpuidu peal trepini ja sealt mööda prusse üles. Oleneb muidugi trepi kandejõust. Maasturi vints trepil abiks?
Kui ülevaatusele minnes auto roolil "airbag" kirja pole, siis minu arust muud moodi ei peakski aru saama, kas on airbag olemas või mitte. Selliseid mudeleid on (eelmisel sajandil) toodetud nii turvapadjaga kui ilma. No näiteks kui ühel korral lähen ülevaatusele ning on Airbag kirjaga rool, aga armatuuris vastava kirjaga lamp ei tööta (koht on olemas, aga pirni pole) ja pannakse ohtliku veana kirja, et kontroll-lamp ei tööta. Lähen siis teist korda ülevaatusele ilma "Airbag" kirjata rooliga ja ütlen et eelmisel korral oli vale rool peal (romulast ostetud kuna nägi parem välja kui teine narmandava nahaga), siis on ok? Rolleyes
Mis kuradi värk siin foorumis selle tsiteerimisega on? Igas teemas miski kastimeri ja all kolm sõna, et järgmine geenius saaks tulla ja seda kõike omakorda tsiteerides neli sõna alla kirjutada. Olgu teemas või 1 post, ikka teeme selle kastihunniku. Mis?
(25-10-2017, 22:28 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Kui ülevaatusele minnes auto roolil "airbag" kirja pole, siis minu arust muud moodi ei peakski aru saama, kas on airbag olemas või mitte. Selliseid mudeleid on (eelmisel sajandil) toodetud nii turvapadjaga kui ilma. No näiteks kui ühel korral lähen ülevaatusele ning on Airbag kirjaga rool, aga armatuuris vastava kirjaga lamp ei tööta (koht on olemas, aga pirni pole) ja pannakse ohtliku veana kirja, et kontroll-lamp ei tööta. Lähen siis teist korda ülevaatusele ilma "Airbag" kirjata rooliga ja ütlen et eelmisel korral oli vale rool peal (romulast ostetud kuna nägi parem välja kui teine narmandava nahaga), siis on ok? Rolleyes

Ise küsin ise vastan.
Loodetavasti. Samas äkki kuidagi VIN-koodiga seotult on võimalik vaadata kas airbag peaks olema sel autol või mitte.
https://www.tt-thermo.fi/

Kellelgi sellise jahutusvedeliku pump / soojendi kasutamisega kogemusi on?
Plaanin 2008 Vectra 1.9 CDTI salongiradika vooliku vahele ühendada, kuulaks enne targematelt kogemusi.
(25-10-2017, 22:55 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]Mis kuradi värk siin foorumis selle tsiteerimisega on? Igas teemas miski kastimeri ja all kolm sõna, et järgmine geenius saaks tulla ja seda kõike omakorda tsiteerides neli sõna alla kirjutada. Olgu teemas või 1 post, ikka teeme selle kastihunniku. Mis?

Eriti teemas ,"....oma küsimusi ei vääri" segunevad ilmselt niipaljud teemad kokku ,millest ilma "vihjeta"pihta ei saakski .See küll minu arvamus ,adminnid on selle jaoks ,kes panevad asja  paika..PS:Kui oled teema lugeja ,peaksid asjale pihta saama ilma liigset lugemata..nn .ridade vahelt... SmilePS:Sul niipalju foorumeid tsenseerida ,ehk läks midagi sassi..SadÖ)
(25-10-2017, 22:28 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Kui ülevaatusele minnes auto roolil "airbag" kirja pole, siis minu arust muud moodi ei peakski aru saama, kas on airbag olemas või mitte...
Täpselt, nagu sa hiljem ise taipasid, on igal autol vin kood. See on nagu inimesel dna kood. Võiksime teha uue veixi, kui seda poleks seadusega keelatud.
Olen kahele masinale tellinud süütevõtmed vin koodi järgi. Polegi vaja lukueksperdis koopiat teha. Airbagi info on selle kõrval kõkimõki.
(26-10-2017, 00:12 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(25-10-2017, 22:28 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]Kui ülevaatusele minnes auto roolil "airbag" kirja pole, siis minu arust muud moodi ei peakski aru saama, kas on airbag olemas või mitte...
Täpselt, nagu sa hiljem ise taipasid, on igal autol vin kood. See on nagu inimesel dna kood. Võiksime teha uue veixi, kui seda poleks seadusega keelatud.
Olen kahele masinale tellinud süütevõtmed vin koodi järgi. Polegi vaja lukueksperdis koopiat teha. Airbagi info on selle kõrval kõkimõki.

Vin ,vinix tuleb ka reaalselt veenduda  ,et airbag olemas oleks(toimiv)   Lihtsalt enda jaoks ,ülevaatajat see ehk ei kotigi Rolleyes
(26-10-2017, 00:25 AM)linnuke Kirjutas: [ -> ]Vin ,vinix tuleb ka reaalselt veenduda  ,et airbag olemas oleks(toimiv)   Lihtsalt enda jaoks ,ülevaatajat see ehk ei kotigi Rolleyes

Mismoodi airbagi toimimises reaalselt veenduda - sõidan prooviks vastu posti? Big Grin Diagnostika näitab ka ainult et veakoode pole ja ahel(-ad) on õige takistusega, mis tegelikult süsteemis toimub ja kui töökorras see on mine võta kinni...