automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(22-01-2018, 14:35 PM)stretch Kirjutas: [ -> ]
(22-01-2018, 12:39 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]Mina saan 20% -- jõud sõltub pindalast ju. (17*17)/(19*19) = 0,8 ümardatult.

Mitte et tulemus sellest muutuks, aga antud arvutusest nähtub, et tegemist on mingite uut tüüpi agregaatidega: ilmselt siis piduriprismadega.

Huvitav, mismoodi see nähtub?
(22-01-2018, 14:35 PM)stretch Kirjutas: [ -> ]
(22-01-2018, 12:39 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]
(22-01-2018, 12:22 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Silindri arendatav jõud sama surve juures väheneb umbes 10%.
Mina saan 20% -- jõud sõltub pindalast ju. (17*17)/(19*19) = 0,8 ümardatult.

Mitte et tulemus sellest muutuks, aga antud arvutusest nähtub, et tegemist on mingite uut tüüpi agregaatidega: ilmselt siis piduriprismadega.

Osa arvutust on tehtud lihtsalt kaadri taga. Pindalade  suhtel ei oma pinna kuju tähtsust.
Silindri põhjapindala oli minuteada vanasti pii*r2
(22-01-2018, 15:15 PM)stretch Kirjutas: [ -> ]Silindri põhjapindala oli minuteada vanasti pii*r2
Ma arvasin, et iseenesestmõistetavad taandamised võib välja kirjutamata jätta.
(22-01-2018, 15:10 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]
(22-01-2018, 14:35 PM)stretch Kirjutas: [ -> ]
(22-01-2018, 12:39 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]
(22-01-2018, 12:22 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Silindri arendatav jõud sama surve juures väheneb umbes 10%.
Mina saan 20% -- jõud sõltub pindalast ju. (17*17)/(19*19) = 0,8 ümardatult.

Mitte et tulemus sellest muutuks, aga antud arvutusest nähtub, et tegemist on mingite uut tüüpi agregaatidega: ilmselt siis piduriprismadega.

Osa arvutust on tehtud lihtsalt kaadri taga. Pindalade  suhtel ei oma pinna kuju tähtsust.
Olgu-olgu. Sain aru, et mõistlik on 19 mm silinder sebida ja kõik.

Ja pindalade suhtel pole mingit vahet kas on tegu ruudu või ringiga... tulemus on ikka -20%.
On keegi endale ehitanud peno purustamise masina või oskab suunata, et kus seda nt teenusena tehakse? Põranda lammutamisest ning varasemast soojustamisest on jäänud üle 6-7 200l kotitäit peno tükke, millele võiks sihipärase kasutuse leida. Asun kesk-eestis.
(22-01-2018, 22:25 PM)t4rio Kirjutas: [ -> ]On keegi endale ehitanud peno purustamise masina või oskab suunata, et kus seda nt teenusena tehakse? Põranda lammutamisest ning varasemast soojustamisest on jäänud üle 6-7 200l kotitäit peno tükke, millele võiks sihipärase kasutuse leida. Asun kesk-eestis.

Kasutad õunapurustajat kui naine ei näe.
Kas Eestis lisaks dekoratiivsele kroomimisele pakub keegi ka "hard chrome plating" teenust?
(22-01-2018, 22:25 PM)t4rio Kirjutas: [ -> ]On keegi endale ehitanud peno purustamise masina või oskab suunata, et kus seda nt teenusena tehakse? Põranda lammutamisest ning varasemast soojustamisest on jäänud üle 6-7 200l kotitäit peno tükke, millele võiks sihipärase kasutuse leida. Asun kesk-eestis.

Mingi söödajahuveskiga (mis oli kettaga õunapurustiga samasugune, veidi suurem) läks kui ludin, enne lõikasin suuremad tükid platesae peal pulkadeks, et masinasse mahuks.  Kõrvaklapid ja repiraator, tolmupilv ja lärm oli vägev.
on sel polüstürooliga jamamisel mõtet? Kogus väike, prahti palju, tulemi soojusjuhtivus tehasetootest väiksem ning kasutatav ilmselt vaid saepuru aseainena veel piiratumalt, kui saepuru. Või on sel prügil mingi kasutusotstarve, mida ma ei hooma? Wink
Seisusoojendi kohta küsimus.
Audi A6 C4 96 2,5TDi. Hetkel peal vanakooli Webasto DBW46 (4,6kW). Kuna ahi on aga sent surmale võlgu ja olen siiani teda turgutanud aga nüüd lõpuks olen loobunud ja tuleb uus ahi osta. Tekkis küsimus, et kas siis osta Eberspächer D3WZ või D5WZ? Juhtmete ümberehitusega olen kursis, kuna juhtmed olemas autos, siis on otste õigesse "asendisse" paigutamise vaev. Samas olemas on uus tsikulatsioonipump ja ka kütusepumpasid on mitu kodus. Kas see 3kW-ne toidaks ära või võtta 5kW-ne?

D3WZ 330EURi
D5WZ 405EURi
Kui võimalus on, siis loomulikult 5kw. Pole mitte ühtegi head põhjendust lahjema eelistamisele peale hinna.
(23-01-2018, 11:25 AM)Kaar3l Kirjutas: [ -> ]Seisusoojendi kohta küsimus.
Audi A6 C4 96 2,5TDi. Hetkel peal vanakooli Webasto DBW46 (4,6kW). Kuna ahi on aga sent surmale võlgu ja olen siiani teda turgutanud aga nüüd lõpuks olen loobunud ja tuleb uus ahi osta. Tekkis küsimus, et kas siis osta Eberspächer D3WZ või D5WZ? Juhtmete ümberehitusega olen kursis, kuna juhtmed olemas autos, siis on otste õigesse "asendisse" paigutamise vaev. Samas olemas on uus tsikulatsioonipump ja ka kütusepumpasid on mitu kodus. Kas see 3kW-ne toidaks ära või võtta 5kW-ne?

D3WZ 330EURi
D5WZ 405EURi

3kw on hea vaid sõidusoojendiks, ehk lisaks. Seisusoojendiks ikka 4-5kw.
Autoks Sharan, 2000a
Küsimus nende samade soojendite kohta.
Sõidu ajal ahi töötab, kuid kui auto välja suretan, siis küljekarbist hakkab suitsu ja kärsakat tulema, mis imbub ka salongi.
Küljekarbist võtab ta põlemiseks õhku.
Kas peale auto väljasuretamist peaks ta veel mõnda aega tuulutama või on see tahm, mis edasi kärssab?
(24-01-2018, 15:25 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Autoks Sharan, 2000a
Küsimus nende samade soojendite kohta.
Sõidu ajal ahi töötab, kuid kui auto välja suretan, siis küljekarbist hakkab suitsu ja kärsakat tulema, mis imbub ka salongi.
Küljekarbist võtab ta põlemiseks õhku.
Kas peale auto väljasuretamist peaks ta veel mõnda aega tuulutama või on see tahm, mis edasi kärssab?

Valesti ühendatud? Tõenäoselt on jäetud püsitoide ühendamata.
Seisusoojendil pole sellest kas mootor käib, või mitte vahet. Sõidusoojendi tuulutas peale seismajätmist minuti paar enne kui seisma jäi.
Ehk on mingi kaitse läbi või kust peaks neid juhtmeid ja juhtblokki otsima?
Ahi ja pump on tagaratta juures, põhja all.
Lisa aku on kõrvalistuja istme all.
(24-01-2018, 16:21 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Ehk on mingi kaitse läbi või kust peaks neid juhtmeid ja juhtblokki otsima?
Ahi ja pump on tagaratta juures, põhja all.
Lisa aku on kõrvalistuja istme all.

Шаран схема подогревателя
Selle otsingu kaks esimest: https://www.drive2.ru/l/566372/
https://www.drive2.ru/l/8788964/ jne. jne. Vastused tulevad, skeemid ja seletused.
(24-01-2018, 16:14 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]
(24-01-2018, 15:25 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Autoks Sharan, 2000a
Küsimus nende samade soojendite kohta.
Sõidu ajal ahi töötab, kuid kui auto välja suretan, siis küljekarbist hakkab suitsu ja kärsakat tulema, mis imbub ka salongi.
Küljekarbist võtab ta põlemiseks õhku.
Kas peale auto väljasuretamist peaks ta veel mõnda aega tuulutama või on see tahm, mis edasi kärssab?

Valesti ühendatud? Tõenäoselt on jäetud püsitoide ühendamata.
Seisusoojendil pole sellest kas mootor käib, või mitte vahet. Sõidusoojendi tuulutas peale seismajätmist minuti paar enne kui seisma jäi.

Võtsin ahju juurest pistiku lahti ja püsitoide puudub.
See peaks vist tulema lisa aku pealt.
(25-01-2018, 00:29 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Võtsin ahju juurest pistiku lahti ja püsitoidet peal ei tule.
Kuhu see toitejuhe peaks välja jõudma?
Ei hakka tarka mängima. Igal masinal oma lahendus, seotud kliima, aju ja veel teab millega. Kindel on vaid see, et soojendusel toidet hoiatuseta katkestada ei tohi. Soovitan spetside poole pöörduda.
Mis mõtet on foorumi olemasolul, kui kõik hakkaksid pöörduma spetsialist-jupivahetaja poole.
Püüaks ikka omal jõul asja lahendada kui korda ei saa siis ehk saab targemaks.

Big Grin

Potentsiaali puudumine toiteahelast ei tohiks ju üleliia keeruline probleem olla.