automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Betoonpostidest sild üle magistraali, maasturiga sõidan üle ilma värinata. Traktoriga parem ei proovi.  Big Grin
(02-04-2018, 09:09 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Betoonpostidest sild üle magistraali, maasturiga sõidan üle ilma värinata. Traktoriga parem ei proovi.  Big Grin

Kui sa posti all oleks ja keegi teine maasturiga üle sõidaks, kas siis ka ei värise?
Nagu bingoloto, kus peavõiduks on kohtumine peetrusega.
Kadund äiapapa tegi ka üle magistraalkraavi betoonpostidest silla ja üritas siis sealt 63-ga üle roomata. Ei õnnestunud.
Külgsurvet ei kannata teised kuigipalju.
postid ju kõik neljast küljest armeeritud,ja ka tuul kõigutab ju korralikult.
Äkki kallid kaasfoorumlased valgustavad, kui suur oli konkreetsel juhul sille, kust maasturiga üle sai ja kust Molotoviga ei saanud?

Kui sille on 1...1,5 m, kas siis kukub kah 1000kg kaaluv sõiduauto tingimata pähe?
Neid poste on ka mitut mõõtu. 220-380V liinidel olid nõrgemad ja vist isegi veidi kõverad (kuda juhtus) ja kaks nurka olid ikka väga karvaselt valatud. 10kV liinidel olid ikka tummisemad, kus armatuur välja ei paistnud ja nurgad veidi ümardatud. Mälu võib ka petta.
(02-04-2018, 11:15 AM)oltsberg Kirjutas: [ -> ] kui suur oli konkreetsel juhul sille
Siit oleks pidanud alustama Smile
Praegu üks tark küsis - palju maksab punane auto ja ülejäänud kaklevad omavahel, kuna igaühel on erinev õige vastus. 
Rahu, seltsimehed, ainult rahu!
Endine pingbetooni tsehhi meister hoiatas elektriliini postide, jalandite eest- need ei ole projekteeritud sillusena kasutamiseks juba armatuuri paigutuse poolest.
Kõikse parem kaks karprauda ratastelaiuselt teljele nihkuma kinnitada. Telje all u meetrine post(mõlema tala all üks püsti). Vaat posti alla võib vundamendina liinimasti kasutada. Ja püstposti karpraua alla kinnikeevituskoht leida selline, et "tee" on alul auto pool otsapidi maas. Kui peale jõutud, siis läheb hopsti horisontaalseks(kaugemad karbiotsad püüab horisontaalasendis mingi pukk, mullavall jms kinni).
Novot, hakkabki see postivärk selgeks saama. Ega mul seda estakaadi nii meeletult vaja ei olegi, uitmõtte tekkis sellest, et kasutult vedelevatele postidele mingi otstarve leida. Postid on muide ca 17x20 ristlõikega, "ladva" poolt lähevad vähe peenemaks.

Nüüd teisest ooperist küsimus. Kui auto on toodud välisriigist ja omab tolle riigi kehtivat ülevaatust, siis kas see kantakse Eesti dokumentidesse nö 1:1 üle? Et jääb ka siis paika, kui näiteks registreerimisel trehvab selline number, mille järgi peaks Eestis mingil teisel ajal minema?
(02-04-2018, 14:54 PM)oltsberg Kirjutas: [ -> ]Nüüd teisest ooperist küsimus. Kui auto on toodud välisriigist ja omab tolle riigi kehtivat ülevaatust, siis kas see kantakse Eesti dokumentidesse nö 1:1 üle? Et jääb ka siis paika, kui näiteks registreerimisel trehvab selline number, mille järgi peaks Eestis mingil teisel ajal minema?

Soomest toodud auto, detsembris 2017, sealse kehtiva ülevaatusega. Eesti numbriks sai 633, ülevaatusele lähen nüüd aprillis, selle järgi, kaua sommide TÜV kehtis.
(02-04-2018, 14:54 PM)oltsberg Kirjutas: [ -> ]Nüüd teisest ooperist küsimus. Kui auto on toodud välisriigist ja omab tolle riigi kehtivat ülevaatust, siis kas see kantakse Eesti dokumentidesse nö 1:1 üle? 

Välisriigiks peab olema EL riik, vastasel juhul ülevaatusest pääsu ei ole.
(02-04-2018, 14:54 PM)oltsberg Kirjutas: [ -> ]Nüüd teisest ooperist küsimus. Kui auto on toodud välisriigist ja omab tolle riigi kehtivat ülevaatust, siis kas see kantakse Eesti dokumentidesse nö 1:1 üle? Et jääb ka siis paika, kui näiteks registreerimisel trehvab selline number, mille järgi peaks Eestis mingil teisel ajal minema?

Reg. nr alusel Ülevaatuse aeg on nüüdsest minevik. Alates 2018. on ju uus kord, TÜV võid minna millal iganes, ikka saad 12 kuud. Erandiks on 3 kuud enne ja 3 kuud pärast eelmise TÜV lõppu, sel juhul tehakse uus TÜV vana järgi, järgmise aasta sama kuu lõpuni.
Ühesõnaga kui autol pole ülevaatust, siis saab suvalisel ajal minnes 12 kuud (uuemate autode puhul siis muidugi vastavalt rohkem), kui aga ülevaatus lõpeb näiteks aprillis, siis jaanuarist juunini minnes saab TÜV ikka aprillini.

Vähe segane jutt, aga siitsamast foorumist peaks leidma ka täpsema vastavasisulise arutelu.
(02-04-2018, 14:54 PM)oltsberg Kirjutas: [ -> ]...Nüüd teisest ooperist küsimus. Kui auto on toodud välisriigist ja omab tolle riigi kehtivat ülevaatust, siis kas see kantakse Eesti dokumentidesse nö 1:1 üle? Et jääb ka siis paika, kui näiteks registreerimisel trehvab selline number, mille järgi peaks Eestis mingil teisel ajal minema?

Läheb 1:1 üle, aga mitte rohkem, kui Eesti seadus ette näeb (mitte üle aasta, vanema auto puhul). Registreeritavale autole otsiti ülevaatuse kehtivusele vastav number. Nüüd vast enam numbrit otsima ei hakata ja auto peab euroliidust pärinema...
(02-04-2018, 09:05 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]...Mina teeks horisontaalse osa vinkelraudadest ning vajadusel puu plaadid vahele...

Miks vinkelrauda üldse vaja. Plangud ajavad asja täitsa ära. Ainuke probleem on pealesõiduteega. Aastataega muutub puit libedaks.
(02-04-2018, 08:07 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]
(01-04-2018, 19:50 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]A6 on väga hea valik mu arust

Pea aegu hea valik. Kui võtta siis üle 2004 aasta ja 2.0 D mootor. Pole küll võidusõidu auta aga püsib stabiilselt koos. Ei vaja näppimist.

See on see tasakaalustusvõllide ja kuuskantvõlliga õlipumba ajamis mootor? Või ajan ma midagi sassi?
Kui enamus sõite alla 20km siis ei ole diislil mingit eelist. 5km otsasid sõites on kütusekulu sama kui bensiinimootoriga.
Kas keegi teab soovitada, mis asutusest saaks osta kaarhallile profiilplekki? Sobib ka kasutatud plekk. Info eest tänulik!
(01-04-2018, 11:51 AM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]Kätte on jõudnud aeg lähiajal pere teise autona aastaid teeninud Passat B4 välja vahetada.
...
Kas praegune B4 on surnud?
1500.- eest saab sellel $itaks remonti teha. Kui tüdinud, siis on iseasi.
B5 ja uuemad eeldavad juba arvuti olemasolu. Või kodustatdu diagnostiku. Ja mitte di-akgnosdigu, kes vigakoode mõistab kustutada. Sad
Vectra jääb väikeseks? Viimase otsa asjad on täitsa head autod. Cool Zafirast juba räägiti. Hea hinna-kvaliteedi suhe.
Kui närv kestab, siis Peugeot 406 on pärist tummine tükk. Aga peab olema valmis närvesöövateks valgusefektideks armatuuris. Big Grin
1500 eest on valikut vähevõitu. B5 on muidugi kindla peale minek.
Volvoga kipud hädas üksi jääma, nagu mersugagi. Remontida teda keegi ei mõista, aga vat tüüpvigadest jahvatada küll. Toungue
Julgen soovitada 1.gen volvo v70 2,5tdi varianti. Korrapärase hoolduse korral sõidavad miljoni, mootori poolest erilisi tüüpvigu ei esine ning sõidudünaamika ning ökonoomsus on üllatavalt hea. Lisaks on veel enamusel autodest palju lisasid ning otsides leiab ka kuni 1500 euroga korraliku sõiduki. Kered on tsingitud ning liialt ei roosteta.