automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
EE oleks viisakusest võinud siis öelda enne lepingu saatmist,et vähendaks 20A peale. Aga lihtsalt saadeti leping ning paluti allkirjastatult tagasi saata. Ja siis hakkas jobutamine kui kahel käel alla ei kirjutanud. Pakkusin täitsa viisakalt neile seda A ümber tõstmise asja mitte kuidagi ülbitsedes. Nemad aga väitsid mind olevat mahhinaator.
Ja alajaam on mul Meriväljal maja ees täitsa.
Nagu ma ka juba ütlesin ma seda 40A tõesti ei kasuta(no ma mõned korrad jah keevitasin garaasis) ja õde seda kindlasti seal ei tee. Aga mingi hetk oli asi lihtsalt nende poolses suhtumises ja minu lollis põhimõttes. Kui mina arvet ei maksa siis on nad pahased ja lülitavad voolu välja. Aga kui nemad susserdavad, siis mina ei tohiks nagu pahaseks saada või?

Marko mul siis läks hästi siin(ma siin Pandju saarekese või siis rahva suus linnusitasaare läheduses nüüd). Paberites oli 25A aga majas kapis oli pandud 20A. Siis kenasti mainiti,et vaat selline asi sul siin ja mis teeme. Kas tahad 25A või 20A. Jätsin 25A
Ja vanemate juures, minust natuke keskuse poole jäi ka kenasti 40A alles.
Loen ja imestan. Vene ajast saadik on peakaitse 3x40A. Alajaam ehk trafo 100 meetri peal, kunagi oli vähe kaugemal - umbes üks km, algselt teises valla servas, see on kõva 1,5 km. Kunagi pakuti ka, et vahetame peakaitsme tasuta väiksema vastu, soovisin lepingusse punkti vastupidise variandi võimalikkuse kohta, et kui kunagi tulevikus vaja peaks olema. Rohkem pole teemaks võetud.
Eelmisel aastal koristati õuest paljad traadid ära, riputati õhukaabel, posti külge kinnitati uus kast koos kaugelt loetava arvestiga ja 3x40A peakaitsmega. Ise lisasin omakasti,milles kolm 20A kaitset ja sealt edasi kaabel vajalikus suunas, üks elumaja,teine kõrvalhoone ja kolmas saeraam.
EE-ga suhtlemine on olnud väga normaalne, sama tööde teostajaga, peale kilbi vahetust kontrolliti üle, et mootorid ikka õiges suunas väänaks.
2001a Peugeot 206 55KW 1,4l bensukas. Hiljuti tekkis selline huvitav probleem, et käivitades kui jalaga gaasipedaali ei puudu, siis hetkeks käivitub ning sureb välja kohe. Käivitades peab veidi gaasi andma, pöördeid 2-3 sek seal 2-3k peal hoidma ning kui siis gaas lahti lasta jääb ilusti 850rpm peale tiksuma. Sõidu ajal kõik OK, probleem ainult käivitades, nii külma kui sooja mootoriga. Ideid mis konkreetselt sellist käitumist põhjustada võib?
(29-03-2016, 11:52 AM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]...
Sõidu ajal kõik OK, probleem ainult käivitades, nii külma kui sooja mootoriga. Ideid mis konkreetselt sellist käitumist põhjustada võib?

Kütuserõhk ei tule piisavalt kiiresti üles? Filter ummistumas või pump koolemas. Rolleyes

Kas probleem on väiksem, kui hoida süüdet 3-4 sekundit sees ja siis püüda käivitada?
Süüte pikem sees hoidmine ei mõjuta tulemust.
Kas laadimine on ok? Ühe Fordiga oli see nali, et genekas hakkas laadima vaid juhul, kui käivitades korraks pöörded üle 2000 tõstsid. See tegemata jäi, hakkas mootor kohe puterdama.

A.
(27-03-2016, 19:02 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Pakkusin täitsa viisakalt neile seda A ümber tõstmise asja mitte kuidagi ülbitsedes. Nemad aga väitsid mind olevat mahhinaator.
suurettevõtete köögipoolte põhjal arvan, et sellised diilid vajavad natuke kõrgema lennuga EE inimest, kui eraklienditeenindajad.

küsin kah: on kellelgi kogemust Tallinna vana pinge süsteemi (230V saab kahe faasina) pealt uuele kolimisel? Mul ühel kesklinna kandi korteril teemaks ning kuuldavasti soovis EE väikese korterelamu peakaitsme selle käigus (3x)63A pealt 3x40A peale vahetada. Millega ei oldud nõus.
Tehniliselt saan loogikast täiesti aru ning praegune reaalne võimsus vastabki 3f+null süsteemi 40A-le. Lepingut ma näinud pole, aga see räägib ilmselt lihtsalt kolmest faasist ja eeldatavalt on de jure õigus ikka 3x63A nõuda - mis sellest aga praktikas saab?
(29-03-2016, 13:06 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kas laadimine on ok? Ühe Fordiga oli see nali, et genekas hakkas laadima vaid juhul, kui käivitades korraks pöörded üle 2000 tõstsid. See tegemata jäi, hakkas mootor kohe puterdama.

A.

Selliste sümptomite korral puudub ergutusvool ning genekas hakkab laadima rootori jääkmagnetismi arvelt.
Mul on eranditult kõik Granadad tahtnud natuke pedaali vajutamist, et laadima hakkaks. Puterdama ei hakka, lihtsalt käib aku pealt.
See ongi vordide mingi eripära peale selle ovaalse märgi Toungue ,aga eks peabki eristuma see tänapäeval popp ja trendikas.
Seitsmekümnendate algusest 85nda aastani toodetu ei üritanud olla ei popp ega noortepärane. Walteril on vist õigus, keegi ajuhiiglane pakkus mulle lahenduseks suurema võimsusega laadimispirni. Paraku kuna mitte kordagi ükski pirn seal ahelas läbi ei põlenud jäigi see väärt idee katsetamata.
Kas keegi on kursis, kas ja millisest kodumaisest müügipunktist on mõistlik küsida erinevates mõõtudes õlirõngaid kolbidele.
Nimelt on plaanis ühe sõiduki kliimakompressor ümber ehitada õhukompressoriks, hetkel ajab kolepalju õli õhupaaki. Kuna kolvil on 2 surverõngast, on plaan asendada üks neist õlirõngaga.
(29-03-2016, 11:52 AM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]2001a Peugeot 206 55KW 1,4l bensukas. Hiljuti tekkis selline huvitav probleem, et käivitades kui jalaga gaasipedaali ei puudu, siis hetkeks käivitub ning sureb välja kohe. Käivitades peab veidi gaasi andma, pöördeid 2-3 sek seal 2-3k peal hoidma ning kui siis gaas lahti lasta jääb ilusti 850rpm peale tiksuma. Sõidu ajal kõik OK, probleem ainult käivitades, nii külma kui sooja mootoriga. Ideid mis konkreetselt sellist käitumist põhjustada võib?

Oli sama probleem Audil ja leid oli lisaõhk.
Kui lai on moskvich 407? Seda saab mahutada sõiduauto 1,5m laiusele treilerile?
Teh. andmete järgi laius 1540 mm, nii et vist ei mahu.
Madalate portede puhul ehk mahub kuna auto kõige laiem koht on ehk meetri kõrgusel? Ja kas laius on peeglitega või ilma tehaseandmetes?
Ma just mõtlengi, et kust kohast see 1540mm mõõdetud on? Ehk keegi on proovinud vedada siit. Endal on selline tavaline n.ö "tanklakäru".
Ikka te tahate autosid kerghaagise selga siduda Sad 

http://www.thecaryoudrive.com/en/039646b1a8 andmetel on M407 rööbe 1220 mm. Eeldades klassikalist 6.45" laia rehvi, tuleks rehvide väliskülgedest mõõtes 6,45*25,4=164 mm juurde panna ehk laiuseks jääks vähemalt 1220+164=1384 mm. Kuigi Harju keskmine 1,5 lai kerghaagis on tegelikult <1500 mm, võiks mosse ükskomaviis laia kasti siiski mahtuda. Eeldusel, et kere kusagilt kinni ei võta, kuna see on mosselistel rehvidest üle.

Arvesta, et komplektse auto tühikaal on 910 kg...
(31-03-2016, 22:04 PM)b-902 Kirjutas: [ -> ]Ma just mõtlengi, et kust kohast see 1540mm mõõdetud on? Ehk keegi on proovinud vedada siit. Endal on selline tavaline n.ö "tanklakäru".

Kui ma õigesti mäletan, siis "tanklakäru" (millel on kast rataste vahel) kasti siselaius on ca 1250mm, s.t. euroalus läheb risti sisse ja kummalegi poole jääb õhuvahe. Moskvitš on sellest ikka tunduvalt laiem.

Lisaks kaalub see Mosse tunduvalt rohkem kui üheteljelise (legaalne) kandejõud.
(31-03-2016, 23:12 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ikka te tahate autosid kerghaagise selga siduda Sad 

http://www.thecaryoudrive.com/en/039646b1a8 andmetel on M407 rööbe 1220 mm. Eeldades klassikalist 6.45" laia rehvi, tuleks rehvide väliskülgedest mõõtes 6,45*25,4=164 mm juurde panna ehk laiuseks jääks vähemalt 1220+164=1384 mm. Kuigi Harju keskmine 1,5 lai kerghaagis on tegelikult <1500 mm, võiks mosse ükskomaviis laia kasti siiski mahtuda. Eeldusel, et kere kusagilt kinni ei võta, kuna see on mosselistel rehvidest üle.

Arvesta, et komplektse auto tühikaal on 910 kg...

Tänud, sain oma küsimusele vastuse. Tänud ka teistele eelpool vastanutele.