automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
08 oma ?

A.
Rikkevoolu kaitsme ühendamine on täpselt sama lihtne, kui nendel automaatidelgi, lihtsalt lisaks faasijuhtmetele läheb ka neutraal läbi RVK.  Mõtte kasutamisest tõid mulle pähe kirjad automaatide juures - välispistikud näiteks.

Tervele kilbile pole ehk tõesti mõistlik teda ette panna, ka oleks hea ka RVK puhul tarbijaid grupeerida, et ühe seadme rikke puhul kogu majapidamises totaalpimedus ei oleks.

Kindlasti oleks mõistlik RVK panna kõikidesse neisse ahelatesse, kus niiskus ja elekter lähestikku käivad, uue paigaldise korral nõutaks, kui ma ei eksi, juba kõikide pistikute ette teda (sõnastus on peenem, aga mõte on selles).
Mure saekolviga. Saada pole.
Oskab keegi öelda, kas on võimalik seda taastada? Uuesti peale keevitada/joota ja välja treida?
Sõidukil vaja kleebised -logod eemaldada(kilest).Kuidas kätte saada?Küünega üritasin koukida kuid tulemusteta.
Tavaliselt soojapuhuri või fööniga aitamine teinud elu kordi kegemaks.
(05-04-2016, 19:47 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Mure saekolviga. Saada pole.
Oskab keegi öelda, kas on võimalik seda taastada? Uuesti peale keevitada/joota ja välja treida?

Mis saag?
(05-04-2016, 20:19 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]
(05-04-2016, 19:47 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Mure saekolviga. Saada pole.
Oskab keegi öelda, kas on võimalik seda taastada? Uuesti peale keevitada/joota ja välja treida?

Mis saag?

Shindaiwa 680
(05-04-2016, 19:47 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Mure saekolviga. Saada pole.
Oskab keegi öelda, kas on võimalik seda taastada? Uuesti peale keevitada/joota ja välja treida?

Sa küsid tõsiselt 10+ krpm tegeva mootori kolvi taastamise kohta? Või on see mingi kaval test?

Hortulus ei paku asendust? Võid küsida ka Paka metsa poodidest, neid peaks olema õige mitu üle Eesti.

Stokkerist originaali ei kannata osta?
(05-04-2016, 20:33 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]
(05-04-2016, 20:19 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]
(05-04-2016, 19:47 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Mure saekolviga. Saada pole.
Oskab keegi öelda, kas on võimalik seda taastada? Uuesti peale keevitada/joota ja välja treida?

Mis saag?

Shindaiwa 680

Husqwarna silinder ja kolb taastati mõned aastad tagasi pealinnas ja töötavad siiani probleemideta. Neil oli tol korral isegi nn vahetusfond ( ise lasin taastada  enda omad). Kas tegutsevad seni ja teevad ka teistele markidele, ei oska hetkel öelda.
(05-04-2016, 20:44 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Sa küsid tõsiselt 10+ krpm tegeva mootori kolvi taastamise kohta? Või on see mingi kaval test?

Oled proovinud?
(05-04-2016, 20:01 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Sõidukil vaja kleebised -logod eemaldada(kilest).Kuidas kätte saada?Küünega üritasin koukida kuid tulemusteta.

Tehniline piiritus abiks, saadaval ehituspoodides.
(05-04-2016, 20:44 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(05-04-2016, 19:47 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Mure saekolviga. Saada pole.
Oskab keegi öelda, kas on võimalik seda taastada? Uuesti peale keevitada/joota ja välja treida?

Sa küsid tõsiselt 10+ krpm tegeva mootori kolvi taastamise kohta? Või on see mingi kaval test?

Hortulus ei paku asendust? Võid küsida ka Paka metsa poodidest, neid peaks olema õige mitu üle Eesti.

Stokkerist originaali ei kannata osta?

Nojah on 12000 pööret maksimum, aga see ei muuda mu küsimust.
Kuna mõned saed on maailmas uunikumid, siis hortulust ja stokkerit on ikkagi tänapäeval letis olevate saagede varuosa müüad.Olen 100% kindel, et eesti kauplejatelt seda osa ei saa. Isegi läänes on keeruline kui üldse mitte võimatu.
(05-04-2016, 20:01 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Sõidukil vaja kleebised -logod eemaldada(kilest).Kuidas kätte saada?Küünega üritasin koukida kuid tulemusteta.

WD40 ja kuumapuhur on häid tulemusi andnud.
(06-04-2016, 08:15 AM)pvr Kirjutas: [ -> ]
(05-04-2016, 20:01 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Sõidukil vaja kleebised -logod eemaldada(kilest).Kuidas kätte saada?Küünega üritasin koukida kuid tulemusteta.

WD40 ja kuumapuhur on häid tulemusi andnud.

Jap. Fööniga (loe: Kuumapuhuriga) Saab tõesti lahti nendest. Sõiduki kuhugi sooja ruumi hoiule panek aitab eemaldamisele kaasa. Soojas on kleeps venivam/elastsem ja ei lähe katki. Aga üldiselt kuumapuhur teeb hea töö. Aga ettevaatlikult, et värv liialt kuuma ei saaks! 
(05-04-2016, 22:05 PM)jürimees Kirjutas: [ -> ]
(05-04-2016, 20:33 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]
(05-04-2016, 20:19 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]
(05-04-2016, 19:47 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Mure saekolviga. Saada pole.
Oskab keegi öelda, kas on võimalik seda taastada? Uuesti peale keevitada/joota ja välja treida?

Mis saag?

Shindaiwa 680

Husqwarna silinder ja kolb taastati mõned aastad tagasi pealinnas ja töötavad siiani probleemideta. Neil oli tol korral isegi nn vahetusfond ( ise lasin taastada  enda omad). Kas tegutsevad seni ja teevad ka teistele markidele, ei oska hetkel öelda.

Kus, kes tegi? Palun infot.
Kunagi valati türil ka kolbe ja tehti järgi.
Tervist. Juhtus selline jama, et propaani lekkis kaubikusse. Kuidas sellest haisust nüüd lahti saada ? Tuulutamine toimub juba teist päeva, aga sõitma sellesse lõhna ei soovi minna.
(06-04-2016, 20:02 PM)mosseomanik Kirjutas: [ -> ]Tervist. Juhtus selline jama, et propaani lekkis kaubikusse. Kuidas sellest haisust nüüd lahti saada ? Tuulutamine toimub juba teist päeva, aga sõitma sellesse lõhna ei soovi minna.

Too raip vist jääbki haisma....  hirmus pesu tuleks teha+ kõik matid mis läbi imbunud lihtsalt prügimäele......
(06-04-2016, 20:02 PM)mosseomanik Kirjutas: [ -> ]Tervist. Juhtus selline jama, et propaani lekkis kaubikusse. Kuidas sellest haisust nüüd lahti saada ? Tuulutamine toimub juba teist päeva, aga sõitma sellesse lõhna ei soovi minna.

Sõidadki aknad lahti ja kongi uks praokile seotud... kevad ju käes
Mis sinna lekkis? Lihtsalt gaasi või ballooni põhjast setet koos lõhnakontsentraadiga? Propaan on ise muide lõhnatu...
Kui kondents koos kontsentraadiga, siis aitab vist ainult väike tulekahju, gaasilise probleemi lahendab lihtne tuulutamine lõpuks.