automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(11-05-2016, 18:30 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Küsiks, et millise pigieemaldus ainega auto efektiivselt puhtaks saab? Viimasel ajal poest saadavate eemaldusvahenditega ei saa kuidagi rahule jääda...
"Valge vaim" või "Unit" värvilahusti. Kui autol on õige autovärv seljas, ei juhtu midagi halba. Kui on suvalise aerosooliga värvitud, siis võtab selle sulama. Tasub vähenähtavas kohas enne väikeselt proovida. Pealekandmise hõlbustamiseks võib lahusti valada pihustiga pudelisse. Pihusti pump läheb küll pekki(tihendid ei kannata), aga auto jõuab üle lasta. Igakevadine lugu enne ülevaatust. Hoian selleks puhuks äraviskamisele kuuluvat tühja aknapesu pudelit, millel pump veel töötab.
(10-05-2016, 19:47 PM)kaarelj Kirjutas: [ -> ]On üks 48cm3 kahetaktiline võsalõikur.
Membraan-karburaatoriga tükk. Tal selline ikaldus, et teed pool kuni tund tööd - seejärel kaob jõud ära ning sureb välja. Tööle enam meelitada ei õnnestu.
Süüde on olemas - isegi karmi päikese käes näeb väikest sädet (teadmata, kui ere see olema peab). Kütust nagu tuleb.

Käima läheb uuesti järgmisel hommikul (kuna ta mind välja vihastab, siis stopperiga jahtumise aega ei ole mõõtnud).
Läheb ka siis, kui kõik lahti kakkuda (seejuures mitte midagi kahtlast leida) ja tagasi kokku lapata. (ehk jahtub hoopis ja omanik rahuneb midagi tehes? )

Dolmar MS-4510 /Makita DBC4510X. Seisnud aastaid, elustasin värske karburaatoriga, puhastasin ja värske küünal. Poolteist hooaega töötes korrektselt.
Pole eelnevas elus oluliselt määral kahetaktilisi käperdanud Sad 

Kellelgi mingeid soovitusi? 
Tänud! Kaarel

Kas kütusepaaki survet ei teki? Kui nii, siis see võib põhjuseks olla, endal oli selline lugu. 
(11-05-2016, 18:30 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Küsiks, et millise pigieemaldus ainega auto efektiivselt puhtaks saab? Viimasel ajal poest saadavate eemaldusvahenditega ei saa kuidagi rahule jääda...

Polari oma proovisid?
Minu kogemuste põhjal parim ohututest vahenditest.
Sellele järgnevad juba Basilio nimetatud lahustid-värgid.
polarit pole vist veel proovinud kuid turtel vax ja fiksus on täielikud.... Ennem kaob see pigi ise sealt ära kui need ained seda sulatavad. Ennem seda suurt euronõuete jama tulekut pihustasid puhastusaine peale ja pruun hakkas voolama, nüüd lased peale ja ei midagi, lasin seista ja pihustasin veel kord peale, kuid autot puhtaks ei saanud. Korra juba tekkis mõte anda nitrolahustiga sellele pigieemaldajale vurtsu juurde.
Ma olen pipardavaid mootoreid aidanud käima piduripuhastus spreiga,väike suts õhupuhastisse ja käib.Kui soojalt ei lähe on mootor hõre ja simmerid vändal otsa saamas.Aitab väheke rammusam segu-natuke suitsev aparaat.Kui lõhn meeldib võib kasutada riitsinusõli ehk kastoorõli,aga see võib naabrid välja vihastada Big Grin .
Vene ajal polnud midagi peale diisli asfalditäppide eemaldamiseks. Kas tänapäevane diisel lahustab, pole proovinud. Diisel võib sama "uuenduse" läbi teinud olla nagu ollus, mida siiani bensiiniks nimetatakse.
(12-05-2016, 08:36 AM)ahtos Kirjutas: [ -> ]Ma olen pipardavaid mootoreid aidanud käima piduripuhastus spreiga,väike suts õhupuhastisse ja käib.Kui soojalt ei lähe on mootor hõre ja simmerid vändal otsa saamas.Aitab väheke rammusam segu-natuke suitsev aparaat.Kui lõhn meeldib võib kasutada riitsinusõli ehk kastoorõli,aga see võib naabrid välja vihastada Big Grin .

Minu eelmise sajandi oomega talvel suure külmaga ainult breikkliineriga käima käiski. Puurisin õhu võtu lõdvikusse pisikese augugi sprei kõrre jaoks Big Grin
(11-05-2016, 18:30 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Küsiks, et millise pigieemaldus ainega auto efektiivselt puhtaks saab? Viimasel ajal poest saadavate eemaldusvahenditega ei saa kuidagi rahule jääda...

Minu kogemuse kohaselt võtab tehniline piiritus seda kraami kõige paremini. Tahab ainult natuke liguneda. Kui suured pinnad vaja teha, kleebi maalriteibiga puhastuspaber puhastatava pinna külge, kleebi see omakorda üle kilega nii, et saaksid paberi vahepeal piiritusega kokku teha, siis sule kile ja lase mõned minutid toimida, siis pühi lihtsalt puhtaks ja käi vajadusel veelkord piirituses niisutatud lapiga üle. 
 Ise olen kasutanud selle firma tooteid. 
 Sai just üks valge kaubik talve pigist puhastatud ja peab mainima, et värskema võttis ilusti ära, aga mis oli juba kiviks tõmmanud ei tulnud nii kergelt. Kasutasin siis seda kangemat aspot.  Tean, et ka tk off lahustab pigi aga pole võrrelnud kumb see parem on, kas tk off või aspo.
 Poes müüdav tehniline piiritus aga ei võta peaaegu üldse pigi - katsetaud.
WD-40 aitab.
Kunagi kui veel EPT eksisteeris siis meil seal pesti pigiseid asju lakibensiiniga. Kasutasin ka ise sellist moodust ja pole seda tänase päevani hüljanud. Nüüd tuleb seda imevahendit küll poest osta aga teeb oma tööd sama hästi. Igasuguses vanuse- ja kuivamisastmes pigi sulatab üles loetud hetkedega. Pihustan sellega küljed kokku ja ajan autopesu harjaga laiali. Kuna see vahend on imeodav siis pesen sellega lihtsalt pigi maha. Hiljem pesu ja" limusiin läigib kui rubiin."
Ainus viga mis tal on, on see, et ta on odav ja pakend pole popp. Jätab odava mulje sellega ümber auto toimetades. Ei jää tõsist muljet publikule.
(12-05-2016, 20:43 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Ainus viga mis tal on, on see, et ta on odav ja pakend pole popp. Jätab odava mulje sellega ümber auto toimetades. Ei jää tõsist muljet publikule.

No paneme selle odava asja kenasti kallima asja pudelisse ja mure murtud kui kedagi häirib Big Grin
(12-05-2016, 20:43 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Kunagi kui veel EPT eksisteeris siis meil seal pesti pigiseid asju lakibensiiniga. ... Nüüd tuleb seda imevahendit küll poest osta aga teeb oma tööd sama hästi. Igasuguses vanuse- ja kuivamisastmes pigi sulatab üles loetud hetkedega. ... Kuna see vahend on imeodav siis pesen sellega lihtsalt pigi maha ...

Pole küll aru saanud, et see tänapäeval poes müüdav lakibensiin nimega White Spirit nüüd imeodav oleks. Sisuliselt on ju tegu puhtamat sorti elik vähem õlise petrooliga nagu on lennukipetrool (lambipetrool on selline õline ja kollane). Ise olen peamiselt seda kasutanud lahustina, autopesuks küll mitte, peaks proovima.
(12-05-2016, 19:26 PM)Dexter Kirjutas: [ -> ] Ise olen kasutanud selle firma tooteid. 
 Sai just üks valge kaubik talve pigist puhastatud ja peab mainima, et värskema võttis ilusti ära, aga mis oli juba kiviks tõmmanud ei tulnud nii kergelt. Kasutasin siis seda kangemat aspot.  Tean, et ka tk off lahustab pigi aga pole võrrelnud kumb see parem on, kas tk off või aspo.
 Poes müüdav tehniline piiritus aga ei võta peaaegu üldse pigi - katsetaud.

Sekundeerin.
Tõeliselt häid asju müütavad, lisaks ei küsita müstilis summasid kraami eest. Mõnus on suuri 5 liitriseid potte osta, nende 400ml autopoe pudelikeste asemel. Ebemevabad rätikud on ka neil päris hea kraam.

ASPO toimib minu kogemusel edukalt, toote õpetus on küll natuke optimistlik. Pesuga peab olema ettevaatlik - korra olen suutnud seda valesti loputada, nii et auto küljelt/kapotil ronis survekaga lastes esiklaasile ja kuivas seal märkamatult ära. vot eto da . . . kümne ruutsentimeetriste osade kaupa lahustasin-nühkisin seda kivistunud jura klaasilt maha  
seda möginat kasutatakse rekkade juures (kus pigi on ikka lademetes)
kannad peale lahjendamata... -ootad 10 min ja lased kuumavee survekaga üle
*vajadusel kordad protseduri ja aitad harjaga kaasa (toimetab kenast ja liitrihind jääb ca 1 euri kanti kui 25l plänn osta

http://www.baltoil.ee/autoglym-profitoot...sh-id-193/

NB! -värvipeale ei tohi ära kuivada lasta!
Oskab keegi öelda kust otsida spetsiifilise mõõduga rõngastihendit? 4,3x1,5mm NBR70
(14-05-2016, 21:25 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi öelda kust otsida spetsiifilise mõõduga rõngastihendit? 4,3x1,5mm NBR70

Baltflex, Hydroscand ja  teised hüdrokolaga tegelevad müügiettevõtted.
Olles töölkäimise tarbeks mõnda aega elektrijalgrattaid piilunud, küsimus: 
mis f****** kosmosetehnoloogiaid on nende tootmisel rakendatud, et see vigur nii kallis on?
https://www.shoppa.ee/p/adriatica-elektriratas-e-bike/3762504?campaign=283577068&channel=d&keyword=&gclid=COOagb-V3MwCFWJ5cgod0y0MPw
Üldse on jalgrattad üle mõistuse kalliks läinud või saan mina millestki valesti aru. Või on jalgratas kuulutatud hullemaks asfaldilõhkujaks kui naastrehvid ja kütuseaktsiisi kasseerimisvõimaluse puudumisel võetakse ratta soetamisel kogu raha ette?
Kallis?  Selle ratta eest on tõesti seda natuke palju kuna väärtus nii 700 € aga normaalne ratas maksab 1K€ rohkem vähemalt ja hea 2K€ rohkem ja mis lusti kah pakub siis algab number vähemalt 6-ga Big Grin  Mis töölkäimiseks tõesti sobib ja konkureeriks natukegi kiiruselt rolleriga siis 5K€  ehk kaks korda rohkem kui sissepurksega 4T roller yamahalt.
Sõidan varsti ise kaks aasta tööle-koju 22km päevas.
Palju 30 a tagasi jalgratas (mõtlen ikka tavalist, mitte elektriga) maksis ja palju siis keskmine palk võis olla ning kuidas sellega võrreldes olukord praegu oleks? Rolleyes
Kui ma ei eksi, siis justkui on jäänud meelde mulle osteud Ereliukase hinnaks 69 rbl. See võis olla võibolla u. 1/2 praeguses mõistes keskmist palka? Meeste rattad kindlasti olid kallimad.