automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
no selge !!!!
Uus küsimus.
Lada 01 klappide reguleerimine. Väidetavalt ei pidavat klappide reguleerimiseks tänapäevane lehtkaliiber sobima. Olevat vaja midagi märksa laiemat?
(13-06-2016, 01:14 AM)Janka Kirjutas: [ -> ]
(12-06-2016, 22:31 PM)Illimar Kirjutas: [ -> ]Millistest poodidest võiks Viljandimaal otsida 3 mm numbriraudasid ja väiksemaid neetimistorne?

Ma pole aastaid seal poes käinud ja ükspäev mõtlesin, et kas ta üldse enam eksisteeribki, et ehk peaks mõni päev sinna nina sisse pistma, a siis läks meelest ja nüüd seda lugedes tuli meelde. Endise konservivabriku hoovil oli vähemalt seitsme aasta eest selline asundus nagu "Anell".
Sääl müüdi igas't vahvat vajaminevat ja mittevajaminevat nodi varemalt. Kae perrä.
Hoovi sügavuses asub. Uue ja Lossi uulitsa kohtumispaika jääb. Rauakaupade reklaam on ka vbl. säilinud.

https://goo.gl/maps/vFpuTJwzPUq

(13-06-2016, 01:48 AM)MadDriver Kirjutas: [ -> ]Kas selle poe nimi pole mitte Hamos Rauakaubad?

http://www.hamos.ee/
Sealt tasub küsida küll.
Kunagi käisin ise Stokkeris (Viljandis) needitorne küsimas, kuna nende kodulehel oli selline kaup täiesti olemas.
Hetkel leti taga seisnud härra ei saanud 4-5 minutit aru, mis vahe on needitornil ja needitangidel...

Tänan! Sain Hamose kaudu tellida endale 3 mm numbrirauad. Päevaga olid käes. Needitorne eraldi pakkuda polnud, ainult Riistamarketi komplekt.
Kuidas nimetatakse rattast eespool asuvat porikummi laadset asja?
[Pilt: y3mxf2MeuKlzxcVM3Dn4QWtYa_10dCEH3y7XNuPp...pmode=none]
(16-06-2016, 21:14 PM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]Uus küsimus.
Lada 01 klappide reguleerimine. Väidetavalt ei pidavat klappide reguleerimiseks tänapäevane lehtkaliiber sobima. Olevat vaja midagi märksa laiemat?

Lada kaliiber (0,15) on 27mm lai.
(16-06-2016, 22:46 PM)nootsii Kirjutas: [ -> ]Kuidas nimetatakse rattast eespool asuvat porikummi laadset asja?

Pritsmekaitse ehk.
(16-06-2016, 22:51 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 21:14 PM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]Uus küsimus.
Lada 01 klappide reguleerimine. Väidetavalt ei pidavat klappide reguleerimiseks tänapäevane lehtkaliiber sobima. Olevat vaja midagi märksa laiemat?

Lada kaliiber (0,15) on 27mm lai.

Ok. Ja kitsamaga(tänapäevane 10mm lai) seda tööd teha ei saa?
Tere. Miks tehakse uute ringristmike keskele pinnasest "mätas", mis on nii kõrge, et varjab kogu nähtavuse ringile, ainult rekkamehed näevad sellest üle. Sellised on näiteks Laagri ümbersõidu suurema läbimõõduga ringidel, ja siis räägitakse liiklusohutusest ja nähtavusest. Sellisel ristmikul ei ole võimalik näha, kas keegi tuleb ringi pealt, ja kui vähe suurema hooga tulijale ette sõidad, kes siis süüdi jääb, ikka ise ju ,tule pärast ütle, et ei näinud. Millal see jamps ükskord nende ringidega lõpeb, küll on nad pisikesed, siis jälle piiratakse nähtavust.
(16-06-2016, 22:57 PM)USSR V4 Kirjutas: [ -> ]Tere. Miks tehakse uute ringristmike keskele pinnasest "mätas", mis on nii kõrge, et varjab kogu nähtavuse ringile, ainult rekkamehed näevad sellest üle. Sellised on näiteks Laagri ümbersõidu suurema läbimõõduga ringidel, ja siis räägitakse liiklusohutusest ja nähtavusest. Sellisel ristmikul ei ole võimalik näha, kas keegi tuleb ringi pealt, ja kui vähe suurema hooga tulijale ette sõidad, kes siis süüdi jääb, ikka ise ju ,tule pärast ütle, et ei näinud. Millal see jamps ükskord nende ringidega lõpeb, küll on nad pisikesed, siis jälle piiratakse nähtavust.

Sest Sul ei ole vaja näha mis teiselpool toimub, Sind huvitab ainult see kes ringil parasjagu on. Kõik üleliigne pole oluline ja võib mõne inimese segadusse ajada. Liikluseeskiri ei nõua Sul ringristmikule lähenedes teiselepoole ringi vahtida vaid ainult seda et juba ringil olijale pead teed andma, ehk nii või teisiti pead hoo maha võtma ristmikule lähenedes sest Sa ju ei näe kas teiselpoolt on keegi parasjagu ringile tulnud. Kui näed üle ringi on võimalus Sul täie lauluga peale lennata aga ringristmiku üks põhifunktsioone peale isereguleeruva ristumiskoha ongi kiiruse vähendamine antud piirkonnas.  
(16-06-2016, 22:57 PM)USSR V4 Kirjutas: [ -> ]Tere. Miks tehakse uute ringristmike keskele pinnasest "mätas", mis on nii kõrge, et varjab kogu nähtavuse ringile, ainult rekkamehed näevad sellest üle. Sellised on näiteks Laagri ümbersõidu suurema läbimõõduga ringidel, ja siis räägitakse liiklusohutusest ja nähtavusest. Sellisel ristmikul ei ole võimalik näha, kas keegi tuleb ringi pealt, ja kui vähe suurema hooga tulijale ette sõidad, kes siis süüdi jääb, ikka ise ju ,tule pärast ütle, et ei näinud. Millal see jamps ükskord nende ringidega lõpeb, küll on nad pisikesed, siis jälle piiratakse nähtavust.

Olen ühelt teehooldusega tegelevalt ametnikult sarnast asja küsinud. Cool
Vastus oli- ohutus. Kunstlikult pisut piiratud nähtavuse ja tee kitsenduse, põike, ringtee jms abil tekitatakse liiklejatele(kindlasti kõigil seda tunnet paraku ei teki) ohutunne, et inimesed hoo väiksemaks võtaks.
Mullast "takistusriba" ringi keskel toimib samuti pidurina olukorras, kus keegi liig julge poolkogematta ringist otse üle lendab ja vähendab tema kaasliiklejatega kohtumise ohtu.
Endale ka see ringide ja eriti ringikeste igale poole sättimine vastukarva...
(16-06-2016, 23:22 PM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 22:57 PM)USSR V4 Kirjutas: [ -> ]Tere. Miks tehakse uute ringristmike keskele pinnasest "mätas", mis on nii kõrge, et varjab kogu nähtavuse ringile, ainult rekkamehed näevad sellest üle. Sellised on näiteks Laagri ümbersõidu suurema läbimõõduga ringidel, ja siis räägitakse liiklusohutusest ja nähtavusest. Sellisel ristmikul ei ole võimalik näha, kas keegi tuleb ringi pealt, ja kui vähe suurema hooga tulijale ette sõidad, kes siis süüdi jääb, ikka ise ju ,tule pärast ütle, et ei näinud. Millal see jamps ükskord nende ringidega lõpeb, küll on nad pisikesed, siis jälle piiratakse nähtavust.

Endale ka see ringide ja eriti ringikeste igale poole sättimine vastukarva...

Eks see ole meile kõigile vastukarva aga linnad lähevad suuremaks ja laiemaks, alevid kasvavad ning maju ehitatakse juurde. Kui vanasti linnapiiril vajutasid rutska põhjani siis nüüd on nihkunud asustatud ala mitmeid kilomeetreid edasi kus samuti inimsed elavad... ja kes see tahab et tema kodukohast sajase lauluga mööda lastakse. Nii neid uusi ristmike ehitatakse, mõningad ringid lisatakse mõeldes tulevikule ja olemasolevatele detailplaneeringutele. Linnas ringteed toimivad nagu parem käsi, võtab kenasti hoo maha ning tulevad ise toime reguleerimisega. 


Näiteks isiklikult elan tartust viljandi poole välja sõita... lisati kolm väikest ringi mis peopesad villi võtavad, kuid saan täiesti aru milleks need vajalikud on. Märja kandis käis vanasti selline andmine et hoia ja keela, kel oli vaja enne linna veel kelleski mööda saada ja kellel oli vaja linnast välja saades torud puhtaks lasta.... Nüüd hoopis teine teema, antud piirkonda on viimase kümne aastaga ehitatud tohutult maju ja lisandunud meeletu rahvamass... sealhulgas lapsed kes üle tee üksteisel külas käivad ja rattaga siia-sinna sõidavad. 
 Ohtutus ennekõike, kiiret pole ja võtke rahulikult, kabelisse jõuab nii või teisiti...   ringtee on nüüd küll siin ilmas kõige väiksem mure.
Sellel mäel ringi keskel on pimestamise ohu vähendamise otstarve.
Et ei jääks ring tähele panemata pimedas ja vihmaga.
Eespool kirjutati, et mul pole vaja näha, mis teiselpool ringi toimub, aga ma tahaks näha, kas sealt tuleb mõni driftija, või ei tule, ja kui oleks kogu ristmik nähtav, saaks normaalselt sõita, mitte ei peaks kartma, et keegi pimedast nurgast tuleb. Rääkides mätta takistuse funktsioonist, siis ma arvan, et see, kes ringi maha magab, ja hooga otse paneb, saab efektse õhulennu, nagu ühes Saksa politseiseriaalis, või juhul, kui auto esiosa pinnasesse kaevub, siis päris korraliku matsu, ja see kindlasti ohutum pole, kui esisilla ja karteripõhja alt ära sõitmine vastu äärekivi, selliseid jälgi olen korduvalt ringide juures näinud. Minu arvamus on ja jääb selliseks ,et nähtavuse piiramine on täielik jamps, ja see tuleks ära lõpetada, enne, kui seal paugud käima hakkavad, (sõidan seal igapäevaselt, ja olen olnud tunnistajaks mitmele "napilt läks" olukorrale).
(16-06-2016, 23:49 PM)USSR V4 Kirjutas: [ -> ]... Minu arvamus on ja jääb selliseks ,et nähtavuse piiramine on täielik jamps, ja see tuleks ära lõpetada, enne, kui seal paugud käima hakkavad, (sõidan seal igapäevaselt, ja olen olnud tunnistajaks mitmele "napilt läks" olukorrale).

A sa kandideeri riigikokku ja muuda seadust. Lisaks pead sa tegema palju lapsi ja need saatma naaberriikidesse seadusandvatesse kogudesse. Ja siis tuleks veel välja mõtelda parem variant, kui ringristmik on.
Autovõidusõitudel on sikaan tavaline ohutusabinõu.
Ringile jõudes ei anna teiselpool ringi toimuv Sulle ju vajalikku infot. Sind huvitab see et kas sinupool ring on vaba või sõidab seal parasjagu keegi ning kuhu ta suundub.     Ristmik - lähened aeglaselt, lahkud kiirelt.
Lollide vastu ei aita miski, meil on palju-palju 30 märgiga kohti, mida saab ohutult (peaaegu) 130-ga läbida, paar põõsast ei muuda MITTE MIDAGI kui keegi on otsustanud oskusi demonstreerida...
(16-06-2016, 23:49 PM)USSR V4 Kirjutas: [ -> ]ja see tuleks ära lõpetada, enne, kui seal paugud käima hakkavad, (sõidan seal igapäevaselt, ja olen olnud tunnistajaks mitmele "napilt läks" olukorrale).


Olen olnud ka tunnistajaks "napilt läks" olukorrale, seda küll neiuga voodis ning käis ka nagunii pauk kuid ega sellepärast maailmas keppi ära keelata saa...       
(17-06-2016, 00:17 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Lollide vastu ei aita miski, meil on palju-palju 30 märgiga kohti, mida saab ohutult (peaaegu) 130-ga läbida, paar põõsast ei muuda MITTE MIDAGI kui keegi on otsustanud oskusi demonstreerida...

Vaat sellepärast ringid nii väiksed tehaksegi et neid ei saa tihtipeale isegi 50ga läbida, sõida või vormeliga...
(16-06-2016, 22:56 PM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 22:51 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(16-06-2016, 21:14 PM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]Uus küsimus.
Lada 01 klappide reguleerimine. Väidetavalt ei pidavat klappide reguleerimiseks tänapäevane lehtkaliiber sobima. Olevat vaja midagi märksa laiemat?

Lada kaliiber (0,15) on 27mm lai.

Ok. Ja kitsamaga(tänapäevane 10mm lai) seda tööd teha ei saa?
Saab küll. Varemalt kui veel kopkamees olin ainult kitsas oligi mul kasutada. Töötas väegade heaste.
Kaliibriga timmides on muidugi see kala, et kui nookurile lohuke sisse kulunud, siis ei saa setung enam see, mida eeldatakse. A see juba oma hooletus ka, kui mootoril nii kaugele kuluda lastakse.

Mis ringristmikesse puutub, siis mulle harjus vana euroopas liigeldes külge komme neil ringidel vasakut suunda näidata. Seal 90% juhtidest teevad seda ja peab ütlema, et - mõnus on kohe Smile.
Teen seda siis, kui pean suunduma kaugemale vasakule kui seda nõuab otse ülesõitmine. Mu arust igati viks ja viisakas komme informeerimaks oma sõidukavatsustest ringile saabujaid/järjeootajaid.
Eeskirjas seda ei teatavasti ei nõuta ja kogenenud kaader muidugi ajab nina püsti, et näeb seda kõike ringilolija esirataste asetusest ka, aga mulle passib justnimelt selline suunaga vilgutamine.
(17-06-2016, 01:48 AM)Janka Kirjutas: [ -> ]Mis ringristmikesse puutub, siis mulle harjus vana euroopas liigeldes külge komme neil ringidel vasakut suunda näidata. Seal 90% juhtidest teevad seda ja peab ütlema, et - mõnus on kohe Smile.
Teen seda siis, kui pean suunduma kaugemale vasakule kui seda nõuab otse ülesõitmine. Mu arust igati viks ja viisakas komme informeerimaks oma sõidukavatsustest ringile saabujaid/järjeootajaid.
Eeskirjas seda ei teatavasti ei nõuta ja kogenenud kaader muidugi ajab nina püsti, et näeb seda kõike ringilolija esirataste asetusest ka, aga mulle passib justnimelt selline suunaga vilgutamine.

Inglismaal on lausa seadus selline, et kui sõidad ringristmikule ja väljud sealt alates teisest teest pead teisi informeerima suunatulega.(sealmaal siis paremaga) Kui väljud esimesele teele siis ei pea paremat suunda näitama vaid lendad vasaku suunaga ringile. Suunatuli aga lülitatakse aegsalt enne ringi sisse.50-60 meetrit, isegi 100 m enne ringi on juba selge pilt kes mida plaanitseb. Ja siis veel seal maal peab enne ringi muidugi märkide järgi õige rea valima. Ringliikluse kultuur on seal väga kõrgelt arenenud, meie kohalikud  "jõmmkulturistid" oleks seal püsti hädas.