automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kunagi oli mingis teemas juttu ja ka pildimaterjali Gorkis tehtud GAZikust millele oli alla aretatud linttraktori käiguosa. Täna hakkas silma Cuxhaveni sadamas MANfred millele sakslased ka roomikud alla olid pookinud. Tegemist oli geodeetide masinaga. Keset masinat oli mingi puuritaoline asi ja sellega võeti pinnase proove. Kui masin roomikute peale on tõstetud siis sai temaga manööverdada puldi vahendusel. Ja lippas päris nobedalt.
Ei viitsinud otsida seda õiget teemat ja riputan selle pildi siia.
(04-07-2016, 21:24 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Kunagi oli mingis teemas juttu ja ka pildimaterjali Gorkis tehtud GAZikust millele oli alla aretatud linttraktori käiguosa. Täna hakkas silma Cuxhaveni sadamas MANfred millele sakslased ka roomikud alla olid pookinud. Tegemist oli geodeetide masinaga. Keset masinat oli mingi puuritaoline asi ja sellega võeti pinnase proove. Kui masin roomikute peale on tõstetud siis sai temaga manööverdada puldi vahendusel. Ja lippas päris nobedalt.
Ei viitsinud otsida seda õiget teemat ja riputan selle pildi siia.

Masin vägev aga eestis väga kaugele just ei trügi sellisega. Metsa ja kraave liiga palju, lõunas mäed kah. Ja geodeedid oma käekesi mingite räpaste pinnaseproovidega küll ei määri. Selleks on geoloogid.

Mart@täiskohaga maakera puurimise masina kangide taga.
h2rra Kirjutas: Kirjutas:
(Eile, 13:18 PM)klaave Kirjutas: Kirjutas:Tänud ksf hulgusˇele kiire vastuse eest. 
 Aga tekkis üks küsimus veel, Kas Gaz 53 ja Gaz 66 velgede poldivalemid on samad. Kuskilt ei leia vastust. [Pilt: sad.gif]

Vastus on   JAH

...Aga veljemõõt ja offset on erinevad, 66-l oli (vist) 18", vahetatavad olid, v.a. paarisrattad. Ja 66 velg on sigaraskem.

Et tagumisi topelt ei anna panna - nii pean vist aru saama  ksf h2rra vastusest. Olen kuskil näinud ka oma ihusilmaga 66-l topelt tagumisi, kuid pead ei anna kas oli midagi ka ümber tehtud või mitte. Lisatud pildil on tagasild vist vahetatud, vähemalt on abivedrud näha.
(04-07-2016, 18:34 PM)klemm Kirjutas: [ -> ]
(04-07-2016, 13:23 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]Rehvimure - kust leida rehve 4.00-12, kättejuhtunud rehvifirmade otsingulehed sellist mõõtu ei lase otsingusse pannagi  Sad  Võib ka kopikas laiem olla 12" velje peal.

Foorumikaaslasel võsal on  Smile

Minu varud on ikka tublisti laiemad. Rolleyes Ja pole enam maateekõlbulikud. Muidu on mõned 145 mm SileStone ja paar ürgvana ja märkimisväärselt kulunud Vredesteini 5+" laia maastikusõõri küll Harjumaal Kernus. Kõik on sedapalju vanad, et tihtrehvina ilmselt enam ei kannata pruukida...

Arvestades rehviturul toimunud muutusi, tasub ehk kaaluda 14" veljele üle kolimist? Näituseks kitsekeelena tuntud varuratas on enamasti 105 mm lai... Ning väiketraktori all ei oma veljesüdamiku vahetusest tekkinud võimalik kerge viskumine mingit tähtsustSmile Ning kui väiketraktor omab mingit sõiduautodel levinud poldivalemit, võib pääseda vaid paslike rataste soetamisega romulast.
(05-07-2016, 08:17 AM)klaave Kirjutas: [ -> ]
h2rra Kirjutas: Kirjutas:
(Eile, 13:18 PM)klaave Kirjutas: Kirjutas:Tänud ksf hulgusˇele kiire vastuse eest. 
 Aga tekkis üks küsimus veel, Kas Gaz 53 ja Gaz 66 velgede poldivalemid on samad. Kuskilt ei leia vastust. [Pilt: sad.gif]

Vastus on   JAH

...Aga veljemõõt ja offset on erinevad, 66-l oli (vist) 18", vahetatavad olid, v.a. paarisrattad. Ja 66 velg on sigaraskem.

Et tagumisi topelt ei anna panna - nii pean vist aru saama  ksf h2rra vastusest. Olen kuskil näinud ka oma ihusilmaga 66-l topelt tagumisi, kuid pead ei anna kas oli midagi ka ümber tehtud või mitte. Lisatud pildil on tagasild vist vahetatud, vähemalt on abivedrud näha.
Pildil on Gaz 53 velgedel rattad (3 tuulutus avaga). Poldivalem ja keskava on samad, kuid rehvimõõt on  20 tolli  gaz 63 ja 66 aga 18 tolli. Gaz 53 veljed erinevad gaz 51-52 veljedest tuulutus avade arvu poolest, ja ofset on väiksem, kui  Gaz 51`l sest 240-508 rehvid on laiemad, kui 220-508 mis on gaz 51 all, et tagasillal asuvad paarisrattad ei hakkaks koormaga omavahel keskelt kokku pressima.  Gaz 51 veljed esisillal annavad selletõttu väiksema pöörderaadiuse, kui piirajad on maha keeratud.   Big Grin
(05-07-2016, 08:17 AM)klaave Kirjutas: [ -> ]
h2rra Kirjutas: Kirjutas:
(Eile, 13:18 PM)klaave Kirjutas: Kirjutas:Tänud ksf hulgusˇele kiire vastuse eest. 
 Aga tekkis üks küsimus veel, Kas Gaz 53 ja Gaz 66 velgede poldivalemid on samad. Kuskilt ei leia vastust. [Pilt: sad.gif]

Vastus on   JAH

...Aga veljemõõt ja offset on erinevad, 66-l oli (vist) 18", vahetatavad olid, v.a. paarisrattad. Ja 66 velg on sigaraskem.

Et tagumisi topelt ei anna panna - nii pean vist aru saama  ksf h2rra vastusest. Olen kuskil näinud ka oma ihusilmaga 66-l topelt tagumisi, kuid pead ei anna kas oli midagi ka ümber tehtud või mitte. Lisatud pildil on tagasild vist vahetatud, vähemalt on abivedrud näha.
Tsitaat:"Lisatud pildil on tagasild vist vahetatud, vähemalt on abivedrud näha."
Abivedrude paigaldusel tuleb teha pikemad kammitsad, et abivedru, koos distants kõverikega ära mahuks ja raamile paigaldada kandurid.   Nii lihtne see ongi, uurige pilte jooniseid tähelepanelikult, enne kui endale probleemi tekitate.  Big Grin
(05-07-2016, 10:17 AM)h2rra Kirjutas: [ -> ]... sest 240-508 rehvid on laiemad, kui 220-508 mis on gaz 51 all, et tagasillal asuvad paarisrattad ei hakkaks koormaga omavahel keskelt kokku pressima...
Pildil oleval masinal käivad vist küljed ikkagi kokku, sest kasutatud on 260-508 kummi. Mustri järgi on see Zili kumm ju.
h2rra:

Pildil on Gaz 53 velgedel rattad (3 tuulutus avaga). Poldivalem ja keskava on samad, kuid rehvimõõt on  20 tolli  gaz 63 ja 66 aga 18 tolli. Gaz 53 veljed erinevad gaz 51-52 veljedest tuulutus avade arvu poolest, ja ofset on väiksem, kui  Gaz 51`l sest 240-508 rehvid on laiemad, kui 220-508 mis on gaz 51 all, et tagasillal asuvad paarisrattad ei hakkaks koormaga omavahel keskelt kokku pressima.  Gaz 51 veljed esisillal annavad selletõttu väiksema pöörderaadiuse, kui piirajad on maha keeratud. 

Ofset peaks olema ikka laiemal rehvil suurem kuna rehv on laiem aga see selleks. Rolleyes  
Kui õigesti aru sain siis saab panna taha topelt 53 rehvid ja kui ette ka panna siis jääb  nelivedugi tööle. Eks masin muutub natuke madalamaks kuna 66 rehvi läbimõõt on tunduvalt suurem, aga minule on tähtsam rohkem raskust hajutada maapinnale. Oleks tore muidugi üldse baloonid alla panna aga neid sobitada 66 esisillale on omaette probleem 
  Piirajate mahavõtmine 66 esisillal ei ole üldse tark mõte. Paljudel on esisilla veovõllid ribadeks rebinud Big Grin  
MTZ traktoritel on kah 20tolli maastiku mustritüübiga rehvid esisillal, kuid ei tea nende koormusindeksit  ( mitu PR-i on märgitud külje koordiniitide kihtideks). on nii kitsamaid, kui ka laiemaid.  Siin pool foorumit ju trakatsitest, eks nemad teadjamad   Big Grin

 Ps.  Tegin uue postituse, kuna kiiremuutmise alla on ajuhiiglased teinud kastikese muutmise põhjuse kohta  mõtlesin kirjutada põhjuseks, et kõhus on gaasid, kuid äkki veavad lõua viltu ja solvuvad.  Soovituslikult pidage meeles, et kõige paremini töötavad lihtsad asjad, sealhulgas ka foorum.
(05-07-2016, 10:53 AM)h2rra Kirjutas: [ -> ]MTZ traktoritel on kah 20tolli maastiku mustritüübiga rehvid esisillal, kuid ei tea nende koormusindeksit  ( mitu PR-i on märgitud külje koordiniitide kihtideks). on nii kitsamaid, kui ka laiemaid.  Siin pool foorumit ju trakatsitest, eks nemad teadjamad   Big Grin

 Ps.  Tegin uue postituse, kuna kiiremuutmise alla on ajuhiiglased teinud kastikese muutmise põhjuse kohta  mõtlesin kirjutada põhjuseks, et kõhus on gaasid, kuid äkki veavad lõua viltu ja solvuvad.  Soovituslikult pidage meeles, et kõige paremini töötavad lihtsad asjad, sealhulgas ka foorum.

Sõltuvalt mudelist on koormusindeksid erinevad. Aga nüüdisaegsete vene traktorirehvide kiirusindeks on A8 ehk kuni 40 km/h.
 http://www.titan-intl.com/files/Agricult..._chart.pdf

Muide, muutmispõhjuse võib jummala rahulikult tühjaks jätta, ei pea oma soovi põhjendama.
MTZ rehvid kannaksid isegi koormuse ära, aga kiirusega jäävad jänni ja kui veel võimuesindajad peaksid seda nägema. Big Grin
80-ndatel tuli päris palju GAZ 53`i   tehasest, maastiku mustritüübi rehvidega.  Vist sellised koostepraagiga,mida  OTK ei lubanud  kaitseväkke. üks poolpidune veel alles kusagil, kuid aastaarv on ammu lõhki.
(05-07-2016, 09:46 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Rolleyes, tasub ehk kaaluda 14" veljele üle kolimist? Näituseks kitsekeelena tuntud varuratas on enamasti 105 mm lai... Ning väiketraktori all ei oma veljesüdamiku vahetusest tekkinud võimalik kerge viskumine mingit tähtsustSmile Ning kui väiketraktor omab mingit sõiduautodel levinud poldivalemit, võib pääseda vaid paslike rataste soetamisega romulast.

Keskava onsuur Ja velgede ümbertegemise ajakulu vist kaalub üles rahakulu orig rehvide soetamisel
HUvitav kas tänapäeval "tavotiga" enam midagi ei määrita, et üheski autode varuosa poes ei ole müügil määrde nipleid.
Sai natuke otsitud. Kadaka teel pole neid müügil üheski poes, Automaailmast ... Motodepooni. Ka Ford Trucks ja Iveco poes pole neid varuosadena.

Kas pealinnas on ainuke koht Tööriistamarket või on keegi ka mujal kohanud.
(05-07-2016, 12:55 PM)spark Kirjutas: [ -> ]HUvitav kas tänapäeval "tavotiga" enam midagi ei määrita, et üheski autode varuosa poes ei ole müügil määrde nipleid.
Sai natuke otsitud. Kadaka teel pole neid müügil üheski poes, Automaailmast ... Motodepooni. Ka Ford Trucks ja Iveco poes pole neid varuosadena.

Kas pealinnas on ainuke koht Tööriistamarket või on keegi ka mujal kohanud.

traktoripoodides ikka on ja eri mõõtudes koos määrdepritside jms. Ka määrdeainetega kauplevate firmade esinduspoodides on sihukesi asju letis, vähemalt meil mägieestlastel.
Ma nüüd ilmselt lahmin.Nägin Vana Narva maanteel kummilullade poes.Sinine kõrge hoone.No ei mäleta nime kahjuks.Oli seal 1 päeva jooksul veel agrotarves ja elektriosade remondi kaupluses.Kas on ehk autoelektrik .Miski kollase värviga hoone....
Tasuks uurida.
(05-07-2016, 10:53 AM)h2rra Kirjutas: [ -> ] Ps.  Tegin uue postituse, kuna kiiremuutmise alla on ajuhiiglased teinud kastikese muutmise põhjuse kohta  mõtlesin kirjutada põhjuseks, et kõhus on gaasid, kuid äkki veavad lõua viltu ja solvuvad.  Soovituslikult pidage meeles, et kõige paremini töötavad lihtsad asjad, sealhulgas ka foorum.
Eeldame, et AMF kasutajad mõistavad endale ebaolulised lahtrid tühjaks jätta ja saavad kasutusmanuaalideta loomuliku intelligentsi toel lihtsate asjadega ise hakkama. Ikkagi tehnikafoorum, kus kasutajad (õpitud) abitusest priid olla võiks.

(muutmisproov kah. Ei saa probleemist aru. Aga eks kui vaja probleeme leida, saab neid ju alati otsida või suisa genereerida. Aga milleks - see on samuti asi, millest ma lihtsalt ei saa aru.)
(05-07-2016, 11:34 AM)honkomees Kirjutas: [ -> ]
(05-07-2016, 09:46 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Rolleyes, tasub ehk kaaluda 14" veljele üle kolimist? Näituseks kitsekeelena tuntud varuratas on enamasti 105 mm lai... Ning väiketraktori all ei oma veljesüdamiku vahetusest tekkinud võimalik kerge viskumine mingit tähtsustSmile Ning kui väiketraktor omab mingit sõiduautodel levinud poldivalemit, võib pääseda vaid paslike rataste soetamisega romulast.

Keskava onsuur Ja velgede ümbertegemise ajakulu vist kaalub üles rahakulu orig rehvide soetamisel

Sõltub sellest, kui ideaalne või maanteekõlbulik peab tulemus olema. ÜV-kõlbulik või Musta Numbri kandidaat eeldab muidugi korrektset tegevust vastavate pribooridega ja hilisemat lõiketöötlustsooni katmist ilmastikukindlat ja esteetilist katet pakkuvate keemiliste ühenditega tehnoloogia nõudmisi järgides.

Aga saab ka lihtsamalt Toungue

Käru alla sai tehtud 4x100 kinnitusega veljest 4x114,3 12 minutiga rehvi maha võtmata: Mazda veljest liigne äär minema, kitsekeele südamik viie lõikega minema sedapalju avaralt, et saab tekkinud avast ratta alla keerata, Mazda veljepoolik kitsekeele velje külge mitmest kohast ja sai hea küll. Juba teist suve Big Grin  kestab.

Teise Mazda 5x114,3 velgede keskava sai mosse rummudel veereva tünni tarbeks robustselt 5 lõikega suurendatud. Maanteele säärase ratsiga asja pole, aga koduõuel kosserdada kannatab küll. Cool
(05-07-2016, 12:55 PM)spark Kirjutas: [ -> ]HUvitav kas tänapäeval "tavotiga" enam midagi ei määrita, et üheski autode varuosa poes ei ole müügil määrde nipleid.
Millist aga herrad soovivad...
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page=shop.browse&option=com_virtuemart&Itemid=35
 Toimivat otselinki ei õnnestunud kahjuks tekitada. Toksi otsingulahtrisse "määrdenippel" ning tuleb sealt sirgeid ja kõveraid.
(05-07-2016, 12:55 PM)spark Kirjutas: [ -> ]HUvitav kas tänapäeval "tavotiga" enam midagi ei määrita, et üheski autode varuosa poes ei ole müügil määrde nipleid.
Sai natuke otsitud. Kadaka teel pole neid müügil üheski poes, Automaailmast ... Motodepooni. Ka Ford Trucks ja Iveco poes pole neid varuosadena.

Kas pealinnas on ainuke koht Tööriistamarket või on keegi ka mujal kohanud.

Mind saadeti Autoeksperdi poest sellise sooviga ... ei, mitte sinna, kuhu teie nüüd mõtlesite, vaid Baltflexi. Ja saingi nipleid.