automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kes tahab ikka raadioteel juhitavat drooni alla tuua see leiab ka lahenduse kuidas seda nii teha et kaamerasse ei jää Smile . Aga Kui tahate vibuga mängida siis peate oma maalapile sellise loa kauplema.
Aga mis juhutub selle ametliku relvaga kui sa isegi vihjad sellele võõral maal?
(27-08-2016, 20:06 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]...Minu mäletamist mööda tahtis amb vist relvaluba saada...

Relvaluba tahab amb alates 72kg ja vibu alates 16kg. Praeguse jahiseadusega ei tohi alla 18kg küttida. Sellekski peab olema läbitud eraldi koolitus. Asja juures oli põnev koht see, et üks koolitus mille kohta infot kuulsin, läbis neljakümnest katsetajast kaks. Ei viitsitud eriti trenni teha ja mingi PSE full throttle laatsete elajatega kohe laskmiskatsetele. Neid on muidugi lihtsam lasta(häälestamine on keerukas) kui pikkvibu, aga põhitõed oleks pidanud ikka enne selgeks tegema ja jõud võiks ka vibust üle käija.


[quote pid='400661' dateline='1472323864']

(27-08-2016, 21:39 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]Alla on lihtne ju tulla aga sõita on ju kökimöki Big Grin
Pane pult käest ja tuleb varem või hiljem ise alla Big Grin
Siinkohal minu soovitus mõtteliidrile, et võta vähem peale Big Grin

Pole veel allagi võtnud  Big GrinMis aga puutub Sinu Kommidesse,Võta kätte ja proovi  ära.Enne kui asja selgeks saad kulub ehk korraliku auto jagu pappi ära Big Grin Big Grin
[/quote]

Puhas tõde! Pappi kulub sita*s. Krooniajal oli esimene aasta 80 000.- eeku ühe poe ja minu vaheline käive.  Rolleyes  Seal olid ka mõned sõbra asjad sees aga ikkagi.

Drooniga aga tänapäeval mingit rõõmu küll ei ole. Need pigem sellised pervode jaoks ja kobedamad töö tegemiseks. Nende ajud teevad piloodi eest kõik ära. Signaali kadudes jalutavad alguspunkti, liiguvad õpetatud radu, toovad poest õlut jne. Selle viimase pärast korraldab aegajalt üks mudelipood "Beer Lift" võistluseidki.
Haa, mina olen ka lõpetanud ja päris täpselt ei tea, aga ilmselt ikkagi mingi linnukeste teema?   Rolleyes
...  Teades kui paljud tutvusringkonnast relva pidevalt kaasas kannavad ametlikult ...

Luige post


Kellega sa suhtled, täitsa huvitav...
(27-08-2016, 23:29 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]...  Teades kui paljud tutvusringkonnast relva pidevalt kaasas kannavad ametlikult ...

Luige post


Kellega sa suhtled, täitsa huvitav...

Jahimehed, patrullpolitseinikud ja laskesportlased, mis seal ikka nii huvitavat on?  Rolleyes
(27-08-2016, 22:28 PM)nootsii Kirjutas: [ -> ]Kes tahab ikka raadioteel juhitavat drooni alla tuua see leiab ka lahenduse kuidas seda nii teha et kaamerasse ei jää Smile
Õige! Tuleb raadiot segada. Veel parem on ehitada selline tore asi nagu EMP pomm.
Esimesega võib saada organite jutule, teisega prii leiva ja vammuse aastateks... Aga eesmärk pühitseb abinõu!
(27-08-2016, 23:11 PM)karvik Kirjutas: [ -> ]Relvaluba tahab amb alates 72kg ja vibu alates 16kg. Praeguse jahiseadusega ei tohi alla 18kg küttida. Sellekski peab olema läbitud eraldi koolitus. Asja juures oli põnev koht see, et üks koolitus mille kohta infot kuulsin, läbis neljakümnest katsetajast kaks. Ei viitsitud eriti trenni teha ja mingi PSE full throttle laatsete elajatega kohe laskmiskatsetele. Neid on muidugi lihtsam lasta(häälestamine on keerukas) kui pikkvibu, aga põhitõed oleks pidanud ikka enne selgeks tegema ja jõud võiks ka vibust üle käija.

Natuke on ikka mööda läinud: luba vajavad amb alates 76 kg ja vibu alates 46 kg. Rolleyes
Tänud parandamast.
Ise laisn ametlikult vibu viimati eelmisel kümnendil ja siis oli selline kilode piir nagu mainisin, või vähemalt üle piiri käies tekkis mingi jama sealt maalt.
Praeguses seaduses on tõesti teised numbrid.

Muidugi on seaduses lahti seletamata mis on sportvibu mille kaal seal on antud. Võimalik, et tõlgendatakse erinevalt, sest sportvibu(mõeldakse tavaliselt rekurvi e. olümpiavibu ja tavaliselt 20-45naela mitte kg) on midagi muud kui on pikkvibu ja pikk on midagi muud kui plokk. Kui plokile panna 45kg kaared peale, siis saab asi kole olema. See mainit plokk, mille googli otsingu lingi panin, on ainult 32kg ja see on väga kiire jahivibu.
 20kg plokk laseb sidruni tagauksest läbi nagu paberist. Heaküll, kolme pleki valtsikoht ikka võttis noole kinni, aga kui jäi ette lihtsalt sile plekk ja sisevooder, siis seda nagu ei oleks ees olnudki ja kui see ei liigitu relva alla siis mileks üldse vibu relvaks peaks kuulutama. Nooleots oli tavaline märklaua ots.
Tänapäeva "mehed" ei jõua ka muidugi 45kg pikkvibu sikutadagi. Mitte, et minu 14kg mõnele täisjõus mehele palju juba poleks. Olen seda pidanud korduvalt tõdema.
Võib ka olla, et see 45kg tüüpilise kontori töölise paberil kirjutatud ilus number ja sobib kõigi vibudega ja on kopeeritud välismaa seadustest. See, et mingi imelik julla sea taga oli ei koti aga kedagi paneme # märgi asemel kg ja peab meeldima. Big Grin
45 naela on siis u 20kg mis on oluliselt mõistlikum piir.

Jahiseaduses on tänase seisuga jahivibuks liigitatud vibu mis on tugevusega 20-45kg.
(27-08-2016, 16:58 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Küsin veel:  Kas oma valvatava territooriumi kohal tohib  sind jälgivat drooni ellimineerida õhupüssiga? ( Õhupüssist välja lastud moonaga)

Teed oma territooriumi kohale lennukeeluala ja anna minna:
https://kopterid.ee/muu/lennuameti-droon...e-eeskiri/

Üldine arvamine on see, et eraomandi kohal lendamine filmimiseks ei ole hea tava.
(27-08-2016, 20:54 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]üks päriseluga paremini haakiv küsimus - kas sellise rattahoidjaga (Thule Xpress 970) tohib teeliikluses osaleda:
[Pilt: 970000_oc_1_sized_640x420.jpg]

Osaleda tohid, aga see võib osutuda tasuliseks, kui märgutuled välja ei paista.

Olen ise ühele oinale selgasõitmisest napilt pääsenud, kuna porsele oli pee peale laotud säärane virn tallapresse, et ükski tuli sealt läbi ei paistnud... Tema õnneks on mul kalduvus pikivahet hoida ja seekord ta uusi rattaid miu kulul ei saanud. Mul oli väga kahju, et kiirustasin laeva vastu - oleks kohe meelsasti vestelnud tolle kodanikuga koorma paigutamisest ja liiklusviisakusest.
(27-08-2016, 09:27 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Mul üks uus kalaleidja,mullu sügisel ostsin ja toimis,talve läbi seisis riulis ja kui uuesti kasutama hakkasin siis ekraan triibuline
Mida targemad asjast arvavad?

Minuarust on probleem anduris või selle kontaktis aparaadiga. Neid pistiku klemme oled kaenud või?
Numbrid on ju ilusad, aga kaja joonistada ta ei suuda....
(28-08-2016, 09:48 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(27-08-2016, 20:54 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]üks päriseluga paremini haakiv küsimus - kas sellise rattahoidjaga (Thule Xpress 970) tohib teeliikluses osaleda:
[Pilt: 970000_oc_1_sized_640x420.jpg]

Osaleda tohid, aga see võib osutuda tasuliseks, kui märgutuled välja ei paista.

Olen ise ühele oinale selgasõitmisest napilt pääsenud, kuna porsele oli pee peale laotud säärane virn tallapresse, et ükski tuli sealt läbi ei paistnud... Tema õnneks on mul kalduvus pikivahet hoida ja seekord ta uusi rattaid miu kulul ei saanud. Mul oli väga kahju, et kiirustasin laeva vastu - oleks kohe meelsasti vestelnud tolle kodanikuga koorma paigutamisest ja liiklusviisakusest.
Kui mõni oma selga sissesõiduks pakub, siis võib vastuteenena pakkuda: http://www.autokataloog.ee/et/artikkel/6...s-tuledega
Vene kartularootor pudenes töö käigus laiali(korpus lahti)Nüüd tuleb osadeks teha,aga kust otsast lammutama asuda?Kiire googelmoogel ei aidanud.
(28-08-2016, 13:18 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Vene kartularootor pudenes töö käigus laiali(korpus lahti)Nüüd tuleb osadeks teha,aga kust otsast lammutama asuda?Kiire googelmoogel ei aidanud.

Tere!
Kõigepealt keera kõik mutrid ja poldid välja,ülejäänud kukub ise laiali... Big Grin Natike pead ainult aitama kaasa.
Suure saladuskatte all ütlen,et pole ise lammutanud aga nii peaks käima. Big Grin Sest minuteada poltide ja mutritega hoitakse neid asju ikka koos. Põhiline on ikka tööga pihta hakkamine. Pool võitu juba käes sellega.
(28-08-2016, 13:18 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Vene kartularootor pudenes töö käigus laiali(korpus lahti)Nüüd tuleb osadeks teha,aga kust otsast lammutama asuda?Kiire googelmoogel ei aidanud.
Võin aidata kiirel ajal. Pakun soodsalt, ainult 350 kohalikku raha, ise tuled järele, asub Pärnumaal. Lisadena pakun kaasa pika kardaani, sobib T-40-le sappa ilma jõuvõlli pikenduseta. Kiirele pakkujale lisa täiesti tasuta (tavahind = 60euri), kirjuta as259k[ät]neti.ee, kell üheksa vaatan pakkumised üle, asukohalt lähim saab endale, oma küla piires toon tasuta kohale. Tegutsege.

P.S. Täna jääb transport ära, kuna kartuli lõpak vaja seedimist.
(28-08-2016, 17:14 PM)metsakohin Kirjutas: [ -> ]
(28-08-2016, 13:18 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Vene kartularootor pudenes töö käigus laiali(korpus lahti)Nüüd tuleb osadeks teha,aga kust otsast lammutama asuda?Kiire googelmoogel ei aidanud.
Võin aidata kiirel ajal. Pakun soodsalt, ainult 350 kohalikku raha, ise tuled järele, asub Pärnumaal. Lisadena pakun kaasa pika kardaani, sobib T-40-le sappa ilma jõuvõlli pikenduseta. Kiirele pakkujale lisa täiesti tasuta (tavahind = 60euri), kirjuta as259k[ät]neti.ee, kell üheksa vaatan pakkumised üle, asukohalt lähim saab endale, oma küla piires toon tasuta kohale. Tegutsege.

P.S. Täna jääb transport ära, kuna kartuli lõpak vaja seedimist.

Tänan pakkumast,aga mul teine tagavaraks,pane kardaan külge ja peaks toimima.Just sõitsin survekaga katkisest üle ja läheb lammutuseks,vaatasn seal suht vähe polte alles mis karterit koos hoiavad Sad
Mida selles paadiankrus üldse lõhkuda annab?

Reduktori saad pooleks poltidest. Reduktori saad raamilt maha peale sahahoidiku väljakangutamist. Kunagi sai kooli ajal üks poegadeks tehtud ja ma ei mäleta küll, et oleks mingeid erilisi töövõtteid vaja olnud tavapärase muterdamise lisaks.

Ning kui varurootor ka laiali läheb, siis ma enda oma annaks kah mingi 200.- ära. Asukoht kuubikust paarsada meetrit põhja pooleWink
Palun soovitage materjali millest teha sellise masina tera ning mida kasutaksite kihvana. https://www.youtube.com/watch?v=ywhHsjp6CxE

Lisaks sellele palun ka üldisemat infot põlult tihese tõrjumiseks. Põldudel hetkel pikalt vesi peal ning kuidagi peab järgmiseks aastaks ravima. (kui sügavalt, mis masinatega, mis hp vedukit vaja jne.) Vanamehe väide, et maa ei võtagi sügisel peale vihmasi vett enam vastu ei tundu väga asjakohane kui vesi ujutab veel põllul paar nädalat peale viimast suurt sadu Smile Reeglina on konkreetne põllutükk olnud alati üks kuivemaid Smile
(29-08-2016, 22:22 PM)Provoker23 Kirjutas: [ -> ]Palun soovitage materjali millest teha sellise masina tera ning mida kasutaksite kihvana. https://www.youtube.com/watch?v=ywhHsjp6CxE

Lisaks sellele palun ka üldisemat infot põlult tihese tõrjumiseks. Põldudel hetkel pikalt vesi peal ning kuidagi peab järgmiseks aastaks ravima. (kui sügavalt, mis masinatega, mis hp vedukit vaja jne.) Vanamehe väide, et maa ei võtagi sügisel peale vihmasi vett enam vastu ei tundu väga asjakohane kui vesi ujutab veel põllul paar nädalat peale viimast suurt sadu Smile Reeglina on konkreetne põllutükk olnud alati üks kuivemaid Smile

Materjalide kohta ei tea aga kui põld ei kanna, tuleb miskipärast esimesena meelde vintsimine. Sama ka ligipääsmatute raielankidega.