Mul on mootor sama birkaga 1370 pööret ja 180w.
Võlli mõõtsin ka ära aga on paraku 11,5mm.
Vist ei sobi?
panin katla kütt ja ronisin ise vanni,naine tuli koju ja korralikku värvi kärsakat tuba täis ja kui mootorit katsusin oli tuline,et kõrvetas käsi ja plastikust otsakate ja tiivik sulanud.nüüd olnud juba piisavalt aega analüüsida põhjuste üle.ilmselt tõmbas suurema tüki teo vahele ja poos mootori kinni?seega sama võimsust pole otstarbekas tagasi panna.mul olemas veel mingi 350w kah ca 1400rpm mootor mis oli veneaegsel õlikütte põletil,aga seda ei saanud kahjuks põletilt muidu kätte kui otsakaas(millega kinnitub) purunes,sellel oli kah 14 võll.
kas äkki on võimalik mingi nipiga konstruida kaitse peale,et kui mootori kinni poob seiskub voolu etteanne?
(18-02-2017, 12:53 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]panin katla kütt ja ronisin ise vanni,naine tuli koju ja korralikku värvi kärsakat tuba täis ja kui mootorit katsusin oli tuline,et kõrvetas käsi ja plastikust otsakate ja tiivik sulanud.nüüd olnud juba piisavalt aega analüüsida põhjuste üle.ilmselt tõmbas suurema tüki teo vahele ja poos mootori kinni?seega sama võimsust pole otstarbekas tagasi panna.mul olemas veel mingi 350w kah ca 1400rpm mootor mis oli veneaegsel õlikütte põletil,aga seda ei saanud kahjuks põletilt muidu kätte kui otsakaas(millega kinnitub) purunes,sellel oli kah 14 võll.
kas äkki on võimalik mingi nipiga konstruida kaitse peale,et kui mootori kinni poob seiskub voolu etteanne?
Mootorikaitselüliti on asjal nimeks.
Järsku kellegil üle sellist kummitihendit:
Laius-30 mm. ja kõrgus-22
Tänan.
Mul aastat ca 20 tagasi skoda 120 seerijal tuli naabri õuel ümber keerates rooliots pesast välja.kindlastimingi väike lõtk oli,aga suurt kindlasti mitte.õnneks oli doonor õul ja sai sealt korras ots peale kruvitud.
Mina olen üle elanud Pobeda roolivarda lagunemise, kiirus u 80 ja tee selline kuiv asfalt jäälaikudega segamini. Päris huvitav oli
Auto jäi terveks vaatamata sellele, et juhtimistäpsus vasakule - paremale oli üle meetri.
Teine ekstreem oli kunde autoga, mida tõstuki pealt maha ajades rool nukkidest üle käis. Kontrollkõne omanikule "lohutas" märkimisväärselt, töötava mootoriga pidi ikka sõita saama, siis võimendi abiks
Äkki on kellelgi suuremas koguses veneaegset mutrivõtit 27 - 30 ja sooviks mõnest loobuda? Sooviks täitsa paar tükki kohe.
Minul kadund Äiast järgi hulk raske raua riistu(oli teine laevaremondi tehase mees)Nüüd küssa:kas vaja igat mõõtu eraldi ,või nn.bolshe menshet
.Samas ,kogu kola Tallinnas.
(22-02-2017, 00:44 AM)linnuke Kirjutas: [ -> ]Minul kadund Äiast järgi hulk raske raua riistu(oli teine laevaremondi tehase mees)Nüüd küssa:kas vaja igat mõõtu eraldi ,või nn.bolshe menshet .Samas ,kogu kola Tallinnas.
Äkki teed paar klõpsu, see distants pole vast nii suur probleem.
Tuleb hakata kevadtöödeks valmistuma. Detsembris soetatud kultivaatorile vaja uusi jalaseid. Kellelgi üleliigset lehtmetalli äkki leidumas, laius 10 cm (võib ka suts vähem olla), pikkust vaja 140 cm ja paksust võiks 10 mm ikka olla. Kokku vaja teha 4 jalast. Lisaks otsin vene külvimasinale väetisesektsiooni ringiajamiseks võlli ning hammasratast (pildil tähistatud musta ringiga).
[
attachment=62113][
attachment=62114]
Suur, suur mure ... Hädasti oleks tarvis 30 mm sisemõõduga paksu seinaga toru, mis reduktorit läbiva võlli otste otsa ajada, et nende külge mullafreesi terad kinnitada. Vaja oleks 2 kahekümne cm -st juppi. Pole hullu kui ka kergelt roostes on.
Kas keegi teab kuskohast saaks vana rootsi sõnnikulaotaja keti lülisid? Taat käib juba 77'ndat aastat ja ei jaksa käsitsi rammu põllule viia.
(09-03-2017, 19:23 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kui paksu seinaga?
Krt ma ei oskagi vastata sellele küsimusele. Nii paks, et mullafreesi terasid kannataks maa sees keerutada
. Mingi 5 mm ehk juba kannataks ka. Sa ise kindlasti targem kui mina ja oskad rohkem arvata
. Võlli otsast jääb nugade kinnitusplaadini toru sees mingi 5-6 cm tühja maad.
(09-03-2017, 20:08 PM)Inri Kirjutas: [ -> ] (09-03-2017, 19:40 PM)maitus Kirjutas: [ -> ] (09-03-2017, 19:35 PM)Inri Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab kuskohast saaks vana rootsi sõnnikulaotaja keti lülisid? Taat käib juba 77'ndat aastat ja ei jaksa käsitsi rammu põllule viia.
http://vana.pmkaubamaja.ee/index.php?opt...20&lang=et
ehk leiad sealt midagi...
Ei sealt kahjuks saa.
See sihuke isemoodi.
Vat selline see kingsepa mõistus on
! Sellise teed ise
(09-03-2017, 20:11 PM)maitus Kirjutas: [ -> ] (09-03-2017, 20:08 PM)Inri Kirjutas: [ -> ] (09-03-2017, 19:40 PM)maitus Kirjutas: [ -> ] (09-03-2017, 19:35 PM)Inri Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab kuskohast saaks vana rootsi sõnnikulaotaja keti lülisid? Taat käib juba 77'ndat aastat ja ei jaksa käsitsi rammu põllule viia.
http://vana.pmkaubamaja.ee/index.php?opt...20&lang=et
ehk leiad sealt midagi...
Ei sealt kahjuks saa.
See sihuke isemoodi.
Vat selline see kingsepa mõistus on ! Sellise teed ise
Nii ja nüüd palun töökäik. Lüli on malmi segust ja keegi ei usu, et põhjaketiks tavaline teras kõlbab, kuna tal ühendus ei pea ilmselt vastu.[
attachment=62158]