automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanarataste leiu- ja arutelunurk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Hipodroomi jalgrattabutiigis on müügil 30ndate lõpu Victoria. Originaalvärvis ja üsna komplektne, uued rantmantelrehvid on ka juba peale veetud. Ketikaitse oli puudu. Hind oli kuskil 250 kanti
(08-11-2016, 19:30 PM)s2si Kirjutas: [ -> ]Hipodroomi jalgrattabutiigis on müügil 30ndate lõpu Victoria. Originaalvärvis ja üsna komplektne, uued rantmantelrehvid on ka juba peale veetud. Ketikaitse oli puudu. Hind oli kuskil 250 kanti

See on seal suvest saati. Taga on sellel Torpedo rumm. Mul on Victoria tagarumm karbis ;-) Sügisel oli üks kosilane tiirutanud, kuid ei ostnud siiski ära.
Kuna Sa selle leidlapse juba koju tõid, siis vääriks see ka eraldi teemat. Siit pahna hulgast ei leia pärast enam midagi üles Big Grin
Küsimusi targematele. Kas Lätlased hindavad oma vanaagseseid jalgrattaid samapalju,kui meie omi?  Kui meil keegi Lätis toodetud ratta taastab,kas see mees võib siis ka rinna rohkem kummi ajada.....? Või kuidas prognoosid on. Big Grin
Mul lätlastest tuttavaid ei ole aga kuna lätlaste jalgrattatööstus oli tootmismahult kordades suurem kui meite oma, siis julgen pakkuda, et nende jaoks on kodumaine toodang tavalisem ja laiemalt levinud asjadest niipalju lugu ei peeta, kui meil siin omamaistest ratastest. Kindlasti on ka sealmail väga haruldasi omamaiseid rattaid ja rinna võib kummi ajada ükskõik millise ratta taastamise puhul. Pealegi on mõningad läti rattad minu arvates päris ilusad oma lilleornamentika ja värkidega.
Kuna Dürkoppi kardaanveoga tabureti teema pandi kinni, siis passib ehk siia postitada

[Pilt: 1_1_37871317.jpg]
Poola ebays praegu selline põnev asi

[Pilt: %24_57.JPG]
(24-11-2016, 22:27 PM)s2si Kirjutas: [ -> ]Poola ebays praegu selline põnev asi

[Pilt: %24_57.JPG]

See mingi samasooliste sotsiaalse lõimumise riistapuu?
(27-11-2016, 14:34 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Kelle toodang see võiks olla?
https://osta-ee.postimees.ee/ew-aegne-ja...rc=listing

Nagu öeldakse - hea küsimus! SM sildiga ja raami nr.9083 (kui näen õigesti?). Ei oska muud öelda, kui et olen sellist silti justkui näinud kusagil, vist mitte konkreetselt seda raami. Asi vääriks uurimist ja selgitamist!
Minu arvates on seesama raam ja silt siit foorumist läbi käinud juba korra, näiteks sellesama teema esimese lehekülje lõpus. Raam võiks ehk olla mingi Eesti asi kui raaminumber on 9000? ETK variandi ksf! tolmuahv laitis maha ja ega Saare kohta ka keegi midagi ei arvanud toona. Sildi osas arvasin kunagi, et see on sinna hiljem ette pandud.
Võimalik, et sama asi mällu jäänud (pean hakkama oma postitusi üle lugema?) , aga justkui oleks veel kohanud. Esihark saarele ei viita justkui, ( nr järgi siis juba Säde aegadesse sobiks) samas esihargil tundub olevat sama triibutus kui raamil.
Ega SM (sadomaso?) nägemine võibki templi mällu igaveseks lüüa Big Grin. Tõenäoliselt pole see silt tõesti üksikeksemplar aga see neetimisviis näeb minu jaoks üpris veider välja ja silt on vist viltu ka seal ees? Kahvel tundub tõesti triipude järgi õige. Ei oska midagi tarka lisada rohkem
Jah, leidsin selle ratta lahkamise v. jalgrataste arutelu teemas üles, ilmselt sama asi mulle meelde jäänud. Silt võib olla ees selliste "sadulaneedi-tüüpi" neetidega, nagu näiteks Dürkopp kasutas, samas võib olla ka täiesti vale asi. Kummitab üks teine S-tähte sisaldava sildiga jalgratas, mis Türil millalgi liikus, kahjuks olen selle sildi pildi ära kaotanud ja ilmselt see tollega ei haaku ka. Olen jõudnud lõpuks arusaamisele, et see eesti jalgratta lugu ja teema on ikka üsna segane ja meelevaldne aines ja seda hoomata ei ole kerge, eriti kaine peaga.
(27-11-2016, 21:26 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Jah, leidsin selle ratta lahkamise v. jalgrataste arutelu teemas üles, ilmselt sama asi mulle meelde jäänud. Silt võib olla ees selliste "sadulaneedi-tüüpi" neetidega, nagu näiteks Dürkopp kasutas, samas võib olla ka täiesti vale asi. Kummitab üks teine S-tähte sisaldava sildiga jalgratas, mis Türil millalgi liikus, kahjuks olen selle sildi pildi ära kaotanud ja ilmselt see tollega ei haaku ka. Olen jõudnud lõpuks arusaamisele, et see eesti jalgratta lugu ja teema on ikka üsna segane ja meelevaldne aines ja seda hoomata ei ole kerge, eriti kaine peaga.

Kuna ma juba üle aasta ei tarvita, siis ma ei julge ka eesti rataste teemal üldse sõna võtta, kui, et kui just ääri-veeri, siis sedapalju, et üks uus ja entusiastide leegioni poolt seninägemata ilus ETK taas pinnale on ujunud ja mine tea ..... ehk näitan varsti.
Türil ja mujal koguaeg midagi juhtub ja midagi leitakse, mina pean üksinda õlut lakkuma, et ikka Eesti rattaajalugu selgineks aga praeguseks ei tea ma ikka veel mitte midagi, täiesti ebaaus. Aga kuna aeg veel väga hiline ei ole, siis ma pean ühe rattapornograafia valdkonda kuuluva üllitise esialgu tsenseeritult siia lisama, et väiksemad lugejad intiimsemaid piirkondi ei näeks . Ehk kunagi saab ka tsenseerimata versioonist täiskasvanute jaoks teema ka tekitatud...
[attachment=60589]
Vaadates ja lugedes vimaseid postitusi, siis minu maks seda kõike vist vastu võtta ei suuda!  Sad
Porilaudateta naistekahõnguline ratas ja veel sellise lenksuga on nagu poolpaljas nõukogudeaegse ühiselamu küpses eas naisadministraator intiimsel puhkehetkel.
Millise voki külge sellise kaadervärgi kruvida võib? Vanaema?

[Pilt: orig_29632567_yCTJ.jpg]

[Pilt: orig_29632565_uRxh.jpg]
Kas keegi oskab anda kogemuspõhist nõu - milline kahekomponentne autovärv on kõige sobivam pintsliga peale kandmiseks? Tean, et parima tulemuse saab värvipüstoliga, aga vaja on sel korral pintsliga. Milline praegu müügil olevatest sobib selleks kõige paremini? Kas pintsliga peale kandmisel oleks vaja kuidagi teisiti vahekorda timmida? Lõpptulemus EI PEA olema peegelsile.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10