automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanarataste leiu- ja arutelunurk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Nonii, mehed, maha magasite

Tegemist rattaga ARE Kotkas, raaminumber 1340 oli vist. Kahjuks magasin ka ise võimaluse maha nagu näha. Kui keegi kodanik oscarb seda loeb, siis võiks oma rattaiud tutvustada foorumi vahendusel ka Smile

https://osta-ee.postimees.ee/index.php?f...rc=desktop
öelge, mehed, mis plönn see on? Minsk, aga kui haruldane?

[Pilt: 420cc7f6-1495525714-574-e.jpg]
[Pilt: 510fcf47-1495525724-615-e.jpg]
(25-05-2017, 21:35 PM)s2si Kirjutas: [ -> ]öelge, mehed, mis plönn see on? Minsk, aga kui haruldane?

[Pilt: 420cc7f6-1495525714-574-e.jpg]
[Pilt: 510fcf47-1495525724-615-e.jpg]

Tegu on tõepoolest vanema variandi Minskiga 1960ndatest. Kui tulla nüüd küsimuse juurde, et kui haruldane antud ratas on, siis kui jälgida müügikuulutusi ja meenutada omi kokkupuuteid Nõukogude toodanguga, siis sellist isendit ei ole tulnud kuigi tihti ette. Rohkem levinud on uuem Minsk, mille embleemil oli juba kujutatud toonekurg ning veel levinum selle järeltulija Aist, mida kohtab meesterataste, naisterataste ja kokukate näol. Aga kui tulla tagasi nüüd vana Minski juurde, siis kindlasti ei ole tegu rattaga, mida kohtab igal tänavanurgal, ei kohta ka uuemat enam nii. Tol ajal ju ei olnud igalühel võimalus autot osta ning siis võeti rattast kõik, mis võtta andis ning seetõttu ka paljud sellised kaasvõitlejad on ka oma otsa juba leidnud mõnes vanaraua kokkuostus või mõnel muul moel. Omal õnnestus saada mõned nädalad tagasi vägagi hästi säilinud 1968nda aasta Minsk ning täitsa mõistliku hinna eest. Minu üllatuseks on isegi raamil säilinud veel tehasekujutised. Ratas kuulus kadunud rannamurdekoguja Evald Lindströmile, kes lahkus meie seast 1997. aastal, samal aastal kui mina sündisin. Peale seda jäi ratas seisma ning seisis õnnetult 20 aastat, kuni üks rattahuvilisest kaluripoeg selle omale ostis, et kadunud vanameistri ratas säiliks edasi. Lisaks sellele Minskile tassisin ka siit külast ühe sama aastakümne eksemplari, kuid see oli nii kapsaks sõidetud, kui sõita annab. Peale selle veel aastaid välitingimustes seisnud, millelt polnud võtta rohkem, kui lenks ja embleem. Tean, et ühel vanamemmel siin Viinistul vedeleb ka juba aastakümneid aidas sama vana Minsk, mida kunagi poisikesena nägin. Rohkem ei jäänud meelde, kui ainult embleem, mis mõlgub siiani mõtteis. Tol ajal ei osanud nii seisukorda ja komplektsust vaadata.
Aga s2si poolt saadetud Minsk on täiesti soov.ee lehel müügis ning kes tahab omale stiilset ja retrohõngulist liikurit tänavatel kulgemiseks, siis Minsk on selleks üks parimaid.
Lasnakoskis sellised leiud. Vast jalgratastelt? Realiseerimisel.


[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

Parimat h2rra
Kaks esimest juppi Rootsi sõjaväeratastelt ja pole mingid erilised haruldused aga kellelegi siiki kindlasti vajalikud. Kahvel on sellepoolest põnev, et tundub olevat täiesti uus ja paberis. Millele kuulub, ei oska öelda.
Tere!
Kerige lõppu.... Big Grin 

http://blog.erm.ee/?p=8214
T.
Minski kahvel peaks see olema, vähemalt tehasekujutiste järgi. Lähen pärast ja vaatan oma Minski kahvli kujutisi ning teen ehku ka pildid.
Kodumaiste meistrite töö.
Miks vedada piima kui saab vedada veini..türile või kuhuiganes  Big Grin

Ja põnevat pole midagi ripakil, hoopis väga kahtlane on asi!!! Märk on olnud kusagil raami keskel ja märgi all on olnud vesipilt? Stsenaarium on rasketiusutav aga siiski võimalik kahtlastel asjaoludel nagu juba mainitud
https://www.kuldnebors.ee/search/jalgrat..._ids=10710

Jälle üks juhuslik leid. Loodetavasti parem kui eelmine.
(15-06-2017, 03:08 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]https://www.kuldnebors.ee/search/jalgrat..._ids=10710

Jälle üks juhuslik leid. Loodetavasti parem kui eelmine.

Polnud sellel eelmisel ka häda ega kahtlast miskit.
Paljudest erinevatest juppidest koostatud jäänus, Alumine pumbaklamber paigaldatud vedruga(vanarattalt)kahvel esipakiraami klambritega, käsipiduri heebel vast Riga 2 käiguliselt jne.   Realiseerimisele Lasnakoskis.

http://nagi.ee/photos/Lasnakoski/25009971/

[Pilt: 1]
Tõsiusklikele velopreestritele on see muidugi pühaduseteotus, aga renegaate ja ateiste peab ka olema kuigipalju, et maailm üheülbaliseks ei muutuks. Esimene Apfelwerke Velobastard sisuliselt siis koos. Mittemüüdav, aga vaevalt sellist velokabareed keegi ka himustaks. Raam Bauer, kahvel Masovia, jooksud ja lenks venekad, sadul Lepperi replika, ketiratas minukas, pedaalid pornoländ, kott ostakas, kett ja kell Polaverist. Keskjooks 60, tagajooks 21.
Tundub päris huvitava väljanägemisega. 
Ehk saad esimese hamma ja pedaali vahelise poldi pead üle lihvida siledaks, et neid "kaasaegseid" kirjasid poldipeal poleks. Siis on asi veel "vanaegsem"
Väga OK !Uus Saar ,ETK sündinud!
(29-06-2017, 09:51 AM)omenaossi Kirjutas: [ -> ]Tõsiusklikele velopreestritele on see muidugi pühaduseteotus, aga renegaate ja ateiste peab ka olema kuigipalju, et maailm üheülbaliseks ei muutuks. Esimene Apfelwerke Velobastard sisuliselt siis koos. Mittemüüdav, aga vaevalt sellist velokabareed keegi ka himustaks. Raam Bauer, kahvel Masovia, jooksud ja lenks venekad, sadul Lepperi replika, ketiratas minukas, pedaalid pornoländ, kott ostakas, kett ja kell Polaverist. Keskjooks 60, tagajooks 21.
Mis perioodil kasutati, võiks ise ka otsida aga laisk nagu ma olen....On keegi Eestis üldse enne näinud sellist? Mille oma see raam võib olla, sildiga ta kokku ei käi ja raaminumbrit ka ei tea

[Pilt: vana_naiste_jalgratta_raam_wanderer_5_we...-137-e.jpg]
Harukordne võimalus, tõeliselt eksklusiivne pakkumine vanarata huvilistele!!! Kuulus Dürkoppi taburet on pakkuda!!! Tuli ilge rahahädapeale ja on vaja 4 kõrgratast soetada sõbralt ja seetõttu ka selline haruldus müügis!! KUi kõrgrattad müüdud, siis läheb kohe müügist maha. Vahetusvõimalus on ka, 7 kotti kartuleid ja sütega pressraud!

https://osta-ee.postimees.ee/index.php?f...d=98390437
Nokia Mantel 28 x 1 5/8 - 1 3/4, mis mõõduga asendada? 622? Rolleyes
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10