automoto.ee foorumid

Täisversioon: ПАЗ 672М 082 AIS
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Tere.

Peale pikka vaikust minu poolt väike pildiseeria.
Buss peaks valmima mai paraadiks, aga aastanumbri jätame esialgu lahtiseks. Kui kellelgi on pakkuda korralikke või uusi vidinaid sellele isendile, siis võib julgelt pakkuda. Esimeste asjadena huvituks ilukilpidest ja ülemistest ääretuledest. Eks proovin kajastada edasisi arenguid nii kuidas asjad arenevad ja mahti postitada on. Tegemist on endise Antsla valla bussiga.
Väärt ettevõtmine aga teed omale või riigihange?
Jõudu ja kannatliku meelt taastamisel.Bussid on suured ja kulukad projektid.
Soovib Arno Siz 155 taastaja
(20-12-2015, 19:14 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Väärt ettevõtmine aga teed omale või riigihange?

Omale ikka omale. Sai eelmine aastsa endale D kategooria load ka tehtud.
Jõudu ja jaks uuele omanikule. Ja ,kui keegi ütleb,et läbi Sotsiaalmeedia info jagamine ei toimi siis see on näide,et see siiski töötab.

PAZ 672M on minu silmis,kolhoosi busside seast, kohal nr 2. Esikoht kuulub TA-6 ja TA-6-1le.
Mis on plaanid teise PAZikuga?
Minule meeldib see pilt, kus eemaldatud küljepaneelidega bussi kõrval seisab kühvel. Ma tean väga hästi, milleks seda kühvlit vaja oli.  Big Grin
Ootame lõpptulemust! 
Kui saladus pole, siis mis värvi plekkosa läheb?
(21-12-2015, 17:25 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Mis on plaanid teise PAZikuga?
Esialgu ei plaani suurt midagi. Eks elu näitab.
(21-12-2015, 22:42 PM)Buzzet Kirjutas: [ -> ]Ootame lõpptulemust! 
Kui saladus pole, siis mis värvi plekkosa läheb?

Ei ole saladus. Originaali lähedane kollane ja pruunid triibud.
Tänased arengud. Kuna vanad plekid on oma 5 cm vaheliti, siis sai see kõik välja lõigatud ja uus plekk serv servaga pandud.
Lahe projekt. Edu! Peategelase "sugulased" toimetavad Suurel Kodumaal siiani igapäevaselt, mõned olen püüdnud ka objektiivi.
Taga-Karpaatia mägedes:
[Pilt: P1010734.jpg]
Kasahstani stepis:
[Pilt: DSC_0544.jpg]
Sel mudelil on isegi välismaiste näituste auhinnad ette näidata oma algusaastatest. Iseasi kas need ka miskit väärt olid, aga uhkelt kõlab ikka. Nii head masinat ei saa ju ometi kergekäeliselt miskite uute busside vastu vahetada  Cool
Tere!

Piparkookidest sai isu täis ja sai käidud veidi töökojas. Hajuta sa neid punkte keevitades nii palju kui tahad, aga ikka kipub lohku vedama. Kuna tagumisel kumeral osal on ka seespool plekk, siis sealt ligi ei pääse ja tagasi koputada ei saa. Abiks aga kiirelt valmistatud liughaamer ja lohkus kohale keevitatud poldid.

Ja pühi teilegi!
Tere kõigile ja head uut!

Bussi juures pisut nokitsetud ja plaani peetud, aga pildimaterjali praegu pole. Küll seda tuleb ka.
Tarvis oleks endiselt ilukilpe, ülemisi ääretulesid, tagumisi ja ka esimiseid suuna, piduri, gabariit ja tagurpidi käigu tulesid või nende klaase.

Olge mõnusad!
Tuhat pilti on parem, kui sada sõna.

Järgneb.
Nagu piltidelt näha on valminud rattakoobas ja saanud ka paika tahvel küljeplekki.
ilus!

ilmselt liivapritsi enam ees ei oota - kas allesjäänud kere- ja raamiosad puhastad enne pinnakatteid "käsitsi" (nurklihvija & co)? Paras hunnik "nühkimist" ja vastikult palju õnarusi...

mis töö- ja materjalikulu kere (sh raamiosa) peale oodata on? Juba praegu paistab paari sõiduauto jagu (tummisemat) külmvaltsplekki plus eri profiile kasutatud olevat. Mis paksustega plekid (ja profiilid) üldse bussi puhul kasutust leiavad?

mütsi kergitades ja jõudu soovides,
Teet
Tagumist ust Sa vist ei taasta?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11