automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uazi jagaja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hei 

Selline probleem UAZ 452-ga millel peal gaz 2410 mootor. Nimelt jagaja ehk katkestijaotur laperdab oma võlli otsas, mis teeb süüte paikaseadmise võimatuks.
Mootor küll käivitub ja kohapeal läheb kenasti pöördesse kuid 3-4 käiguga sõites hakkab puterdama ja jõud kaob.
Eelmisel kevadel sai ostetud uus jagaja ja mõnda aega oli nagu parem kuid viga ei ole otseselt jagajas pigem selles võllis mis jagajat ringi ajab. 
Kas kaubanduses on seda võlli ? Või saab selle vana võlli kuidagi tihedamaks tuunida ?
Jagajale pannakse uued grafiitpronksist puksid sisse.
(21-02-2016, 10:02 AM)Praktik Kirjutas: [ -> ]Jagajale pannakse uued grafiitpronksist puksid sisse.

Jagaja on uus, kuid viga tuleb sellest võllist mille otsa jagaja võll omakorda läheb. 
Võll läheb otsapidi karterisse ja aetakse vist õlipumba kaudu ringi.
Ots kuuskant, edasi tuleb diagonaalsete hammastega hammasratas. 
Kas sa mõtlesid , et selle võlli puksid vaja ära vahetada ? 
(21-02-2016, 01:25 AM)korralik kodanik Kirjutas: [ -> ]Nimelt jagaja ehk katkestijaotur laperdab oma võlli otsas, mis teeb süüte paikaseadmise võimatuks.

Loe uuesti,kui tekstoliidist jaotur loperdab võllil siis tuleks võlli ots ja jaotur kriitilise pilguga üle kaeda ja vigane(sed)vahetada.Kui,aga jagaja VÕLL laperdab jagajas siis eelpool nimetatud puksid vahetusse.
Jagaja ulekanne peaks ikka nukvõllilt tulema.
(21-02-2016, 11:18 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(21-02-2016, 01:25 AM)korralik kodanik Kirjutas: [ -> ]Nimelt jagaja ehk katkestijaotur laperdab oma võlli otsas, mis teeb süüte paikaseadmise võimatuks.

Loe uuesti,kui tekstoliidist jaotur loperdab võllil siis tuleks võlli ots ja jaotur kriitilise pilguga üle kaeda ja vigane(sed)vahetada.Kui,aga jagaja VÕLL laperdab jagajas siis eelpool nimetatud puksid vahetusse.
Jagaja ulekanne peaks ikka nukvõllilt tulema.

Ei ole leidnud ühtegi joonist ega pilti selle kohta mis seda jaoturit seal karu kõhus ringi ajab aga ütlen uuesti, et minu meelest ei ole viga jagajas, jagaja sai uus pandud. Pigem see võll mis on mootori ploki küljes-sees, mille mootori poolne ots on kuuskant, edasi tuleb hammakas ja siis pesa millesse jagaja käib. Krt. seda teab mis selle nimi on . Saab seal mingid pukse vahetada või on sellist juppi eraldi müügil ?
Leidsin siiski Volgaklubi foorumist pildi jagaja jalast siis ; 
[Pilt: DSC09115.JPG]

Ja seal sama teema, et lõtk kuni 10 minutit ???

http://www.volga.ee/modules.php?name=For...7&start=45

Kas annab seal ka pukse vahetada või pigem uus ? 
Kas on saada kuskilt seda jalga ?
(21-02-2016, 11:53 AM)korralik kodanik Kirjutas: [ -> ]Ja seal sama teema, et lõtk kuni 10 minutit ???

http://www.volga.ee/modules.php?name=For...7&start=45

Kas annab seal ka pukse vahetada või pigem uus ? 
Kas on saada kuskilt seda jalga ?
Puksid ei saa kuidagi mõjutada 10 MINUTIT. Mida sa silmas pead sõnastuse 10 minutit all? Kas ajavahemikku või millimeetreid või hoopis kaareminuteid ehk osa ringjoonest?
Kui nii suur lõtk,siis vaata kumb on kulunud,kas nuka otsas olev hammakas või jagaja võlli oma ja see kuuskant ajab õlipumpa ringi ja selle kandid peavad olema korralikud.Otsi teine jagaja jalg ja vaata kas lõtk vähenes,kui ei tuleb nuka vahetus ette võtta ja see juba suurem n..ss.Mul üks 24 moto vedeleb,aga kas seal jagaja küljes ei mäleta,aga vanemat tüüpi tuleks eelistada sest seal määrdepunn küljes.Seal pildil vasakpoolsel on jala hammakas üsna kulunud ja kuuskant täiesti otsas.
Kuna taastan VW ja Audi 2.0 mootori õlipumbaajamit,saaksin aidata asjade remondil.
   tel.56565512
See 10 min. lõtku oli tsitaat ja seal vist mõeldi kaare minutit.

Aga leidsin lõtku põhjused üles vist. 
Jagaja jala hammakal tifti auk suuremaks kulunud ja sama asi jagaja võlli otsas oleval kettal. Päris 10 kaare minutit vist ei olenud aga paar mm siia-sinna küll.  
Puurisin augud üle ja suurem tift sisse. Jagaja võlli otsa ümber ja ketta vahele läks veel õhuke messingplekk ja sai päris hea. 
Proovinud veel pole, nüüd vaja süüde uuesti paika saada ja v.b. vaatan enne veel klapivahed üle.