automoto.ee foorumid

Täisversioon: mure autoga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Vabandan juba ette,et auto on foorumi suunitlust arvestades liiga uus isegi moodsa klassikuna kvalifitseeruma- kui koht on ebasobiv siis moded võivad ümber tõsta või kustutada...

Mure siis selline, et laenasin oma 97a e39 2,3ie sugulasele ja plokikaane tihend ilmselt lõpetas tihendamise eesmärkide täitmise-surve veesärgis ja läheb keema. Iseenesest suur probleem ehk polegi aga autoga ei saa sõita. Nimelt juhtus see Tartus. Mina aga elan Saaremaal nagu profiilistki selgub... auto on automaatkastiga ja saarele transamine on auto turuhinda arvestades (kus kurat need dollarimärgid siis jäid???) Ühesõnaga mõttetult kallis.
Mõtlesin siis sellist asja, et kui kellelgi oleks seda autot vaja sellisena nagu ta on ja sooviks teda endale siis võiks mulle pakkuda kas raha või vahetuseks kasvõi mõnda avariilist autot mis on võimeline omal jalal Saaremaale liikuma siis palun lahkesti ühendust võtta.

Ma loodan, et ei solva nüüd ausaid inimesi aga pakkumisi stiilis 100.- ja viin ära mitte teha. Samas pakutavale autole vanuse ega margi piiranguid ei sea.
Natuke offtopic aga automaatkastiga autot saab ka pukseerida. Kõige lihtsam on kallata käigukast silmini õli täis, siis kuivalejäänud kettad ei lähe kõrbema. Vardaga autodel lihtne, küljekorgiga autodel tülikas ja põhjakorgiga autodel vajab erivahendeid. Teine variant on kardaan lahti ühendada, neli või kuus polti tagasilla küljes.
Kas Tartus pole siis võimalik autot sugulase arvel korda teha ja omal jalal koju sõita?
Tänase seisuga on auto aprilli lõpuni Tartus. Siis saab ehk mõistliku hinnaga treileril saarele... kui vahepeal midagi ei muutu. Praeguseks on üks täiesti mõistlik pakkumine vahetuseks tehtud- samas minul väga kiire ei ole ka.

Lasta auto Tartus korda teha ei ole kahjuks variant kuna sugulasel puudub hetkel majanduslik võimekus põhiseadusest tulenevatel põhjustel.
Mina kaaluks ka varianti kasutada radiator stop leak jms. jahutussüteemi lekke peatajaid. Youtubes nii mõnigi video silma jäänud kus antud aine imet teeb surve veesärgis mootoriga. Muidugi nii igavene pole lekke-peataja kindlasti kui uus kaane tihend aga kannataks ehk Saarde ära sõita.
Samas ma kontrolliks ka kindlasti ega jahutusvedelikku ise kuhugi mujale ei kao, BMW R6-d muidu suht. pommikindlad aga justnimelt madala jahutusvedeliku tasemega kõveraks aetud kaan kipub neil väga levinud probleem olema.
(24-03-2016, 13:47 PM)mossepower Kirjutas: [ -> ]Mina kaaluks ka varianti kasutada radiator stop leak jms. jahutussüteemi lekke peatajaid. Youtubes nii mõnigi video silma jäänud kus antud aine imet teeb surve veesärgis mootoriga. Muidugi nii igavene pole lekke-peataja kindlasti kui uus kaane tihend aga kannataks ehk Saarde ära sõita.
Samas ma kontrolliks ka kindlasti ega jahutusvedelikku ise kuhugi mujale ei kao, BMW R6-d muidu suht. pommikindlad aga justnimelt madala jahutusvedeliku tasemega kõveraks aetud kaan kipub neil väga levinud probleem olema.

See tundub huvitava võimalusena, samas peaks seda asja veidi enne uurima, et kuidas selline lekkepeataja test jahutus ja soojendusradiaatoritele mõjub. Ei tahaks  pärast neid vahetama hakata...
Igatahes kaalun seda variandina. Tänan mõtte eest!
Soojalt soovitan lekkepeataja kasutamisel salongiküte süsteemist välja ühendada!
Isiklikult soovitan lekkeparandajatega üldse mitte tegemist teha, vähemalt juhul kui endal hiljem plaanis masinat kasutada. Kunagi sai mingi perioodi jooksul proovitud kolme erinevat varianti ja ükski ei toiminud, kordasaamine eeldas ikkagi füüsilist remonti ja seda silikoonist pläga tuli sealt veel üsna kaua välja. Juutuubi filmikestes toimis kõik, päriselus paraku mitte.
Kui surve jahutussüsteemis, pole mõtet lekkepeatajaga küll mässata. Ei aita.
Kaane tihendi leke on ka teistpidi ohtlik. Silindrisse jõudnud jahutusvedelik pole kokkusurutav ja käivitamine võib huvitavalt lõppeda.
Käivitamine nüüd vaevalt huvitavalt lõpeb, vähemalt minul läks hästi, nimelt asjast aru saamata klõpsutasin ühel uuel toorikul vett täis silindrist starteriga üle ja proovisõidul kuivas küünal ära ja hakkas tööle. Ohtlik on ikka pöördesseaetud mootori sisselaskesse sattunud suurem kogus vett. Seepärast olen ka hoidunud karpasse vee niristamisest puhastusprotsessi tekitamiseks. Juhuslik käevääratus ja...
Vägaväga õigus on neil kirjutajatel, kes soovitavad lekkepeatajast võimalikult kaugele hoida.
Minu arvamine on, et lekkepeatajaga on mõtet jamada vaid siis, kui radikas on palju pisikesi lekkekohti kust tasapisi immitseb. Lisad siis vähehaaval peatajat kuni immitsemine lõpeb. Tervet pakki ei tasu kohe panna, võib halvasti lõppeda. Mäletan ühte tegelast, kes pani kaks pakki korraga, nii igaks juhuks.  Smile Soojendusradikas läks äraviskamisele. Ise olen kasutanud paar korda elus ja ainult poole kogusega hakkama saanud. Kui plokinaanetihend katki ja/või kaas kõver, ei aita ussi ega püssirohi. 
Keera kardaan lahti ja asi tahe. Mida sa leiutad. Maksad mõnele tuttavale kütuse kinni ja lohistad ära.