Te peaksite enda kollektsiooni lõpuks ka ühe korraliku Harley lisama. Midagi sellist:
või siis sellist:
A.
Ma tean,kus Kanadas üks komplektne NASH metropolitan seisab,kui juppe vaja juhatan kätte asukoha.
Mul on cabrio parema esirattaga kahtlaselt sarnaseid velgi neli tükki, vist saaksin ilma nendeta ka edaspidi elatud kuidagi
Kinnisele Metropoliit Nässile on vaikselt tehnikat kogunenud. Kodanik 90Deville poolt omastatud ja kohaletiritud Sukimuki Svihvti seljast mootor nimega G10, mis koosneb valdavalt lulumiiniumist ning evib kolme potti ja monopurset ja liitrist töömahtu ning 65 kilu ja grammist ehmatust kaalul.
Kui kellelgi leidub türboversiooni (G10T) pulkasid, siis oleks igati tänulik, saaks asja harkpurskeks modida.
Käimakoti varusin Sukimuki SJ413 pealt, viiepügalaga ja suisa 24 kilu ja grammi raskuse, kõigi eeldustekohaselt peaks sellele saama paigaldada SuperCarry tagaotsa, mis omakorda võimaldaks kasutada trossidega kulissi ja selle paigutamisel teatavat mänguruumi.
Eesmine ja päramine sild tulevad ka värskeltomastatud ja tiba pilastatud Sukimuki SuperCarry alt, vähemalt leiab mingi osa vaesest väiksekesest ausa ja tänuväärse rakenduse.
Mingiaegtagasi omastasin ka imetabased retrovõluveljed Yokohama Almex YSA, keskkapslid küll väärad a sinna saabki Nässilogodega mullikleepsud genereerida sobilikul ajahetkel.
Arusaadavalt on kõik asjad omastatud õiglaste kataloogihindadega.
Tuhnisin numbreid:
Samurai käimakoti kaal - 24 kilu
Svihvti kolmepotise kaal - 65 kilu
54 aastakäigu Metropoliit Nässi tühimass - 828 kilu (uraanist tehtud Austini A-seeria mootor ja türateabmiserikaaluga unobtainiumist käimakott kokku peaks moodustama sellest 133 kilu)
Elik, Metropoliit Näss moodsa tehnikaga võiks kaaluda 784 kilu. Ja kaalusäästukohti leidub kindlasti veel. Kes see ikka vajab tagaistet või vaipa või varuratast või "suurt" metallist bensupaaki
Täna omastasin veel ka SJ410 diferentsiaali, millel ülikandumisearvuks 4.10:1 kuna SuperCarry 5.12:1 oleks pehmeltöeldes roppus. Lisaks veel Raid-i vesivõsu SELM-i rooliratas.
vaatasin just seda Carry-t ja tuli meelde kuda me külas sõitis tüse onkel nii 140kg raske Carryga ringi, ahjaa tal on veokas mitte buss. Kas praegu veel alles on pole küsinud aga mulle hakkas ja meeldib siiani. Lisaks oli tal 1 Daipohh (Daihatsu) kastikas
Loodetavasti juhatad talle, kellel neid köiki koguaeg puudu on
Kus riigis sellinge äge võluvelg leiti kaalukaubana?
Eino siin tegemist ikka vääga tõsiste entusiastidega,gargel pole veel katusti ja töö juba käib.See kollektsioon kindlasti aukartust äratav,isegi Zuk oli vist,muuseum
Velg vist oli siiski estoonias
Atv rehvidega carry pildilt saab seoses pimedusega aimu, et garaagel on nüüdseks ikka katus peal
Zukke on kaks igaksjuhuks, kered pmtselt
(12-10-2016, 21:33 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]vaatasin just seda Carry-t ja tuli meelde kuda me külas sõitis tüse onkel nii 140kg raske Carryga ringi, ahjaa tal on veokas mitte buss. Kas praegu veel alles on pole küsinud aga mulle hakkas ja meeldib siiani. Lisaks oli tal 1 Daipohh (Daihatsu) kastikas
Ega selle mehe nimi juhuslikult Lembit olnud?
Kas Metropoliit-Sukimuki von Nässenstein on plaanis vormistada kiirsõidu-rallipüssiks, et kaalusääst nii oluline on?
Pmtselt küll jah, kuna ta on väga kiire kujuga ja juba naturaalselt kerge, siis möte on tekitada väike tagaveoline hobi-ralliauto moodi toode.
Mootor rida kolm, kuna see valem on mönusalt jabur, üldiselt ongi kaks mootorit olemas mis toreda häälega käivad- v8 ja r3
Saab teist ilmselt ka peale puhutud et möni eeslijöud rohkem saaks kui sukimukil tehasest.
Eritikiiret ümbernurgakulgemist silmaspidades sai just omastatud ka taiperriistmed värskelt õiglaseinnaga. A vastuseks Aktsiaselts Trossi küsimusele - imetabased võluveljed tulevad ise nendejuurde, kellel neid imetabaseid võluvelgi vahetpidamata tarvis on koguaeg
See üksik 12 tolline ootab sind
Omastasin kiirsõidunässile kataloogihinnaga vileuue türbo.
Kas on nässidega midagi suuremat kah vahepeal toimud?????
Töö käib teiste projektide kallal, nässidele kogume senikaua vaid juppe ja mõtteid.